Geplaatst 29 augustus 200717 jr. Ik speel momenteel met Omniworld en de prestaties zijn zeer goed. Echter is er één probleem, het banksaldo blijft maar dalen. Ik zit 45,24K onder mijn loonbudget dus dat lijkt me prima. De spelers accepteren helaas geen lager loon en dus weet ik geen manier meer om het saldo een beetje op te krikken. Heeft iemand hier misschien nog een goed idee? Als je een sreentje nodig hebt zeg je het maar.
Geplaatst 29 augustus 200717 jr. Auteur Ik speel momenteel met Omniworld en de prestaties zijn zeer goed. Echter is er één probleem, het banksaldo blijft maar dalen. Ik zit 45,24K onder mijn loonbudget dus dat lijkt me prima. De spelers accepteren helaas geen lager loon en dus weet ik geen manier meer om het saldo een beetje op te krikken. Heeft iemand hier misschien nog een goed idee? Als je een sreentje nodig hebt zeg je het maar.
Geplaatst 29 augustus 200717 jr. ik geloof dat je aan eht eind van eht seizoen over het algemeen winst maakt door prestatiebonussen enzo, misschien dat je daarna op winst staat?
Geplaatst 29 augustus 200717 jr. Heeft iemand hier misschien nog een goed idee? Als je een sreentje nodig hebt zeg je het maar. Een screen van je uitgaven en inkomsten si wel handig ja.
Geplaatst 29 augustus 200717 jr. Het zou ook kunnen dat je vrij veel wedstrijdpremies en dergelijke hebt. Dat heeft ook invloed..
Geplaatst 29 augustus 200717 jr. Auteur Het zou ook kunnen dat je vrij veel wedstrijdpremies en dergelijke hebt. Dat heeft ook invloed.. Dat bedacht ik me net ook inderdaad, die ga ik nu dus zo snel mogelijk weg halen.
Geplaatst 31 augustus 200717 jr. Volgens mij is het helemaal niet zo erg om weinig geld te hebben. Na het seizoen zijn er toch bepaalde inkomsten die je maakt, als je dan zorgt dat je weer positief komt te staan is er weinig aan de hand. Het lijkt me algemeen bekend dat Omniworld nog wat jaartjes nodig heeft om een mooi budget op te bouwen en sportieve prestaties te gaan leveren. Een mooie uitdaging