Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Wat is daar precies de lol aan dan? Je speelt het toch om het spel ofniet :cab:

Orc Shaman trouwens hiero

Omdat ik vanaf 2004 WoW heb gespeeld, dan gaat het na een paar jaar toch wat knagen om eens een Bot te gebruiken en zodoende werd ik samen met mijn broertje één van de betere farmers en raiders op de server. xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het laatst ook weer eens gespeeld. Heb nu een 90 shammy, maar op level 90 vind ik het opeens niet zo leuk / interessant meer :S Wat doen jullie op level 90? [MENTION=11698]Elsjorro1990[/MENTION]; [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; [MENTION=1473]Captain[/MENTION];

Nu hang ik een beetje rond op brewfest. Maar anders zit ik (in deze patch) op Timeless Isle. Gewoon hele leuke casual content.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heren zeg t maar. De nieuwe expansion lijkt mij heel vet. Eindelijk nieuwe character models, levelen tot 100, nieuw gebied, heel veel nieuwe stuff. En geloof dat ze veel oude lore terug gaan brengen, erg gaaf klinkt het. Uiteraard geen nieuwe class/race announced, maar dat zullen ze sowieso niet zo vroeg doen mocht dat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heren zeg t maar. De nieuwe expansion lijkt mij heel vet. Eindelijk nieuwe character models, levelen tot 100, nieuw gebied, heel veel nieuwe stuff. En geloof dat ze veel oude lore terug gaan brengen, erg gaaf klinkt het. Uiteraard geen nieuwe class/race announced, maar dat zullen ze sowieso niet zo vroeg doen mocht dat komen.

Echt een enorm vette expansion. Heel blij met het resultaat. Zeker die gratis lvl 90 is voor veel mensen een reden om een nieuwe class / faction te proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites