Captain Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Leveling guide's :( daarvoor speel ik dat spel echt niet. Ik doe liever gewoon lekker m'n eigen ding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ik gebruik het ook niet hoor, het levelen gaat over algemeen vrij snel. Maar ik weet dat er zoiets dergelijks bestaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Leveling guide's :( daarvoor speel ik dat spel echt niet. Ik doe liever gewoon lekker m'n eigen ding Ik gebruik het ook niet hoor, het levelen gaat over algemeen vrij snel. Maar ik weet dat er zoiets dergelijks bestaat. Ik heb hiervoor serieus echt RUIM 3 weken om van lvl 20 tot 30 te komen. Omdat ik telkens de weg kwijt raakte enzo. Nu gaat t allemaal stukken fijner :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Oh oke dan snap ik het denk ik, ik heb zonder level guide (en praktisch geen ervaring) van 1 tot 60 gedaan in 1 week tijd :mrgy: In wat raak je de weg dan kwijt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ik kan als ik mij er toe zet ook vrij snel levelen, probleem is alleen dat ik tussendoor wel dingen ga doen etc:P maar denk dat het met de bind on account gear, en de guild perks vrij snel gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 Spelen er nog mensen? Ben van plan straks ff maandje te fixen om 4.3 te testen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 Ik koop volgende week een maandje. Wou een Troll Druid maken :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 *********** betaal ik al tig maanden met automatische incasso zonder dat ik het door heb :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Pwned Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Hahaha :-D hoeveel maanden zijn er al afgeschreven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 *********** betaal ik al tig maanden met automatische incasso zonder dat ik het door heb :( Hehe. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Weet niet, ben toch minimaal eenhalf jaar gestopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Weet niet, ben toch minimaal eenhalf jaar gestopt 18 x 13 = 234 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 een half jaar :p alsnog 80 euro ofzo,zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grozemaatjuh Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 Ik koop volgende week een maandje. Wou een Troll Druid maken :mrgy: gast jij en WoW? nooit van je gedacht:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 23 december 2011 Share Geplaatst 23 december 2011 Hebben we 2 jaar geleden nog samen gespeelt, maargoed ;e Ohja; 'Yeah, Christmas! You know what it is, WoW, WoW, WoW' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 iemand die het nog speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 14 Januari ga ik weer beginnen. Maar dan een private vanilla server, vrijwel bugloos en met normale rates. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik speel nog op Draenor en af en toe op Grim Batol of Thunderhorn Waarom 14 januarie? Je kan maar beginnen als je zin hebt toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Ja dan is de launch van de nieuwe server :p Dus gewoon vanilla WoW helemaal herbeleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Ik heb ook weer zin om er aan te beginnen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Insigne Geplaatst 11 januari 2012 Share Geplaatst 11 januari 2012 Tijdje gestopt, maar ga het binnenkort maar weer is proberen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 11 januari 2012 Share Geplaatst 11 januari 2012 M'n hunter zit ondertussen op 54, 800gold op de bankpas staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 januari 2012 Share Geplaatst 11 januari 2012 Paladin level 66: 2800 gold _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 2 dagen geleden met wat vrienden weer begonnen met 7 dagen gratis op een andere server. Worgen Druid nu level 41. Met 0 gold begonnen en had net 950. Skinning + Herbalism allebei 275+. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten