Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Om te beginnen is een battlechest (deel 1 en 2) en twee maanden WoW genoeg. (bij elkaar 40 euro denk ik). Dan speel je tot level 70, alleen heb je dan niet de keuze uit nieuwe characters en classes uit nieuwere delen (delen 3, 4 en 5)

Echter, kan je tot level 20 gratis spelen. Kijk of het wat is en kom bij een server van een van ons. Spelen met bekenden maakt het sowieso leuker.

Tot slot zou je ook via recruit a friend kunnen spelen. Dan level je sneller met die vriend of bekende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het 'zelfde server idee' gaat niet echt meer op tegenwoordig. Je kan al een tijdje als battlenet friends elkaar in een groep joinen en samen dungeons etc. doen. Nu hebben ze sinds MoP ook cross realm zones. Dat houdt in dat als je een groep aanmaakt je zelfs samen kan levelen in rustige gebieden. Ik deed dat laatst met een vriend. We zaten in een groep en waren beide in in Stormwind, we zagen elkaar wel op de map, maar niet in-game zelf, zodra we Stormwind uit waren konden we elkaar ook gewoon zien en dus gewoon samen spelen. Het is praktisch hetzelfde als op dezelfde server spelen als je tegenwoordig in een groep zit, alleen het traden kan niet.

Maar Randy, ik zou als ik jou was eerst de battlechest (Classic en BC) aanschaffen voor 20 euro (aanbieding nu dacht ik) en dan een lekker uitvogelen enz, bevalt het kan je nog altijd Wotlk, Cata en MoP aanschaffen. Bovenop die 20 eu zou je wel voor 13 eu (online) een maandje erbij aan moeten schaffen. Zo kan je dus voor 33 euro een maand uitvogelen en zelfs eventueel al tot lvl70 kunnen gaan.

Overigens kan je geloof ik ook de complete set voor 50 eu ofzo aanschaffen nu :cab: wat ik niet zou doen als onbekende. De 20 dagen trial heb je al eens gedaan dacht ik?

bewerkt door Captain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het 'zelfde server idee' gaat niet echt meer op tegenwoordig. Je kan al een tijdje als battlenet friends elkaar in een groep joinen en samen dungeons etc. doen. Nu hebben ze sinds MoP ook cross realm zones. Dat houdt in dat als je een groep aanmaakt je zelfs samen kan levelen in rustige gebieden. Ik deed dat laatst met een vriend. We zaten in een groep en waren beide in in Stormwind, we zagen elkaar wel op de map, maar niet in-game zelf, zodra we Stormwind uit waren konden we elkaar ook gewoon zien en dus gewoon samen spelen. Het is praktisch hetzelfde als op dezelfde server spelen als je tegenwoordig in een groep zit, alleen het traden kan niet.

Maar Randy, ik zou als ik jou was eerst de battlechest (Classic en BC) aanschaffen voor 20 euro (aanbieding nu dacht ik) en dan een lekker uitvogelen enz, bevalt het kan je nog altijd Wotlk, Cata en MoP aanschaffen. Bovenop die 20 eu zou je wel voor 13 eu (online) een maandje erbij aan moeten schaffen. Zo kan je dus voor 33 euro een maand uitvogelen en zelfs eventueel al tot lvl70 kunnen gaan.

Overigens kan je geloof ik ook de complete set voor 50 eu ofzo aanschaffen nu :cab: wat ik niet zou doen als onbekende. De 20 dagen trial heb je al eens gedaan dacht ik?

Ooit een keer paar dagen gespeeld, tot lvl 11 ofzo. Heb ook een tijdje Lord of the Rings Online gedaan, das ook wel vet, vooral omdat ik LOTR van ben, maar WoW heeft toch wat meer natuurlijk. Ben verder totaal geen gamer meer, maar bah, wat wil ik het momenteel ff graag spelen :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION] ik wil net inloggen en zie net dat Battlechest nu niet alleen de eerste 2 delen bevat, maar ook Wrath of the Lich King. Nu is het mooie, dat als je die nu via internet aanschaft het je maar 5 euro kost. Als je Cata erbij wilt kost je dat nog 10 euro en MoP is dan 20. Ik zou zeggen, schaf die van 5 eu aan en je hebt direct WoW + Burning Crusade en Wrath uitbreiding. Voor 13 eu een maandje via i-net en spelen maar.

27y5q2b.png

[MENTION=8147]Dani[/MENTION]ël wtf dan speel je toch gewoon wat minder. Ik moet wel zeggen dat als ik online was jij er ook altijd was op 1 van je 10 chars :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION] ik wil net inloggen en zie net dat Battlechest nu niet alleen de eerste 2 delen bevat, maar ook Wrath of the Lich King. Nu is het mooie, dat als je die nu via internet aanschaft het je maar 5 euro kost. Als je Cata erbij wilt kost je dat nog 10 euro en MoP is dan 20. Ik zou zeggen, schaf die van 5 eu aan en je hebt direct WoW + Burning Crusade en Wrath uitbreiding. Voor 13 eu een maandje via i-net en spelen maar.

27y5q2b.png

[MENTION=8147]Dani[/MENTION]ël wtf dan speel je toch gewoon wat minder. Ik moet wel zeggen dat als ik online was jij er ook altijd was op 1 van je 10 chars :cab:

Kwacht sowieso tot ik weer in NL ben heur :) Heb hier datalimiet op internet en bovendien vaak slecht bereik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Traden maakt overigens ook geen ruk uit, aangezien je dat praktisch niet doet. En je als je sub afloopt is je spel als het ware gewoon gesaved en kan je verder gaan waar je was als je hem weer eens verlengd. Ik ben er zelf bijvoorbeeld al twee keer een half jaar uit geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien het feit dat ik een maand vakantie heb, dacht ik vorige week ik koop ook weer ff een maandabootje. Helaas op mijn oude server alles en iedereen die ik kende zo goed als gestopt, dus maar een nieuwe char aangemaakt op een nieuwe server :) Na een weekje levelen alweer lvl 50 :) Speel op Saurfang btw en ben een Assassination Rogue, blijft de fijnste klasse om mee te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het nu allemaal anders is moet ik nog even uitvogelen, maar bij WotLK (ja zolang geleden is het :P ) was die tree degene die de meeste dps deed. Voor leveling en PvE was dat toen top. Hoe dat met die nieuwe manier van talents verdelen en verkrijgen gaat weet ik niet of het nog zo goed is :P Als ik echter naar mijn char kijk doe ik op lvl 50 al flink wat dps en dat met crappy gear :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet precies welke tree nu het meeste doet, maar ze hebben het op zich met MOP zo uitgevogeld dat er meerdere zaken mogelijk zijn, het is niet meer zo dat 1 talent je beste dps geeft.

Tijdje gequit alweer, wanneer je niet regelmatig raid is het op LVL 9- gewoon vrij eentonig helaas. Mja miss maar wat tijd vinden om weer te raiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites