Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Naam van de update: Fantasy

Beschrijving van de update: CSKA Moskou, toekomst in Europa door geldschieters. AZ, PSV, Ajax en Feyenoord gepakt bij geld witwassen, alle vier de topploegen worden teruggezet naar de Jupiler Legeau. Vervangers zijn: FC Den Bosch, FC Dordrecht, TOP Oss en RBC Roosendaal. Overigens bevat de game alle transfers t/m 20 Augustus.

Bron/Maker: Sander van 't Oost (VitesseSander1)

Downloadlink: Versie 2, aangepaste reputaties

----------------------------------------------------------

Een groep Nederlandse geldschieters hebben het Russische CSKA Moskou overgenomen en hebben honderden miljoenen in de club gepompt. De balans en het transferbudget zijn dan ook erg hoog.

Spelers die problemen hadden bij een oude club zijn naar CSKA toegekomen zoals Adriano (alcoholprobleem, verholpen door de goede zorg van CSKA), Afonso Alves (wou naar het buitenland) etc.

Ook zijn veel Nederlandse spelers vertrokken naar de ploeg uit Rusland. Topaankoop blijft Henry die Frank Rijkaard heeft meegenomen naar de Russische ploeg. Want niet alleen vele spelers zijn naar de club vertrokken, ook managers zoals; Lippi, Sir Alex Ferguson, Frank Rijkaard, Johan Neeskens etc.

Door al deze aankopen is de verwachting (reputatie) van de club er hoog geworden, ze spelen dan ook Champions Legeau en er word verwacht dat de ploeg landskampioen word.

-------------------------------------------------------------

Het witwassen van geld zijn Ajax, Feyenoord, AZ en PSV duur komen te staan. Alle vier de clubs worden teruggezet naar de Jupiler Legeau. Waardoor SC Heerenveen en FC Twente titelkandidaten zijn. De vervangers van de vier teruggezette topploegen zijn; TOP Oss, FC Dordrecht, FC Den Bosch en RBC Roosendaal. De grote vraag is natuurlijk; welke van de vier topploegen weet promotie af te dwingen. Ook word het een zwaar seizoen voor de gepromoveerden.

Jij krijgt in deze game de kans om de Champions Legeau te winnen met CSKA Moskou en de hoge verwachtingen waar te maken. Ook kan jij ervoor zorgen dat AZ, Feyenoord, Ajax of PSV volgend seizoen weer te bewonderen is in de Eredivisie. Of wil je liever met TOP Oss, FC Dordrecht, RBC Roosendaal of FC Den Bosch tegen degradatie vechten. Je kan zelf kiezen! :checkit:

PS: Geef je mening over wat je ervan vind, of geef tips als je die hebt etc. ;)

Versie 2 is mede mogelijk gemaakt door Redrabbit, bedankt hiervoor! :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Naam van de update: Fantasy

Beschrijving van de update: CSKA Moskou, toekomst in Europa door geldschieters. AZ, PSV, Ajax en Feyenoord gepakt bij geld witwassen, alle vier de topploegen worden teruggezet naar de Jupiler Legeau. Vervangers zijn: FC Den Bosch, FC Dordrecht, TOP Oss en RBC Roosendaal. Overigens bevat de game alle transfers t/m 20 Augustus.

Bron/Maker: Sander van 't Oost (VitesseSander1)

Downloadlink: Versie 2, aangepaste reputaties

----------------------------------------------------------

Een groep Nederlandse geldschieters hebben het Russische CSKA Moskou overgenomen en hebben honderden miljoenen in de club gepompt. De balans en het transferbudget zijn dan ook erg hoog.

Spelers die problemen hadden bij een oude club zijn naar CSKA toegekomen zoals Adriano (alcoholprobleem, verholpen door de goede zorg van CSKA), Afonso Alves (wou naar het buitenland) etc.

Ook zijn veel Nederlandse spelers vertrokken naar de ploeg uit Rusland. Topaankoop blijft Henry die Frank Rijkaard heeft meegenomen naar de Russische ploeg. Want niet alleen vele spelers zijn naar de club vertrokken, ook managers zoals; Lippi, Sir Alex Ferguson, Frank Rijkaard, Johan Neeskens etc.

Door al deze aankopen is de verwachting (reputatie) van de club er hoog geworden, ze spelen dan ook Champions Legeau en er word verwacht dat de ploeg landskampioen word.

-------------------------------------------------------------

Het witwassen van geld zijn Ajax, Feyenoord, AZ en PSV duur komen te staan. Alle vier de clubs worden teruggezet naar de Jupiler Legeau. Waardoor SC Heerenveen en FC Twente titelkandidaten zijn. De vervangers van de vier teruggezette topploegen zijn; TOP Oss, FC Dordrecht, FC Den Bosch en RBC Roosendaal. De grote vraag is natuurlijk; welke van de vier topploegen weet promotie af te dwingen. Ook word het een zwaar seizoen voor de gepromoveerden.

