iJefferd Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Jaa.. Ach.. Ik heb dr geen geduld meer voor gewoon. Dat levelen gaat supertraag.. En al die paupers spelen alleen maar voor zichzelf. K zit dan in een Guild.. Dan vraag je ff hulp met wat dingen. Krijg je of geen reactie, of ze voelen zich te goed ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Dan zit je niet een 'goede' guild, mij wouden ze altijd wel helpen. En traag levelen is toch niet zo'n probleem, maakt t alleen maar leuker vind ik, dan ben je niet 1 2 3 op 85 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Dat ligt ook aan de persoon, als iemand telkens gunsten vraagt terwijl niemand weet wat die persoon zelf in de guild toevoegt, of als iemand telkens dingen vraagt die gemakkelijk op te zoeken zijn dan krijg je in mijn guild ook geen/een flauw reactie. Ik heb inmiddels 9/12 progressie in de raid instances, mijn character op wowprogress: http://www.wowprogress.com/character/eu/magtheridon/Atilius Ik ben zelf aanwezig geweest bij alle 'first time kills' van die guild, dat is toch het leukst om mee te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Jeff, je had toch die Zygor guide:cab: Die gaat hartstikke snel man. Ik zit nu met een undead hunter op 42, zonder er lang op gespeeld te hebben. Het ligt er ook maar net aan hoe je levelt. Ik combineer quests met dungeons. Zo gaat het hartstikke snel. Bovendien heb je doormiddel van die zygor guide ook heel snel in de gaten wanneer je onder je level zit. Hij slaat de onbelangrijke quests dan automatisch over. Bovendien kan je ons (mij tenminste) ook toevoegen op real-id, zodat je meer ingame vragen kunt stellen. Dat doe ik ook bij een maatje van mij die sinds launch speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 op zich zijn er met cataclysm gewoon zowiezo al heel veel zaken waardoor je veel sneller leveled. Voor sommigen is dat fijn, maar de lol zal er ook snel af zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Dat zeker.. Nu al weer enkel raiden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Ga weer spelen denk ik. Ga helemaal overnieuw beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Verkeerde topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 maart 2011 Share Geplaatst 5 maart 2011 Hoezo dat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 8 maart 2011 Share Geplaatst 8 maart 2011 Ohh, das foutje. hihi ging over FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Spelen met de Horde :m: [spoiler=x] Slecht man, ik doe het beter: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Doe je goed man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Haha dots op alle tegenstanders:P lekkerste wat er is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 april 2011 Share Geplaatst 11 april 2011 Voor de mensen die geinteresseerd zijn in de Lore (en een beetje weten hoe en wat over de dood van Cairne): Die is een andere kijk op het verhaal. Best interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Moet heel eerlijk zijn dat ik weer een klein dipje heb. Al een maand niet gespeeld, ook niet echt tijd voor sinds ik weer bijbaantje heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Als ik terug ben uit Ierland ga ik RIFT spelen. Ik verlaat WoW voorgoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Meh ik zet miss binnenkort mn account wel stop, maar echt voorgoed verlaten zal wel niet gebeuren. Met nieuwe updates zal het wel weer gaan kriebelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Als ik terug ben uit Ierland ga ik RIFT spelen. Ik verlaat WoW voorgoed. Hehe, heb WoW ook ''verlaten''. Tis wel mooi geweest na 6 jaar, de game is gewoon op voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Kan je merken dat ik net begin. Ik heb net de Feral Druid ontdekt. Heerlijk zeg. Veel leuker dan een Rogue. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Ik ga nu beginnen op MoltenWOW, care dat er weinig mensen op zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Kan je merken dat ik net begin. Ik heb net de Feral Druid ontdekt. Heerlijk zeg. Veel leuker dan een Rogue. Ik blijf feral druid ook het leukst vinden... Ik ben inmiddels tank geworden van mijn guild, onze progressie is al een tijdje 12/12 normal, 2/13 heroic. Daar moet snel verandering in komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Weten jullie, een vriend van mij speelt ook WoW, hij is echt goed volgens mij enzo. En paar keer heb ik er naast gezeten en heeft hij mij beetje uitgelegd. Maar ik snap er dus nog steeds helemaal geen kut van ;e Ik vind het wel beetje nerdie met al die draken en shit, no offence trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Ieder z'n ding joh. Als het allemaal te moeilijk voor je is speel je toch gewoon een shooter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Draken zijn nerdie? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Haha nou ja die wereld ziet er gewoon een beetje ja... kinderachtig uit. weet niet, maar idd ieder zijn ding. speel chill verder joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten