Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

veel succes Man City, je lay-out ziet er goed uit, veel succes

Geplaatst

het ziet er goed uit, mooie resultaten in de voorbereiding alleen de nederlaag tegen barca was natuurlijk te verwachten

Geplaatst
wat betekenen die 0 en die 375000 achter geleend :p ..

Heerlijke scherpe lay out ;)

Voor zoveel leent hij die speler

Geplaatst

Ziet dr goed uit, ik hoop dat deze novelle wat langer duurt dan 3 pagina's (je langste novelle). Wou zelf ook met City beginnen maar dat doe ik nu niet meer aangezien ik graag orgineel wil zijn :P Succes ;)

Geplaatst

Ik vind je layout echt netjes hoor. Ben benieuwd of je Man Utd voorbij kunt gaan als grootste club van Manchester. Succes verder.

Geplaatst

Leuke club en zeer mooie layout!

Hoe is Mpenza?

Veel succes, het loopt al best lekker!

Geplaatst
  • Auteur

@ De Generaal: Dankje! Je zal het zien hoe ik er voor sta in de November-update.

@ M&M: Dankje en dankje.

@ Paul: Dankje. Mpenza gebruik ik niet. Die wil ik ook echt verkopen in de winterstop.

Geplaatst

Leuke layout en Man City is één van me favoriete clubs, vandaar dus dat ik hoop dat je hier snel mee door gaat.

Geplaatst

Ik vind het wel cool dat je met Mikel een toptalent van Chelsea geleend hebt. Dat is echt zo een goede middenvelder en Bendtner is ook de slechtste niet volgens mij. Alleen Mitea heb ik mijn twijfels over en die gast van Celtic ken ik niet maar wel een complimentje dat je geen standaardtransfer gedaan hebt!

Je eerste resultaten zien er goed uit en ik hoop dat je deze lijn kunt doortrekken en ik begrijp ook héél goed dat je Mpenza niet gebruikt aangezien je wel betere spitsen tot je beschikking hebt.

Gebruik je Schleimechel wel? De zoon van!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.