Alessandro Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Om te beginnen is een battlechest (deel 1 en 2) en twee maanden WoW genoeg. (bij elkaar 40 euro denk ik). Dan speel je tot level 70, alleen heb je dan niet de keuze uit nieuwe characters en classes uit nieuwere delen (delen 3, 4 en 5) Echter, kan je tot level 20 gratis spelen. Kijk of het wat is en kom bij een server van een van ons. Spelen met bekenden maakt het sowieso leuker. Tot slot zou je ook via recruit a friend kunnen spelen. Dan level je sneller met die vriend of bekende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 (bewerkt) Het 'zelfde server idee' gaat niet echt meer op tegenwoordig. Je kan al een tijdje als battlenet friends elkaar in een groep joinen en samen dungeons etc. doen. Nu hebben ze sinds MoP ook cross realm zones. Dat houdt in dat als je een groep aanmaakt je zelfs samen kan levelen in rustige gebieden. Ik deed dat laatst met een vriend. We zaten in een groep en waren beide in in Stormwind, we zagen elkaar wel op de map, maar niet in-game zelf, zodra we Stormwind uit waren konden we elkaar ook gewoon zien en dus gewoon samen spelen. Het is praktisch hetzelfde als op dezelfde server spelen als je tegenwoordig in een groep zit, alleen het traden kan niet. Maar Randy, ik zou als ik jou was eerst de battlechest (Classic en BC) aanschaffen voor 20 euro (aanbieding nu dacht ik) en dan een lekker uitvogelen enz, bevalt het kan je nog altijd Wotlk, Cata en MoP aanschaffen. Bovenop die 20 eu zou je wel voor 13 eu (online) een maandje erbij aan moeten schaffen. Zo kan je dus voor 33 euro een maand uitvogelen en zelfs eventueel al tot lvl70 kunnen gaan. Overigens kan je geloof ik ook de complete set voor 50 eu ofzo aanschaffen nu :cab: wat ik niet zou doen als onbekende. De 20 dagen trial heb je al eens gedaan dacht ik? 11 december 2012 bewerkt door Captain Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Dat cross-realm idee is wel een hele goede en toffe toevoeging! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Het 'zelfde server idee' gaat niet echt meer op tegenwoordig. Je kan al een tijdje als battlenet friends elkaar in een groep joinen en samen dungeons etc. doen. Nu hebben ze sinds MoP ook cross realm zones. Dat houdt in dat als je een groep aanmaakt je zelfs samen kan levelen in rustige gebieden. Ik deed dat laatst met een vriend. We zaten in een groep en waren beide in in Stormwind, we zagen elkaar wel op de map, maar niet in-game zelf, zodra we Stormwind uit waren konden we elkaar ook gewoon zien en dus gewoon samen spelen. Het is praktisch hetzelfde als op dezelfde server spelen als je tegenwoordig in een groep zit, alleen het traden kan niet. Maar Randy, ik zou als ik jou was eerst de battlechest (Classic en BC) aanschaffen voor 20 euro (aanbieding nu dacht ik) en dan een lekker uitvogelen enz, bevalt het kan je nog altijd Wotlk, Cata en MoP aanschaffen. Bovenop die 20 eu zou je wel voor 13 eu (online) een maandje erbij aan moeten schaffen. Zo kan je dus voor 33 euro een maand uitvogelen en zelfs eventueel al tot lvl70 kunnen gaan. Overigens kan je geloof ik ook de complete set voor 50 eu ofzo aanschaffen nu :cab: wat ik niet zou doen als onbekende. De 20 dagen trial heb je al eens gedaan dacht ik? Ooit een keer paar dagen gespeeld, tot lvl 11 ofzo. Heb ook een tijdje Lord of the Rings Online gedaan, das ook wel vet, vooral omdat ik LOTR van ben, maar WoW heeft toch wat meer natuurlijk. Ben verder totaal geen gamer meer, maar bah, wat wil ik het momenteel ff graag spelen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Dat cross-realm idee is wel een hele goede en toffe toevoeging! Het is idd een geweldige toevoeging, omdat ik net zoals Daniël zei, het sociale aspect erg belangrijk vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Ik speel overigens niet meer ;) Merkte dat ik er teveel tijd in stak, dus maar weer gedelete. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 En [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION] ik wil net inloggen en zie net dat Battlechest nu niet alleen de eerste 2 delen bevat, maar ook Wrath of the Lich King. Nu is het mooie, dat als je die nu via internet aanschaft het je maar 5 euro kost. Als je Cata erbij wilt kost je dat nog 10 euro en MoP is dan 20. Ik zou zeggen, schaf die van 5 eu aan en je hebt direct WoW + Burning Crusade en Wrath uitbreiding. Voor 13 eu een maandje via i-net en spelen maar. [MENTION=8147]Dani[/MENTION]ël wtf dan speel je toch gewoon wat minder. Ik moet wel zeggen dat als ik online was jij er ook altijd was op 1 van je 10 chars :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Dat kan ik niet (d) Zwakte enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 En [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION] ik wil net inloggen en zie net dat Battlechest nu niet alleen de eerste 2 delen bevat, maar ook Wrath of the Lich King. Nu is het mooie, dat als je die nu via internet aanschaft het je maar 5 euro kost. Als je Cata erbij wilt kost je dat nog 10 euro en MoP is dan 20. Ik zou zeggen, schaf die van 5 eu aan en je hebt direct WoW + Burning Crusade en Wrath uitbreiding. Voor 13 eu een maandje via i-net en spelen maar. [MENTION=8147]Dani[/MENTION]ël wtf dan speel je toch gewoon wat minder. Ik moet wel zeggen dat als ik online was jij er ook altijd was op 1 van je 10 chars :cab: Kwacht sowieso tot ik weer in NL ben heur :) Heb hier datalimiet op internet en bovendien vaak slecht bereik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Ik zou die van 5 eu sowieso aanschaffen man, weet niet hoelang die aanbieding staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Voor 15 euro, de hele set behalve Mists of Pandaria aangeschaft, zit ook nog eens een maandje spelen bij. Welke server zal ik joinen, lijkt me wel tof om met wat mensen hier te spelen? [MENTION=1473]Captain[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Zoals Captain al eerder aangaf maakt dat niet heel veel uit vanwege de cross realms, maar ik geloof dat Captain op Draenor Alliance zit. Ik zit op Hellfire Horde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Nee, dat snap ik maar is daadwerkelijk alles gesynced? Ik las al iets over traden, dat is niet mogelijk tussen werelden toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Het is altijd beter om op dezelfde server te zitten, omdat je dan altijd zou kunnen levellen samen. Leuker is het sowieso. Je moet dus maar kijken waar je joint. Ligt een beetje aan de kant die jij kiest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Wat gebeurd er trouwens als je subscription afloopt? Kun je dan gewoon niet meer online spelen? En blijft verder alles wel hetzelfde, character etc.? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Je speelt alleen maar online. Als je subscription afloopt, kan je je account dus niet op. Niet in het spel iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Okay, thanks. Ik zal em nu downloaden en installeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Traden maakt overigens ook geen ruk uit, aangezien je dat praktisch niet doet. En je als je sub afloopt is je spel als het ware gewoon gesaved en kan je verder gaan waar je was als je hem weer eens verlengd. Ik ben er zelf bijvoorbeeld al twee keer een half jaar uit geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Ik dacht, direct ff een avondje spelen maar nee hoor, eerst ff 20 gb binnen sleuren:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 88, zucht, het levelen duurt wel erg lang. Wat goed is natuurlijk, maar het is wel erg vermoeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Gezien het feit dat ik een maand vakantie heb, dacht ik vorige week ik koop ook weer ff een maandabootje. Helaas op mijn oude server alles en iedereen die ik kende zo goed als gestopt, dus maar een nieuwe char aangemaakt op een nieuwe server :) Na een weekje levelen alweer lvl 50 :) Speel op Saurfang btw en ben een Assassination Rogue, blijft de fijnste klasse om mee te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Nice, zonet m'n eerste 90 ding, op m'n warrior! Ass Rogue zie je niet veel Lazy, vooral een tactisch spelletje wat je daarmee speelt toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Of het nu allemaal anders is moet ik nog even uitvogelen, maar bij WotLK (ja zolang geleden is het :P ) was die tree degene die de meeste dps deed. Voor leveling en PvE was dat toen top. Hoe dat met die nieuwe manier van talents verdelen en verkrijgen gaat weet ik niet of het nog zo goed is :P Als ik echter naar mijn char kijk doe ik op lvl 50 al flink wat dps en dat met crappy gear :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Weet niet precies welke tree nu het meeste doet, maar ze hebben het op zich met MOP zo uitgevogeld dat er meerdere zaken mogelijk zijn, het is niet meer zo dat 1 talent je beste dps geeft. Tijdje gequit alweer, wanneer je niet regelmatig raid is het op LVL 9- gewoon vrij eentonig helaas. Mja miss maar wat tijd vinden om weer te raiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Begonnen op Hellfire, een human warrior (boring mja eerste character). Ondertussen lvl 15, beetje questen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten