Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Jaa.. Ach.. Ik heb dr geen geduld meer voor gewoon. Dat levelen gaat supertraag.. En al die paupers spelen alleen maar voor zichzelf. K zit dan in een Guild.. Dan vraag je ff hulp met wat dingen. Krijg je of geen reactie, of ze voelen zich te goed ervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ligt ook aan de persoon, als iemand telkens gunsten vraagt terwijl niemand weet wat die persoon zelf in de guild toevoegt, of als iemand telkens dingen vraagt die gemakkelijk op te zoeken zijn dan krijg je in mijn guild ook geen/een flauw reactie.

Ik heb inmiddels 9/12 progressie in de raid instances, mijn character op wowprogress: http://www.wowprogress.com/character/eu/magtheridon/Atilius

Ik ben zelf aanwezig geweest bij alle 'first time kills' van die guild, dat is toch het leukst om mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeff, je had toch die Zygor guide:cab: Die gaat hartstikke snel man. Ik zit nu met een undead hunter op 42, zonder er lang op gespeeld te hebben. Het ligt er ook maar net aan hoe je levelt. Ik combineer quests met dungeons. Zo gaat het hartstikke snel. Bovendien heb je doormiddel van die zygor guide ook heel snel in de gaten wanneer je onder je level zit. Hij slaat de onbelangrijke quests dan automatisch over.

Bovendien kan je ons (mij tenminste) ook toevoegen op real-id, zodat je meer ingame vragen kunt stellen. Dat doe ik ook bij een maatje van mij die sinds launch speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weten jullie, een vriend van mij speelt ook WoW, hij is echt goed volgens mij enzo. En paar keer heb ik er naast gezeten en heeft hij mij beetje uitgelegd. Maar ik snap er dus nog steeds helemaal geen kut van ;e Ik vind het wel beetje nerdie met al die draken en shit, no offence trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites