nickyyyy Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Me broertje heeft 2 dagen geleden wow gekocht, en ik mocht op de 10 dagen gratis spelen. Heb een gnome warlock gemaakt. Snap er nog lang niet alles van, ben lvl 11 maar opzich is het wel leuk. Weet alleen nog niet of ik de hele game ga kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 12 april 2009 Share Geplaatst 12 april 2009 Shiiit, ik heb ook echt weer zin om het te spelen. Ik heb nog een 60 hunter maar warrior en mage vond ik ook zeeeer vet. Ik weet niet of ik het ooit nog ga spelen maar dan ga ik zeker voor paladin, want dat is de ultieme combinatie tussen die 2. Shaman vond ik altijd maar gay met die totems... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 april 2009 Share Geplaatst 12 april 2009 Ik heb eigenlijk ook best wel zin om WoW te kopen. :m: Maarja ten eerste geen geld, ten tweede geld er niet voor over en ten derde zijn die nepservers die je gratis kan doen, heel kudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 12 april 2009 Share Geplaatst 12 april 2009 Ik ga beginnen op een pvp server. Horde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Ik heb eigenlijk ook best wel zin om WoW te kopen. :m: Maarja ten eerste geen geld, ten tweede geld er niet voor over en ten derde zijn die nepservers die je gratis kan doen, heel kudt. Ga Runes of Magic spelen, komt op hetzelfde neer maar het is gratis en van grote kwaliteit;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Ga Runes of Magic spelen, komt op hetzelfde neer maar het is gratis en van grote kwaliteit;) Nooit van gehoord. :m: Mja ik zie wel, denk niet dat ik het ga spelen. :p Vooral niet met oog op het examen. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Wat doen die macro's? Kan je dan verschillende aanvallen of commando's combineren ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Ja, bijv eerst de vorig cast stoppen en snel een aanval doen, of bijv voor rogue's als je in stelth(geen zin om op te zoeken hoe je dat schrijft..) dat die dan meteen een dagger pakt omdat je in stelth 1 goede aanval kan alleen met daggers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Eenmalig ja. Bwa, slecht zou ik het niet noemen. Healers/tanks kunnen hun daily's/grinden niet even snel doen als DPS classes, nu wel. PvE en PvP vereist ook een verschillende spec (sommige PvPen als er geen raid gepland is). Ik zie er dus het nut wel van in. Offspec tank op m'n DK. :love: Komt nog wel eens voor dat ik moet offtanken en dat is in DPS spec niet leuk op Patchwerk's hateful strikes enzo. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Wat doen die macro's? Kan je dan verschillende aanvallen of commando's combineren ofzo? Je kan je niet echt combineren; je aanvallen blijven gebonden aan de "Global cooldown (GCD)". Die GCD is meestal 1,5sec. Haste en DK Unholy Stance kunnen die terugbrengen naar 1sec. Sommige aanvallen zitten van die GCD, en kan je dus wel linken aan eentje met GCD. Ik denk dan vb aan Kill Shot of Kill Command in macro met Steady Shot als hunter, of vb je trinkets automatisch (beter gezegd; bij klikken/indrukken key) gebruiken als ze klaar zijn. (/use 13 /use 14; maar best met geluidsdemper voor die errorsounds) Ander gebruik is ook vb castsequences. Mijn Death Knight heeft zo'n hele cyclus die ik constant gebruik, dan heb ik die gewoon in één macro gestopt waardoor ik minder toetsen nodig heb. (IT PS BS OB BS in solo, IT PS Pes OB BB als tank, voor de geïnteresseerden :P) Een derde waarvoor ik ze gebruik is besparen van ruimte, dmv conditionals. Vb, mijn druid kan Rebirth (met cooldown en reagent) in en buiten combat, maar Revive kan enkel als ik niet in combat van, daarvoor heb ik: "/cast [combat] Rebirth; Revive". Ander voorbeelden van veelgebruikte conditials zijn stealth, group, hostile/harm (vb smite als target vijandig is, anders heal). Die Stefan al aanhaalde heb ik op mijn mage; /stopcast /cast Counterspell Als ik die gebruik, stopt mijn mage direct met het casten van zijn frostbolt oid en gebruikt zij haar Counterspell. Macro's kunnen NIETS automatisch doen, je moet ze nog steeds gebruiken zoals je andere spells gebruikt. Ook kunnen ze niet handelen naar gelang of je target een bepaalde status heeft (onder 20% HP of posioned of ...). Er zijn nog beperking, denk ik, maar die kan ik niet zo direct bedenken. http://www.wowwiki.com/Macros voor meer info en enkele handige macro's voor je class. @Danny: zo ga ik hem ook gebruiken :) Druid tank nodig? Ok, ben feral tank. Genoeg tanks, maar nog ranged dps nodig? Wacht, Oomkin tijd :D Dito voor protadin (trash tank) & retridin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Jongens ik heb weer is een goed idee! Laten we allemaal een nieuw poppetje maken, maar wel op dezelfde server en van hetzelfde ras. Dan gaan we met zn alle wowen! Bijvoorbeeld: We maken allemaal een orc of een troll zodat we in hetzelfde gebied starten. (allience of horde maakt me niet uit, zolang het maar geen gnomes, human of Night elfs zijn) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Dat is toch... Morgen komt 3.1... Welk serv? