Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Maak een druid aan.. Ga feral en daar is je Rogue :D

Maak dat een sigaar wijs.. Een rogue doet toch zeker wel meer damage?

Ik zat zelf aan een goblin te denken, vanwege die hoge haste. Will of forsaken is ook relaxed, maar ik weet niet of ik wel pvp ga doen. Buiten pvp heb je daar geen drol aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet toegeven dat feral samen met priets overall de classes/speccs zijn die mij het minste aanspreken. MIjn druid is zelf resto/balance. Net een kleine goblin hunter aangemaakt. Met die guild perks en alle boa gear gaat dat levelen toch giga snel. zit nu op 40 procent extra wat ik aan xp krijg volgens mij. gekkenwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel nu 72 Prot Pally. Speel heel veel pvp, vind ik erg leuk. Alt zijn nu 60 Draenei Shammy (is wel nice) en 67 Gnome Priest waar ik best wel spijt van heb. Zou liever een Mage hebben gehad en dan nog een Druid Healer. Heb ook nog een low level Worgen Rogue.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eergisteren een Troll Druid gemaakt en iets eerder een Worgen Warrior. De eerste op Lighting blade en de tweede op Trollbane. De druid is vet maarja het is een Troll dus dat is sowieso goed:D

Yay kunnen we samen spelen, ik geef je wel wat geld :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer wat progressie gemaakt in raids. Eerst Halfus Wyrmbreaker gedowned, na slechts 2 wipes, die eigenlijk door mij kwamen. Namelijk de enrage timer die afging omdat we DPS te kort kwamen, ik ging namelijk 2x achter elkaar vrij snel tijdens het gevecht dood. Toen ik wel in leven bleef, haalden we het wel binnen de enrage timer (met nog 10 seconden ofzo), en ging ie down.

Daarna meteen naar Magmaw gegaan, die binnen 4 pogingen het loodje legde. Niet slecht gezien niemand van ons een van deze bosses ooit eerder gedowned had, en meer dan de helft van de raid ze zelfs nog nooit geprobeerd had. (Ik wel, maar toen zonder succes).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het levelen echt super kut, no way dat ik nog een ander poppetje naar 85 ga levelen. Dan moet ik die ook weer helemaal gaan gearen, ik heb nu alle beste gear uit heroic dungeons die er te vinden is. Plus nog 6 epics van reputation rewards, leatherworking crafts en valor punten. Dat heeft me echt heel veel tijd gekost, ik heb nu al bijna geen zin om nog iedere dag een heroic te doen voor de valor punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites