Geplaatst 3 september 200717 jr. ik heb sinds een tijdje fm 2007 in mn bezit maar hij doet het niet en nee het ligt niet aan de cd dit gebeurt er ik kan wel start spel doen maar dan laad ie en als ie klaar is slaat ie vast dan doet ie nix meer ook kan ik geen manager aanmaken ik heb al heel vaak opnieuw geinstalleerd. en de cd is goed ben ik 100% van overtuigd want ik heb nog ergens een sloom barrel pctje en daar doet ie het wel gewoon op zonder problemen kan ik nieuw spel starten kan iemand mij alstjeblieft bij helpen groeten gert
Geplaatst 3 september 200717 jr. Auteur ik heb sinds een tijdje fm 2007 in mn bezit maar hij doet het niet en nee het ligt niet aan de cd dit gebeurt er ik kan wel start spel doen maar dan laad ie en als ie klaar is slaat ie vast dan doet ie nix meer ook kan ik geen manager aanmaken ik heb al heel vaak opnieuw geinstalleerd. en de cd is goed ben ik 100% van overtuigd want ik heb nog ergens een sloom barrel pctje en daar doet ie het wel gewoon op zonder problemen kan ik nieuw spel starten kan iemand mij alstjeblieft bij helpen groeten gert
Geplaatst 3 september 200717 jr. Auteur neej hij blokkeert ik heb niet goed gekeken er was al een topic over