Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Zucht, nog steeds heb ik mijn account niet terug. Alleen maar mails heen en weer aan het sturen. De hele tijd al die webforms ZO verschrikkelijk irritant. Wat een slechte service..

Ik heb ooit ook dit probleem gehad. Twee weken duurde het en na enkele maanden gebeurde het nog eens. Als je je account terug hebt... Zorg dan eerst dat die keylogger zeker verwijdert is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ooit ook dit probleem gehad. Twee weken duurde het en na enkele maanden gebeurde het nog eens. Als je je account terug hebt... Zorg dan eerst dat die keylogger zeker verwijdert is

Keylogger heeft er nooit gezeten, waarschijnlijk ben ik in een phishingwebsite getrapt ofzo.. Mijn virusscanner geeft niets aan.. Ik ga zo'n mobile applicatie proberen van World of Warcraft. Ben benieuwd of dat werkt.

Wat dacht je van bellen? Ik heb ook gebeld en was meteen opgelost.

"your waiting time is... 45 minutes..". Geloof me, dan haak ik af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft hij wss van zijn main naar die overgezet/

Hijs nieuw op deze server.

Totaal niet bijzonder hoor, met beetje fatsoenlijk zaken doen verdien je dat zo, zelfs op dat level.

Men koopt toch alles zo vroeg in een nieuwe X-pac.

Jij denkt dat je een god bent :cab:

Waarschijnlijk mining/herb of mining/skinning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij denkt dat je een god bent :cab:

Nee hoor, ik weet alleen waar ik over praat. Als je 6 jaar speelt weet je wel een beetje hoe de markt werkt, en dan weet je ook dat bij een start van een expansion altijd mensen een profession levellen en dus alles kopen ongeacht de prijs om maar snel te kunnen levellen. Ergo, een goeie manier om snel flink wat geld te verdienen met low-level materials.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zowiezo stelt geld verdienen niks voor, als ik zo inlog heb ik wss voor 4/5k aan goud spullen verkocht. Prijzen rijzen altijd de pan uit vlak na zon expansion. Je ziet de prijzen nu al een beetje bijtrekken. Maar in het begin kon je makkelijk 500g voor bijv een stack embersilk vragen. Dat hebben ze nu allemaal gefixed in patches, waardoor droprate etc. veel hoger ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites