Geplaatst 3 september 200717 jr. Heeft er iemand al gemerkt dat een speler na een paar seizoenen in een hem vreemde competitie te spelen, plots de taal begint te spreken ? Lijkt me alleen maar logisch dat dit zou gebeuren.
Geplaatst 3 september 200717 jr. Auteur Heeft er iemand al gemerkt dat een speler na een paar seizoenen in een hem vreemde competitie te spelen, plots de taal begint te spreken ? Lijkt me alleen maar logisch dat dit zou gebeuren.
Geplaatst 3 september 200717 jr. Lijkt me een nutteloos topic... Overigens alleen maar realistischer dat een speler die langer in een land is die taal begint te spreken.
Geplaatst 3 september 200717 jr. Idd nuteloze topic, Het is namelijk vrij normaal dat die gene als je een paar maand in dat land speelt ook die taal spreekt.
Geplaatst 3 september 200717 jr. Auteur Ja, heren. Idd zo normaal als iets, maar toch heb ik het nog nooit gezien. Daarom dus deze onschuldige vraag. Hartelijk dank voor je antwoord Matthew !
Geplaatst 3 september 200717 jr. Doe dit volgende keer in de ''Helpdesk'' En vanwaar de naam: ''excel''