Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Hier komt mijn verhaal @ az, met de free transfer update waar bij elke speler transfervrij is

Geplaatst
  • Auteur

Hier komt mijn verhaal @ az, met de free transfer update waar bij elke speler transfervrij is

Geplaatst
  • Auteur

yep ik ben nu aan het spelen, en heb een beetje rond gekeken hoe de andere in elkaar zitten heb net me 1 ste competitie match achter de rug, heb er alvast een lay-out voor gemaakt, de rest komt in de loop van de avond transfers, voorbereiding, screens etc.

fmcopygd8.jpg

Geplaatst

Ik vind de tekst een beetje onduidelijk te lezen. En welke spelers heb je gehaald? Is misschien beter dat je dat als eerste laat zien. Verder veel succes.

Geplaatst

Ai jammer van het resultaat. Ik heb nog wel wat tips voor je.

1. Misschien kan je een wat duidelijker lettertype doen

2. Dat streepje tussen de score zou ik gewoon met het toetsenbord doen en

niet met een tekenprogramma zo'n dikke streep trekken

3. Let op je spelling ;)

Geplaatst

De tekst is inderdaad bijna niet te lezen. Ben benieuwd naar je team.

Geplaatst

Beetje ongeloofwaardig dit, maar wel leuk idee.

Wat doe je eigenlijk met de spelers die je al had...?

Geplaatst

Leuke selectie. Ik heb zelf eens met een free transfer database gewerkt, haalde toen spelers als Henry en Ronaldinho naar Ajax. Dan is de lol er af.

Gelukkig heb jij geen overdreven goede spelers gehaald voor AZ-begrippen. Uiteraard niet realistisch dat je nu een verdediging met Eboué, Agger, Vermaelen en Bouma kunt vormen (erg goed voor AZ), maar dat krijg je met de free transfer database.

Sneijder vind ik een top aankoop, net als Lange Jan en Davids. Geinig, want je had ook alleen maar jonge talenten als Agger en en Sneijder kunnen halen. Hopelijk ga je hiermee mooie resultaten.

Tot slot, er is genoeg aangemerkt op je layout. Doe wat met die tips, want ook ik ben van mening dat het nog niet optimaal te lezen. Ik vind het dan ook knap dat Namtrah vind dat je op je spelling moet letten, ik kan het eerlijk gezegd niet lezen.

Succes verder!

Overig: ik ben wel benieuwd naar de andere selecties. Bijvoorbeeld die van Ajax en PSV. In mijn game met de Free Transfers database haalde PSV bijvoorbeeld maar 3 spelers (waaronder Messi geloof ik), waardoor het niet echt moeilijk is om van PSV te winnen (met spelers als Edwin Wijnboer en Georgio Fiantas). Hopelijk is dat bij jou spel niet zo..

@M&M: bij de free transfer database zit elke club zonder spelers, behalve een -18 team. Je bestuur kondigt aan dat het jeugdspelers doorstroomt naar dat team. Iedere speler (van Adriano tot Zlatan) zit dus nog zonder club.

Geplaatst

weet je wel wat de free transfer update is? Als je het niet weet reageer dan niet.

On: je hebt wel een paar goede binnen weten te halen (Sneijder, Huntelaar)

Geplaatst
  • Auteur

Je begint zonder spelers, je kan spelers halen kwaliteit van de speler hangt af van je loonbudget, dus niet teveel sterren aankopen, iedereen is transfervrij

Geplaatst

Lekker team hoor. Nu maar hopen dat die andere teams niet te sterk zijn anders wordt je misschien wel kampioen.

Geplaatst
  • Auteur

2 de wedstrijd Roda JC - AZ

fmcopy2an0.jpg

Is het beter te lezen nu ?:D

Geplaatst

Wel een netjes team..

ben een beetje een zeurder maar in het vakje rechtsonder staat

Roda JC - AZ 4-0..., volgens mij heb je met 4-0 gewonnen toch

heb je ook screens van de top 3?

Geplaatst
  • Auteur
Wel een netjes team..

ben een beetje een zeurder maar in het vakje rechtsonder staat

Roda JC - AZ 4-0..., volgens mij heb je met 4-0 gewonnen toch

heb je ook screens van de top 3?

Excuseer, wordt aangepast en screens top 3 komen eraan

Geplaatst
  • Auteur

Koploper Eredivisie : Vitesse

vitesseeo6.jpg

Nummer 2 : Ajax

ajaxyd2.jpg

Nummer 3 : Feyenoord

feyenoordhg3.jpg

Geplaatst

wat heeft ajax een über team zeg.. staan cker op doelsaldo tweede:O

Geplaatst
  • Auteur
wat heeft ajax een über team zeg.. staan cker op doelsaldo tweede:O

ja klopt, ajax heeft 1 tegendoelpunt meer:p

Geplaatst

Bondejuu wat een team heeft Ajax. Die van Feyenoord mag er trouwens ook wel wezen. Het zal toch nog moeilijk worden om kampioen te worden.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.