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 en als jullie naar Turyalon zouden komen en allaince heb ik wel 5 G per persoon klaar liggen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 5G? Daar worden ze niet echt waar of koud van denk ik. En het enige wat ik echt hate als low-level was het gebrek aan ruimte in me bags... Sowieso dus kan je beter op een server gaan waar iemand anders al speelt en dus beetje bags / wapens / geld kan geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Maar dan moet je wel zelf ook een nieuwe klasse maken he! En hetzelfde ras als ons! Dan stel ik voor dat we naar die server gaan. Alleen welk ras? En nog belangrijker, wie doet er allemaal mee? @sirkeith: Je hebt helemaal gelijk! ik heb trouwens op sylvanas een dwarf paladin die ik nooit gebruik. Hij heeft 25 G en vier interessante bags(16 slot ofzo). Maarja dat poppetje is wel lvl 4;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 wil bij het begin wel steunen maar wil niet weer opnieuw beginnen (10de keer dan ) bags kan ik zo aan komen maar wapens kan ik wel laten maken door anderen @sirkeith: Je hebt helemaal gelijk! ik heb trouwens op sylvanas een dwarf paladin die ik nooit gebruik. Hij heeft 25 G en vier interessante bags(16 slot ofzo). Maarja dat poppetje is wel lvl 4;e heb op die server nog 1 horde staan lvl 70 waar ik niks mee doen en zo 100G over en dat kan ik dan wel aan jullie geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Dit zijn dus de spelers die tot nu toe mee doen: Ik (Retro) Rinus (toch?) Sirkeith Mentir (steunt ons:p) Ik heb ook alvast ff een poll gemaakt voor het ras. De meeste stemmen wint. Poll: Welk ras wordt ons nieuwe groepje? [*]Undead [*]Orc [*]Troll [*]Blood Elf [*]Tauren [*]Dwarf [*]Gnome [*]Draenei [*]Human [*]Night Elf Tussenstand: Troll of Orc maakt opzich niet zoveel uit, omdat die in hetzelfde gebied starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 moet maar weten welke server het word kan er op 2 helpen of ik kan een DK maken op die server en voor jullie even wat Gold bij elkaar halen Edit als het alliance wordt op Sylvanes kan ik niet helpen inverband met tegenstrijdigheid van alliance en horde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Als je alliance kiezen, wil ik best met Draenei of Dwarf DK jullie vervoegen maar een volledige reroll zie ik na al mijn alts niet meer zitten. Dwarf heeft mijn stem, maar Draenei mag ook :) Verwacht wel niet al te veel activiteit van me :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 We zouden kunnen rollen op één van de nieuwe pve servers.. of juist pvp voor de extra spanning. Ben meer een pve gozertje. PvP is bagger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 He, ik doe niet mee hoor :cab:. Ben gestopt sinds de eerste uitbreiding en heb dus zowel de 1e als de 2e niet. Tevens heb ik ook al een hele tijd geen WoW meer gespeeld en ook geen gamecards meer. Heb wel de laatste tijd steeds meer zin om weer te spelen :P Kan je op PvE servers trouwens wel nog gewoon in die battle-instances? Weet niet meer precies hoe die heette, maar zeg maar dat het 40 horde vs 40 alliance is? Of is het echt alleen maar PvE? Ik vond PvP altijd wel tof trouwens :P Mijn lvl 60 hunter was er ook echt beest in. EDIT: Je kan trouwens ook gewoon allemaal je eigen ras kiezen op de Horde kant. Troll en Orc starten sowieso bij elkaar. En met Tauron en Undead moet je gewoon even naar het begin gebied lopen van Troll en Orc. Gemixte groepen zijn er namelijk stoerder uit vind ik ;) Ohja, met al die nieuwe rassen heb ik geen ervaring dus weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 naja. Ik denk dat ik ook niet mee doe. Heb de motivatie niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rens Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Als we een redelijk groot groepje hebben (minimaal vijf toch wel), doe ik ook mee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Oftewel niemand doet meer mee? jammer, het leek me wel cool:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Als het troll (horde in algemeen) wordt, pas ik. Ik heb al negen horde chars (waarvan drie trolls). Het leek me leuk toen ik het hoorde, maar nu begin ik al te twijfelen of ik effectief ermee doorga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten