Alessandro Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Maak een druid aan.. Ga feral en daar is je Rogue :D Maak dat een sigaar wijs.. Een rogue doet toch zeker wel meer damage? Ik zat zelf aan een goblin te denken, vanwege die hoge haste. Will of forsaken is ook relaxed, maar ik weet niet of ik wel pvp ga doen. Buiten pvp heb je daar geen drol aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Als je één aanmaakt, maak die dan maar aan op frostwisper :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Ik wil een rogue aanmaken maar ik twijfel een beetje tussen een goblin en een undead. Undead sowieso :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Feral druids zijn zeker heel goed, maar in de volgende patch: Doen hun bleeds iets van 10-15% minder dmg Doet hun direct dmg aanval juist meer Kunnen ze niet meer uit roots en dergelijke gaan door te shapeshiften (dit is kansloos <<) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Maak dat een sigaar wijs.. Een rogue doet toch zeker wel meer damage? Nauwelijks. Mijn feral druid is inmiddels weer een tijdje lvl 85, en ik heb bijna alle heroic gear die ik nodig heb om te raiden. Woensdag is de eerste raid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 moet toegeven dat feral samen met priets overall de classes/speccs zijn die mij het minste aanspreken. MIjn druid is zelf resto/balance. Net een kleine goblin hunter aangemaakt. Met die guild perks en alle boa gear gaat dat levelen toch giga snel. zit nu op 40 procent extra wat ik aan xp krijg volgens mij. gekkenwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 Inderdaad op 2uurtjes ben ik van lvl 30 - 35 :p. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik speel nu 72 Prot Pally. Speel heel veel pvp, vind ik erg leuk. Alt zijn nu 60 Draenei Shammy (is wel nice) en 67 Gnome Priest waar ik best wel spijt van heb. Zou liever een Mage hebben gehad en dan nog een Druid Healer. Heb ook nog een low level Worgen Rogue. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik heb eergisteren een Troll Druid gemaakt en iets eerder een Worgen Warrior. De eerste op Lighting blade en de tweede op Trollbane. De druid is vet maarja het is een Troll dus dat is sowieso goed:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 Gister Argaloth gedowned, maar die stelt niet zo veel voor. Daarna Magmaw geprobeerd, en op 80% gekregen. Het ging niet lekker omdat we het aoe gedeelte niet onder controle kregen, morgen weer proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Ik heb eergisteren een Troll Druid gemaakt en iets eerder een Worgen Warrior. De eerste op Lighting blade en de tweede op Trollbane. De druid is vet maarja het is een Troll dus dat is sowieso goed:D Yay kunnen we samen spelen, ik geef je wel wat geld :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Yay kunnen we samen spelen, ik geef je wel wat geld :) Prima! Maar dan moet je even d.verkaik01@gmail.com toevoegen. Moest mijn mail even veranderen door dat hackers gedoe van laatst.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Vandaag weer wat progressie gemaakt in raids. Eerst Halfus Wyrmbreaker gedowned, na slechts 2 wipes, die eigenlijk door mij kwamen. Namelijk de enrage timer die afging omdat we DPS te kort kwamen, ik ging namelijk 2x achter elkaar vrij snel tijdens het gevecht dood. Toen ik wel in leven bleef, haalden we het wel binnen de enrage timer (met nog 10 seconden ofzo), en ging ie down. Daarna meteen naar Magmaw gegaan, die binnen 4 pogingen het loodje legde. Niet slecht gezien niemand van ons een van deze bosses ooit eerder gedowned had, en meer dan de helft van de raid ze zelfs nog nooit geprobeerd had. (Ik wel, maar toen zonder succes). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Gisteravond van 49 naar 58 :p Was woensdag ochtend nog level 28. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Triple xp telt niet man. Ik was al helemaal blij dat ik van 56 naar 57 in slechts 57 minuten had gedaan man. Ik ben nu ook 58 haha. Maarja, jij bent een sukkel want je zit niet op Boulderfist, horde :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Oh ben vergeten de tijd erbij te zetten. Gisteravond 3 uurtjes gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Ja het gaat super snel. Ik heb hier inmiddels mijn 3e 85. die 5 levels gaan super snel. Dagje vrij niks te doen en je zit er zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 2 februari 2011 Share Geplaatst 2 februari 2011 Ik vind het levelen echt super kut, no way dat ik nog een ander poppetje naar 85 ga levelen. Dan moet ik die ook weer helemaal gaan gearen, ik heb nu alle beste gear uit heroic dungeons die er te vinden is. Plus nog 6 epics van reputation rewards, leatherworking crafts en valor punten. Dat heeft me echt heel veel tijd gekost, ik heb nu al bijna geen zin om nog iedere dag een heroic te doen voor de valor punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 2 februari 2011 Share Geplaatst 2 februari 2011 WoW is nu gewoon kut.. Daarom kijk ik uit naar RIft en GW2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 WoW is nu gewoon kut.. Daarom kijk ik uit naar RIft en GW2 Wat een onzin... WoW is beter dan eerst! Dat jij de nieuwe wegen niet meer kan vinden is jouw probleem;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Rift zuigt harde ballen en Guild Wars duurt denk ik nog minimaal en jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Ik ben nu met een Undead Hunter aan het spelen om dat Forsaken gebied te verkennen. Echt een aanrader, want het is het leukste gebied van de Horde om in te levelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Ik ben er met mn Belf Warrior. Is wel leuk gebied idd. Vooral de quests :) Heb alleen een tijdje niet gespeeld.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 Sinds eergister is m'n Warrior ook 85, numero 3 :). Nu ook ff heroic gearen en reps fixen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 ik word gek van die heroics. Wat voor idioten er al niet inkomen die niet snappen wat ze moeten doen. pff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten