Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Ik heb nu al meer dan twee jaar niet gespeeld, maar overweeg de trial te proberen. Zal toch niet langer dan een maandje spelen, aangezien ik het dan weer druk ga krijgen met m'n studie. Mijn character was een level 70 druid op Magtheridon, vrij bekende server destijds omdat ze systematisch als eerste ter wereld raid instances clearden. Of dat nog steeds zo is weet ik niet, zou ook liever niet naar die server terug keren, de lat ligt nogal hoog daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://eu.battle.net/wow/en/character/bladefist/zokii/simple

Stefan ik maak een x een horde aan op jouw server, own ik je helemaal :@

Aahh bladefist, daar zaten mijn eerste level 60 characters. Alleen was die server op een gegeven moment zo druk (queues van meer dan een uur) en gaar (heeel vaak lag) dat ze een gratis migratie gaven naar de nieuwe Outland server. Dat was begin 2006. 95% van de spelers is toen inderdaad vertrokken, zodat Bladefist in een spookwereld veranderde en de nieuwe server binnen no time weer queues had. Inmiddels is het dan ook de drukste server ter wereld las ik.Tegenwoordig zijn er zelfs queues van over de 2 uur, erg jammer, want dat is toch mijn 'thuis' server. Ook al speel ik er niet meer.

Ik ben inmiddels door een paar dagen een paar uurtjes per dag te spelen in de trial versie, van lvl 70 naar 75 gegaan. Gaat lekker snel zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites