iJefferd Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 Jij hebt het ook ergens moeten leren :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 Nee, hij wist alles al:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 ik word gek van die heroics. Wat voor idioten er al niet inkomen die niet snappen wat ze moeten doen. pff. Erg he, kan soms ook zo kwaad worden op sommige gastjes. Van die gasten die heroic gegeared zijn en dan nog 6/7k dps doen ofzo ;e. Jezus, ga je schamen ofzo. Of tanks die 0,0 rekening houden met hun healer en gewoon stoïcijns door blijven pullen, geen marks, geen cc. Echt ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 :mrgy: Hier wat screens van mijn eerste progressie: Die laatste is nog in progress. :cab: Wipen nog op de enrage timer, hebben meer DPS nodig.:wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 februari 2011 Share Geplaatst 8 februari 2011 haha daar gaat het niet om Jeff!:p maar er is verschil met de oude uitbreiding! Toen kon je vrijwel gewoon paar toetsjes op je keyboard inrammen en hoppa klaar was kees. Maar nu zijn er dingen wat je zeg maar moet weten. Zoals wanneer je weg moet rennen, en wat die dan doet. Sja als mensen neit de moeite nemen dat te lezen/of er naar te lusiteren:p dan word het lastig. Hier bij ons in de guild zijn ze ook al aardig op weg met de bosses. Doe er zelf niet aan mee dit moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 8 februari 2011 Share Geplaatst 8 februari 2011 Moest voorheen ook al in WotLK hoor bij ICC, als je daar de tacs niet wist wipte je duidelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Ik wil ook gaan raiden , maar zit als social in te goede guild waar ik eigenlijk niet uit wil. En ze zitten al vol bij tanks/ dps warriors. Dilemma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 10 februari 2011 Share Geplaatst 10 februari 2011 haha daar gaat het niet om Jeff!:p maar er is verschil met de oude uitbreiding! Toen kon je vrijwel gewoon paar toetsjes op je keyboard inrammen en hoppa klaar was kees. Maar nu zijn er dingen wat je zeg maar moet weten. Zoals wanneer je weg moet rennen, en wat die dan doet. Sja als mensen neit de moeite nemen dat te lezen/of er naar te lusiteren:p dan word het lastig. Hier bij ons in de guild zijn ze ook al aardig op weg met de bosses. Doe er zelf niet aan mee dit moment Ik lees overal dat WoTLK te makkelijk was ja, al heb ik het zelf nooit gespeeld. Wel de Lich King voor de grap een keer gedowned met een paar andere level 85's. De 10 man bosses in Cataclysm zijn wel redelijk te doen, maar je moet dan inderdaad wel 10 oplettende spelers hebben. Het is vreselijk frustrerend als bij Omnitron weer iemand niet oplet en gepakt wordt door zo'n slime en zo in een klap dood gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 februari 2011 Share Geplaatst 10 februari 2011 5/6 jaar geleden waren dungeons nog écht lastig imo. Stratholme of UBRS (met 15 man!) waren echt moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 10 februari 2011 Share Geplaatst 10 februari 2011 Alsof ICC makkelijk was. Hij werd alleen steeds makkelijker gemaakt door een buff dat iedereen steeds 5% meer damage ging ding per maand ofzo. Maar je gaat me echt niet zeggen dat je ICC hebt gedowned in het begin van WotLK en dat je dat dan ook nog makkelijk vond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 februari 2011 Share Geplaatst 10 februari 2011 Alsof ICC makkelijk was. Hij werd alleen steeds makkelijker gemaakt door een buff dat iedereen steeds 5% meer damage ging ding per maand ofzo. Maar je gaat me echt niet zeggen dat je ICC hebt gedowned in het begin van WotLK en dat je dat dan ook nog makkelijk vond... ICC was niet veel moeilijker dan Molten Core, AQ40 etc toen. Toegegeven, de buffs maakte ICC faceroll en zonder was het zeker een uitdaging. Met name Lich King heroic was een feestje, zelfs mét buffs. Maar content uit vanilla & wotlk zijn eigenlijk ook niet te vergelijken. Men gaat nu zover met theorycraften, simmen e.d. Kennis m.b.t. classes gaat nu veel verder dan destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 ICC was niet veel moeilijker dan Molten Core, AQ40 etc toen. Toegegeven, de buffs maakte ICC faceroll en zonder was het zeker een uitdaging. Met name Lich King heroic was een feestje, zelfs mét buffs. Maar content uit vanilla & wotlk zijn eigenlijk ook niet te vergelijken. Men gaat nu zover met theorycraften, simmen e.d. Kennis m.b.t. classes gaat nu veel verder dan destijds. Wat is dat theorycraften precies? Ik hoor wel meer mensen erover. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 xgYjN2utQRE Afgelopen dagen Maloriak en Atramedes gedowned, en het is opgenomen. :*) Op het laatst klikte de daarvoor aangewezen persoon de gong iets te vroeg, waardoor bijna de hele raid in de laatste % nog doodgaat behalve de tank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Ik heb voor de grap ook maar een char aangemaakt op twilight's hammer voor de mensen die daar ook zitten. Mijn real-id is: d.verkaik01@gmail.com. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 Wat is dat theorycraften precies? Ik hoor wel meer mensen erover. Theorycraften is aan de hand van formules de best mogelijke dps berekenen. Bijv voor mages; Damage = Hit*(725 + P*1.5/3.5)*(1 + .03*S + .17)*(1 + .9*(Crit Chance+.04)) Simpel voorbeeldje, maar zoiets dus. Tis best ingewikkeld, maar als je het maximale uit een char wilt halen wel leuk om te doen. Je kunt ook alles in een simulator doen die het voor je uitrekent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 Ik had het niet over de raids in wotlk jongs. Maar de instances vergelijken. Mensen weigeren tacs te lezen voor heroics, waardoor ze niet weten wat er giet gebeuren. En dan whipe je veel! In wotlk maakte dat in instances/heroics geen ruk uit. Dan was het gewoon 1234 indrukken en de baas is dood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vantol® Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Iemand een idee waar fijn te lvlen voor een dwarf rogue lvl 41 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/november/levelflow.jpg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 februari 2011 Share Geplaatst 21 februari 2011 Spelen met de Horde :m: [spoiler=x] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 21 februari 2011 Share Geplaatst 21 februari 2011 horde is wel leuk ja, alleen que voor pvp is me te lang :) ondertussen met een shaman begonnen die vandaag lvl 29 is geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 februari 2011 Share Geplaatst 22 februari 2011 Zucht, wil ik nog snel even iets doen kan ik niet meer in WoW.. Zelfs de website is te druk;e EDIT: De website doet het weer, nu wow zelf nog;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Ik kreeg toevallig via via oude kennis in het spelletje een leuke PUG naar BWD. Gevolg dat we binnen anderhalf uur bij de eindbaas stonden:P Helaas die niet kunnen neerhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ruizxconté Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 IK mag echt niet te vaak terugkeren naar dit topic of ik koop me weer een pre paid card :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Ik ben inmiddels gestopt.. Ik heb er geen geduld voor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 haha wattan jeff?:P je was een periode aardig bezig! haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten