Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Als ik mee wil doen moet ik zeker de 2 nieuwste versies ook nog kopen? Burning Crusade en World of the Licheking? En kan je op een pve server wel battlegrounds doen?

Ohja, en je kan nooit met zijn allen echt alsmaar gelijk blijven gaan want de ene heeft meer tijd dan de ander.

nej hoef je niet te kopen, je kan gewoon inlogen maar moet je wel alle patches downloaden wat even kan duren

en je kan gewoon battlegrounds doen op een PVE server

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb WOLK nog niet, die koop ik ook pas als ik ooit in de buurt kom van het level waarop het nodig is. Verder maakt het me niet uit wat ik neem qua char, ik ben nog niet ervaren in WOW dus voor mij lijkt een warrior of Paladin het handigst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 5%hp van Tauren is van je basisHP (HP zonder gear) dus zo'n grote rol speelt die in mijn ogen niet hoor.

Eigelijk wordt er hier gesproken waaraan ik daarnet dacht en ook wou posten :p Als je wil partylvl'en en dan vooral instances, moet er iemand een tank en iemand een healer rollen.

@Sirkeith; 3x ja indien je hen wil volgen in Outland en Northrend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kies een server....en een ras dan zien we wel verder hoe het allemaal loopt. Zolang er maar iemand healer is en een ander tank, komt het allemaal goed. Wie er vaker online is levelt gewoon wat meer dan een ander, so be it!

zeg jij maar ik volg wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb opzich ook interesse, gewoon paar uurtjes in de week, en als ik te erg uitloop(wat waarschijnlijk wel weer zal gebeuren:cab:) maak ik er nog een andere char bij:) Rens, niet verwacht dat jij zo iets leuk zou vinden, vind het wel tof trouwens(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites