Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

hetbeginqv9.jpg

Dit is mijn eerste novelle dus wees niet al te hard met commentaar enzo:shhh: maar tips zijn altijd welkom

• Antwoorden 102
  • Weergaven 196
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

hetbeginqv9.jpg

Dit is mijn eerste novelle dus wees niet al te hard met commentaar enzo:shhh: maar tips zijn altijd welkom

Geplaatst

Leuk en orgineel idee. Benieuwd wie je er allemaal naar toe gaat doen.

Geplaatst
  • Auteur

Persconferentie :

Voorzitter van VV Kampen: Bedankt allen voor uw komst. U bent nou in stelling om vragen te stellen.

Journalist: VV Kampen, hoe moeten wij er eigenlijk over denken?

Voorzitter: Laat ik één ding gelijk maar duidelijk maken. Ook al is VV Kampen ontstaan als club om talenten van Ajax en West Ham te laten rijpen. Daar zal het niet alleen omdraaien. Dankzij de financiële hulp hebben we een zeer goede jeugdacademie kunnen realiseren en ook het budget zal goed zijn. VV Kampen zal geen club worden die altijd meedoet in de onderste regionen. Het heeft potentie. Eredivisie, daar willen we ons naar toe werken maar dat zal nog veel tijd kosten.

Journalist: Welke huurlingen kunnen we dit seizoen verwachten in Kampen?

Voorzitter: De kans is klein dat er spelers van West Ham United dit seizoen worden gehuurd, daar wil ik verder niet op ingaan. Wel is het bijvoorbeeld zeker dat Ajacieden; Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel en John Goossens dit jaar zullen spelen voor VV Kampen.

Journalist: Wat verwacht je van dit seizoen?

Voorzitter: ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten van dit jaar. We zouden laatste kunnen eindigen maar ook meedoen voor promotie. We zullen zien wat dit jaar ons brengt.

Journalist: Wat zijn jullie doelstellingen voor de komende jaren.

Voorzitter: Onze hoofdtaak is talenten kans te geven zich te ontwikkelen maar ook heeft de club zelf ambities. Eerste jaren word zeker wennen aan het hoge niveau. We hebben daarom ook voor het eerste jaar geen doelstelling gesteld voor de ranglijst, dat doet er nog niet toe. Toch we willen zo snel mogelijk naar de eredivisie promoveren ook al zal dat een tijd kunnen kosten.

Journalist: wat kunnen we van de selectie verwachten, een vreemdelingenlegioen?

Voorzitter: nee, een paar buitenlanders zullen er aanwezig zijn maar dat is in elke selectie. De kern moeten bestaan uit Nederlanders en eventueel aangevuld met Belgen. Het is een Nederlandse club een dat moet het ook blijven.

Journalist: Hoe zit het met de manager, is er eigenlijk al wel één?

Voorzitter: Het is nog niet zeker, maar er staan een paar kandidaten op het lijstje. Ik ga ze nou niet opnoemen omdat geen van alle namen jullie wat zeggen. Ze hebben allemaal nog geen ervaring maar hebben wel op hun studie laten zien dat ze veel talent hebben. Daarom is dit voor hen de ideale kans om zich te laten zien. Maar ik heb nog meer afspraken en zo het graag hier bij willen houden.

Journalist: dank u voor deze persconferentie en veel succes verder nog.

persconferentie-sijbrands-i.jpg

Geplaatst

ziet er tot nu toe erg goed uit!!

Geplaatst
  • Auteur

naamloosbr7.jpg

let nog ff niet op de lay-out, is pas eerste keer en was ff wat aan het proberen. Ik werk ver vooruit en er komen veel mooiere aan:)

Geplaatst

Leuk idee. Twee teams met een fantastische jeugd opleiding. Dat moet wel goed gaan komen denk ik. Succes.

Geplaatst
  • Auteur

vswedstrijdewn8.png

Over de voorbereiding ben ik zeer tevreden, niet gedacht dat we zulke resultaten zouden halen tegen clubs van naam. Stade Rennes werd verassend verslagen met 2-1 ook al verdiende Rennes zeker een punt. Alleen Fiorentina wist van ons te winnen maar dat is meer dan logisch. Ik ga niet dat ik mijn doelstellingen bijschroef door deze sterke voorbereidingen. Ik verwacht niet al te veel nog van dit seizoen. Dit jaar zal worden gebruikt om te wennen aan het hoge niveau. Verder is het ook bekend dat we opnieuw een speler van Ajax huren. Jeffrey Sarpong gaat de selectie versterken samen met Richard Leitoe die overkomt van Den Bosch

Volgende verslagen zullen uitgebreider zijn, ook bedankt voor jullie reacties:) binnenkort komt de spelers presentatie en verder nieuws

Geplaatst
Volgende verslagen zullen uitgebreider zijn, ook bedankt voor jullie reacties:) binnenkort komt de spelers presentatie en verder nieuws

:)

Staat al dat er een spelers presentatie komt, moet je dan als nog een screen van een selectie?? ;)

Leuk project.. knappe resultaten in de voorbereiding

Geplaatst
  • Auteur

selectiekeepersky3.jpg

sorry dat het misschien een beetje slecht te lezen is:( dit is het laatste voor vandaag, moet zo werken:)

Geplaatst

Ik zie deze pas voor de eerste keer, maar het is een leuk idee, ik ga deze volgen, je presenteert het goed en je lay-out is wel goed, succes

Geplaatst
  • Auteur

verdedigingvvin8.png

Ik zou de witte letters gebruiken ipv zwart.

ga ik voortaan doen, heb alleen van selectie al allemaal af en heb niet zo zin om alles weer opnieuw te maken;)

Geplaatst

Het ziet er goed uit en je kan inderdaad beter met witte letters werken ;) ;c

Geplaatst

Ik kan het wel goed lezen maar idd als het witte letters zijn en komen zal het nog beter te lezen zijn. Je hebt een leuke selectie zonder eigenlijke standaard aankopen. Veel succes verder.

Geplaatst
  • Auteur

aanvallersyg8.png

Ik kan het wel goed lezen maar idd als het witte letters zijn en komen zal het nog beter te lezen zijn. Je hebt een leuke selectie zonder eigenlijke standaard aankopen. Veel succes verder.

Ik had alles al gemaakt en daarom is alles nog in zwarte letters, maar ik zorg dat het voortaan beter te lezen is:mrgy:

Geplaatst
  • Auteur

persconferentie

Voorzitter: Vandaag, een dag voor de start van de competitie ben ik samen met VV Kampen manager; M. Meijer hier aanwezig om antwoorden te geven op jullie desbetreffende vragen. U bent nu in staat ze te stellen.

Journalist: Zoals u al zei begint de competitie morgen. RKC Waalwijk is jullie eerste tegenstander in het betaalde voetbal, wat verwacht u van die wedstrijd.

Voorzitter: RKC Waalwijk is gelijk een erg zware tegenstander. Vorig jaar maar nipt gedegradeerd te koste van VVV Venlo. Ik verwacht nog niet erg veel van ons team. Het is nog wennen aan het niveau en aan elkaar. Vergeet niet dat de hele selectie pas sinds deze zomer samen in één team spelen.

Journalist: en u dan M. Meijer, ziet u er tegenop om tegen zo’n sterke ploeg u debuut te maken als hoofdcoach?

M. Meijer: Hoe kom je daarna weer bij dan, natuurlijk kijk ik er niet tegenop. Ik kijk er juist helemaal naar uit. Ik heb jaren gewacht op dit moment, mijn debuut als hoofdcoach in het betaalde voetbal. Dit is weer een nieuw hoofdstuk in mijn leven en ik ben zeer benieuwd wat het allemaal zal brengen.

Journalist: Afgelopen jaar werd De Graafschap kampioen en verzekerde zich daarmee een plekje tussen de eredivisie clubs. Wie zal dit jaar het kampioenschaal omhoog mogen houden?

M. Meijer: ADO Den Haag, RKC Waalwijk en Den Bosch hebben de beste selecties van de eerste divisie, maar ook RBC Roosendaal is een gevaarlijke outsider voor het kampioenschap. Maar het niveau verschil tussen de clubs in eerste divisie is niet bijster groot en daarom zouden ook clubs die je op het eerste moment niet verwacht ook zo mee kunnen doen om de titel

Journalist: Op welke plek op de ranglijst denkt u dan dat VV Kampen op het eind van het jaar staat?

M. Meijer: VV Kampen is een club met veel potentie en dat geld ook voor de selectie. Meedoen om het kampioenschap is teveel gevraagd van de selectie en is dus ook niet mogelijk. Ik schat dat we rond de plaatsen 10, 11 en 12 zullen zitten. Lijkt me meer dan logisch.

Journalist: ADO Den Haag heeft duidelijk de grootste begroting van de eerste divisie. Hoe zit het met die van VV Kampen.

Voorzitter: Door de financiële hulp van Ajax en West Ham hebben wij ook een redelijke begroting en ook redelijk wat transfergeld. Als alles gaat zoals het moet kunnen we binnen 3 jaar meedoen om het kampioenschap, dat is dus ook onze doelstelling voor de komende drie jaar. Eerst jaar is ons team opbouwen. Het tweede jaar rond de subtop spelen. En het derde jaar willen we graag meestrijden om de titel.

Journalist: Dank u wel voor dit interview, veel succes morgen tegen RKC Waalwijk

Voorzitter: Dank u wel. Namens mij en M. Meijer nog een prettige middag toegewenst.

persdag_17_mei.jpg

Geplaatst

MARNIXX:p whaha jij een novelle:p neej ziet er zeer goed uit jonge;) ik hoop dat je nog lang door zal gaan:p

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.