Jij krijgt in deze game de kans om de Champions Legeau te winnen met CSKA Moskou en de hoge verwachtingen waar te maken. Ook kan jij ervoor zorgen dat AZ, Feyenoord, Ajax of PSV volgend seizoen weer te bewonderen is in de Eredivisie. Of wil je liever met TOP Oss, FC Dordrecht, RBC Roosendaal of FC Den Bosch tegen degradatie vechten. Je kan zelf kiezen! :checkit:

PS: Geef je mening over wat je ervan vind, of geef tips als je die hebt etc. ;)

Versie 2 is mede mogelijk gemaakt door Redrabbit, bedankt hiervoor! :checkit:

Geplaatst

niet helemaal mijn smaak maar leuk voor de liefhebber;)

Geplaatst
niet helemaal mijn smaak maar leuk voor de liefhebber;)

Zelfde (y)

Geplaatst
  • Auteur
haha vet bedacht.. heb je een screen van het team van cska?

Komt er vandaag nog aan, waarschijnlijk vanavond :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Hier is-ie dan:

cskamoskouxx7.jpg

Screenshot van de Financiën, het 1e team en het reserve team (reserve selectie is op screenshot niet compleet, er zitten nog veel meer spelers bij).

Geplaatst
  • Auteur
heel leuk bedacht. complimenten ga hem zeker uitproberen.

Oké bedankt ;)

Als je tijdens het spelen nog hint en tips hebt mag je die gerust stellen, daar kan ik alleen maar van leren! :thumb:

Geplaatst

Zal ik zeggen als ik ze heb :) alleen. ik probeer nu steeds te downloaden maar die server is bezet, zwaar iritant

Geplaatst
  • Auteur
Zal ik zeggen als ik ze heb :) alleen. ik probeer nu steeds te downloaden maar die server is bezet, zwaar iritant

Dat is inderdaad irritant ;)

Morgen weer een nieuwe dag :p

Geplaatst
  • Auteur

Kom er zojuist achter dat je bij CSKA Moskou maar 8 spelers buiten de EU mag hebben, waardoor een groot deel van de spelers niet kan opstellen, ik zal een nieuwe update maken.

Het is overigens wel mogelijk een opstelling te maken, het is mij ook gelukt maar het team is dan stukken minder. Je zou wel de beste Russische spelers kunnen kopen met het grote budget dat je ter beschikking hebt.

Sorry hiervoor, ik garandeer dat er een nieuwe komt. Waarschijnlijk deze week nog, naja das wel zkr.

Geplaatst
Kom er zojuist achter dat je bij CSKA Moskou maar 8 spelers buiten de EU mag hebben, waardoor een groot deel van de spelers niet kan opstellen, ik zal een nieuwe update maken.

Het is overigens wel mogelijk een opstelling te maken, het is mij ook gelukt maar het team is dan stukken minder. Je zou wel de beste Russische spelers kunnen kopen met het grote budget dat je ter beschikking hebt.

Sorry hiervoor, ik garandeer dat er een nieuwe komt. Waarschijnlijk deze week nog, naja das wel zkr.

Als je dan "[update] FM voor beginners!" van Wieger bekijkt, moet je het toch kunnen instellen dat Rusland niet zulke regels heeft.
Geplaatst
  • Auteur

Weet je toevallig ook hoe dat dan moet, naja... ik zal wel even kijken.

Mensen, ik zal vertellen wanneer de nieuwe download er is die wel goed is waarbij je zoveel buitenlanders mag als je wil. Tijdelijk dus even niet de download downloaden.

Geplaatst
Weet je toevallig ook hoe dat dan moet, naja... ik zal wel even kijken.

Mensen, ik zal vertellen wanneer de nieuwe download er is die wel goed is waarbij je zoveel buitenlanders mag als je wil. Tijdelijk dus even niet de download downloaden.

Je moet dan gewoon ecc nation aanvinken. Ben het nu aan het testen en het lijkt me te werken...

1189114029.jpg

Ik heb de database trouwens zelf even onder handen genomen, want je had de competitie niveaus niet aangepast waardoor je zelfs met 8 miljard euro nog geen toppers zou kunnen aantrekken. Ik zal de aangepaste versie even online gooien. :)

http://rapidshare.com/files/53902524/Fantasy.rar.html

Geplaatst

Blijft nog steeds iets geven van 8 buitenlanders toegelaten en bijna alle spelers hebben status buitenland. Maar heb het getest met de geen werkvergunnigen update en daar is het hetzelfde liedje, dus dat deel kan ik niet veranderen, maarja 8 buitenlanders in een ploeg van 11 is nog meer dan genoeg hé :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.