Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Het lijkt me vrij duidelijk dat Ajax best Populair is onder de novelle schrijvers, tog veel suc6 en ik denk wel dat je zal promoveren!

Geplaatst

Ik vind het wel een leuk idee. Want als bijna alle spelers weggaan en nog maar een 1 of 2 basisspelers bij de ploeg blijven. Dan moet hij met een onervaren team kampioen zien te worden. Het zal waarschijnlijk niet héél moeilijk worden maarja ik vind het toch wel leuk. Ik had het alleen wel met een andere club gedaan. In een competitie met meer dan 3 divisies ofzo, want dan duurt het een tijdje voor je weer terugbent op het goede niveau.

Geplaatst

Wel leukm idee, maar een tip, doe je letters in het wit het bijna niet te lezen, mnaar veel succes

Geplaatst

Leuk idee en wie weet met het huidige bestuur kan het over een aantal jaar ook in de werkelijkheid gebeuren. Succes in ieder geval.

Geplaatst

heel slim en leuk aangepakt, je pakt zo tog iedereens aandacht door een andere wending aan een ajax novelle te geve!:) maaruh kampioen lijkt me tog een must eh:)

Geplaatst

Hoop nieuwe spelers blijven.

Goossens en Sarpong zijn ook best goede spelers voor de JL.

Geplaatst
Weer een Ajax Novelle

Deze Reactie's moeten eens uit de wereld verdwijnen, Ajax is nou eenmaal populair een en leuke ploeg in FM. Wat maakt het uit dat het Ajax is de novelleschrijver moet het toch leuk vinden.

Ik vind het geen leuk idee

Lekker motiverend voor de gene diede novelle schrijft. Laat de Reactie's is achterwege. Als jij zo zou posten in je novelle zou jij het leuk vinden? ''nee!''

Iniedergeval ga zo door! Mooie lay-out ;)

Geplaatst

Jammer dat Luque blijft, ik denk niet dat hij in de Jupiler League zou willen spelen. Van Stam,Heijblok en Leonardo kan ik het wel geloven net als derest, alleen Luque vind ik een vraagteken. Leuk dat je deze Ajax novelle anders brengt dan derest hier op het forum. Ik ben benieuwd naar je resultaten en eventuele aankopen ;) Succes!

Geplaatst

Toch nog aardig spelers gehouden. Je zou toch wel kampioen moeten worden.

Geplaatst

Mss wat het leuker geweest wanneer de mannen met een ajax hart gebleven waren.

Geplaatst
  • Auteur
35006213oq2.png

20927929na4.png

Volgende keer:

- Ajax Selectie 2006/2007

Ik ga spelen met de naam Frank De Boer in mij FM game.

Geplaatst

waarom allemaal gratis? niet voor een klein bedrag? Dan hou je er tenminste nog wat aan over, in ieder geval veel succes

Geplaatst
  • Auteur
waarom allemaal gratis? niet voor een klein bedrag? Dan hou je er tenminste nog wat aan over, in ieder geval veel succes

Een saldo van 40 miljoen in de Jupiler League dan?

Geplaatst

akinfeev kopen en andreev :D ..

jonge talenten binnen slepen voor die 40 miljoen ..

verder wel leuk dat er nog een paar goede blijven

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.