Romeluu Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Zucht, nog steeds heb ik mijn account niet terug. Alleen maar mails heen en weer aan het sturen. De hele tijd al die webforms ZO verschrikkelijk irritant. Wat een slechte service.. Ik heb ooit ook dit probleem gehad. Twee weken duurde het en na enkele maanden gebeurde het nog eens. Als je je account terug hebt... Zorg dan eerst dat die keylogger zeker verwijdert is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Sowieso op zenedar komen. Ik help wel heb nu een lvl 83 als main haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Inscription is nice. Level 35 nu, laatste 5 levels alleen maar van proffs. [spoiler=nice] Net nieuw op deze server, ben met 10g begonnen. Netherweave bags zijn hier trouwens 30g o0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Ik heb ooit ook dit probleem gehad. Twee weken duurde het en na enkele maanden gebeurde het nog eens. Als je je account terug hebt... Zorg dan eerst dat die keylogger zeker verwijdert is Keylogger heeft er nooit gezeten, waarschijnlijk ben ik in een phishingwebsite getrapt ofzo.. Mijn virusscanner geeft niets aan.. Ik ga zo'n mobile applicatie proberen van World of Warcraft. Ben benieuwd of dat werkt. Wat dacht je van bellen? Ik heb ook gebeld en was meteen opgelost. "your waiting time is... 45 minutes..". Geloof me, dan haak ik af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Stefan. Misschien kom ik ook naar jou server kunnen we samen wowen :mrgy:. En alessandro gebruik cc cleaner. een virusscanner kan geen keyloggers vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Stefan. Misschien kom ik ook naar jou server kunnen we samen wowen :mrgy:. En alessandro gebruik cc cleaner. een virusscanner kan geen keyloggers vinden Dankje, ik zal die eens proberen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Dat WoW ding heb ik ook op me mobiel (niet de betaalde versie), maar ik kan nu wel overal zien wat ik verkocht heb op AH hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 7 januari 2011 Share Geplaatst 7 januari 2011 Voor degene die een leuke realm zoeken is zenedar de plaats. Gewoon kiezen voor de horde en voeg dan Moohhke toe als vrienden. Altijd leuk om welbekend gezelschap te hebben :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 7 januari 2011 Share Geplaatst 7 januari 2011 Welk lvl ben je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 7 januari 2011 Share Geplaatst 7 januari 2011 Nu nog maar 7. Heb er pas eentje gemaakt maar heb wel op andere servers een lvl 80 en 75. Maar ik ben van plan om opnieuw te beginnen op zenedar :). Daarmee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 7 januari 2011 Share Geplaatst 7 januari 2011 Nu nog maar 7. Heb er pas eentje gemaakt maar heb wel op andere servers een lvl 80 en 75. Maar ik ben van plan om opnieuw te beginnen op zenedar :). Daarmee Oh ok, ben ook van plan om weer een nieuwe te maken op silvermoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 7 januari 2011 Share Geplaatst 7 januari 2011 Horde of allie? Alliance Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 [spoiler=Check mijn gold] Toch wel even het vermelden waard. Ben pas begonnen met het lvlen van een paladin :-D. I OWN :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 10 januari 2011 Share Geplaatst 10 januari 2011 Hoe verdienen jullie zoveel geld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 januari 2011 Share Geplaatst 10 januari 2011 Heeft hij wss van zijn main naar die overgezet/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 januari 2011 Share Geplaatst 10 januari 2011 Totaal niet bijzonder hoor, met beetje fatsoenlijk zaken doen verdien je dat zo, zelfs op dat level. Men koopt toch alles zo vroeg in een nieuwe X-pac. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 januari 2011 Share Geplaatst 10 januari 2011 Heeft hij wss van zijn main naar die overgezet/ Hijs nieuw op deze server. Totaal niet bijzonder hoor, met beetje fatsoenlijk zaken doen verdien je dat zo, zelfs op dat level. Men koopt toch alles zo vroeg in een nieuwe X-pac. Jij denkt dat je een god bent :cab: Waarschijnlijk mining/herb of mining/skinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 11 januari 2011 Share Geplaatst 11 januari 2011 Heeft hij wss van zijn main naar die overgezet/ Van jou kon ik zo een reactie verwachten. En dit is mijn main ;e. @ Stefan. Ik zit nu op andere server dan de jouwe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 12 januari 2011 Share Geplaatst 12 januari 2011 Jij denkt dat je een god bent :cab: Nee hoor, ik weet alleen waar ik over praat. Als je 6 jaar speelt weet je wel een beetje hoe de markt werkt, en dan weet je ook dat bij een start van een expansion altijd mensen een profession levellen en dus alles kopen ongeacht de prijs om maar snel te kunnen levellen. Ergo, een goeie manier om snel flink wat geld te verdienen met low-level materials. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 januari 2011 Share Geplaatst 12 januari 2011 Zowiezo stelt geld verdienen niks voor, als ik zo inlog heb ik wss voor 4/5k aan goud spullen verkocht. Prijzen rijzen altijd de pan uit vlak na zon expansion. Je ziet de prijzen nu al een beetje bijtrekken. Maar in het begin kon je makkelijk 500g voor bijv een stack embersilk vragen. Dat hebben ze nu allemaal gefixed in patches, waardoor droprate etc. veel hoger ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Heeft er hier nog iemand een error bij world map? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Van jou kon ik zo een reactie verwachten. En dit is mijn main ;e. @ Stefan. Ik zit nu op andere server dan de jouwe Naja die / was als ? bedoelt, dus lekker agressief:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Dan zeg je niet hij heeft 'm waarschijnlijk over gezet. Dan vraag je: Is die overgezet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Ik wil een rogue aanmaken maar ik twijfel een beetje tussen een goblin en een undead. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Maak een druid aan.. Ga feral en daar is je Rogue :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten