iJefferd Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Idd Rinuz.. Nietzozeurenjij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Haha Rinus heeft wel gelijk:P Ze maken er de laatste tijd een sport van om oude dungeons opnieuw in te richten en daar dan 85 dungeons van maken. Ik heb gister Shadowfang Keep gedaan, en vond het ook zeer tegen vallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Ohh op die fiets.. Dan zou ik het niet weten.. Ben pas lvl 30 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 20 december 2010 Share Geplaatst 20 december 2010 Ik heb nu al meer dan twee jaar niet gespeeld, maar overweeg de trial te proberen. Zal toch niet langer dan een maandje spelen, aangezien ik het dan weer druk ga krijgen met m'n studie. Mijn character was een level 70 druid op Magtheridon, vrij bekende server destijds omdat ze systematisch als eerste ter wereld raid instances clearden. Of dat nog steeds zo is weet ik niet, zou ook liever niet naar die server terug keren, de lat ligt nogal hoog daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 Moet elke keer fucking 30 min wachten op een HC... echt een afknapper.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 Alles leuk vinden ftl :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 Damn, wat een kut graphics.. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 We zijn niet allemaal zo rijk als jou Rinus. Geef me anders een nieuwe videokaart voor me verjaardag binnenkort :D Het plaatje is wel verkleint he, speel gewoon op 1680x1050 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 En level eens 1 naar 85 ofzo... :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 [spoiler=Keuze!] Maarja, ik speel niet meer dus telt niet :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thomas410 Geplaatst 24 december 2010 Share Geplaatst 24 december 2010 vraagje, ik heb gisteren eens de trial gedownload, maar in welke game kom je dan precies of welke wereld? en is er een beperkte ruimte en dingen om te doen of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 december 2010 Share Geplaatst 24 december 2010 Protadin _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Net me nieuwe UI gemaakt, ben er wel een tijdje mee bezig geweest. Ja ik speel op low, kut videokaart. [spoiler=x] De afbeelding is al verkleind. Als keybinds heb ik 1-2-3 q-e-r en ` (~) voor Mount. Dat zwarte vlak is trouwens Omen, aggro meter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Goed bezig geweest! Welke addons gebruik je allemaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Heb bijna alles maar weer weggehaald haha. Ben te veel gewend aan standaard en soms deed die kut. Bartender4 is alle balken anders, die hp en mp balkjes is iceHUD 1.74 dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 27 december 2010 Share Geplaatst 27 december 2010 http://eu.battle.net/wow/en/character/bladefist/zokii/simple Stefan ik maak een x een horde aan op jouw server, own ik je helemaal :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 27 december 2010 Share Geplaatst 27 december 2010 Dit zijn mijn sucky characters :m: http://eu.battle.net/wow/en/character/twilights-hammer/dragusto/simple http://eu.battle.net/wow/en/character/khadgar/galuriand/simple http://eu.battle.net/wow/en/character/twilights-hammer/d%C3%A9steroth/simple Vind mn BloodElf t stoerst :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 27 december 2010 Share Geplaatst 27 december 2010 zit nog steeds te twijfelen of ik de 2weken trial zal gebruiken , want weet ook nu al dat ik niet 13eurie per maand ga betalen om te kunnen spelen :S dilemma dilemma... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 27 december 2010 Share Geplaatst 27 december 2010 Gewoon spelen man. Tis een erg leuk/verslavend spel. Die 13 euro per maand is t wel waard. Als je komt, kom dan naar de server Twillight Hammer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 27 december 2010 Share Geplaatst 27 december 2010 denk dat ik hem vanavond of morgen ff ga installeren (vanacht niet geslapen dus weet niet of ik vanavond red :P) , kom ik wel ff rondsnuffelen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 december 2010 Share Geplaatst 27 december 2010 Toch even posten. Heerlijk potje. [spoiler=x] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 27 december 2010 Share Geplaatst 27 december 2010 me main: http://eu.battle.net/wow/en/character/turalyon/Reas/simple me pvp alt http://eu.battle.net/wow/en/character/turalyon/melwar/simple van wege school zal ik meer gaan pvpen maar jammer genoeg nog geen 2v2 partner gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 28 december 2010 Share Geplaatst 28 december 2010 http://eu.battle.net/wow/en/character/bladefist/zokii/simple Stefan ik maak een x een horde aan op jouw server, own ik je helemaal :@ Aahh bladefist, daar zaten mijn eerste level 60 characters. Alleen was die server op een gegeven moment zo druk (queues van meer dan een uur) en gaar (heeel vaak lag) dat ze een gratis migratie gaven naar de nieuwe Outland server. Dat was begin 2006. 95% van de spelers is toen inderdaad vertrokken, zodat Bladefist in een spookwereld veranderde en de nieuwe server binnen no time weer queues had. Inmiddels is het dan ook de drukste server ter wereld las ik.Tegenwoordig zijn er zelfs queues van over de 2 uur, erg jammer, want dat is toch mijn 'thuis' server. Ook al speel ik er niet meer. Ik ben inmiddels door een paar dagen een paar uurtjes per dag te spelen in de trial versie, van lvl 70 naar 75 gegaan. Gaat lekker snel zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 29 december 2010 Share Geplaatst 29 december 2010 Horde side zeker? Bladefist is helemaal niet zo druk, gelukkig wel wat drukker dan net na die migration. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 31 december 2010 Share Geplaatst 31 december 2010 Paladin nu 66, Shammy 60, heb er een Human Hunter bij van 30 haha. Ik heb nu met WoW dat ik helemaal niet zoveel zin heb om het te spelen, maar als ik eenmaal bezig ben kan ik bijna niet meer stoppen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten