Geplaatst 29 augustus 200717 jr. ''Donald zet druk!'' ''Goede redding Kenneth'' Ja je hoort het goed, ik Maurice de Bliek ben trainer, maar niet zomaar een trainer. Ik ben namelijk trainer van Jong Ajax. Hoe dat zo is gekomen zal ik jullie kort uitleggen. toen ik 4 jaar geleden CBV-diploma haalde, kreeg ik een baan aangeboden om in de jeugd van Fc Twente te werken. Daar ben ik toen heengegaan en het liep beter dan gedacht. Ik werd kampioen en won de beker voor spelers -20. Na dat seioen las ik op internet dat ik in de belangstelling van Ajax zou staan. Ik geloofde er eerst niks van. Maar toen ik later een brief thuis kreeg gestuurd van Ajax, geloofde ik dat het inderdaad nog waar was ook. Ook daar zou ik de jeugd o.a. moeten leiden naar het kampioenschap en beker. Dit voorstel aanvaarden ik en zodoende stond ik een week later op de Toekomst in Amsterdam. Daar liep het 1e seizoen nou niet bepaald soepeltjes. Ik werd 3e in de competitie en verloor de halve Finale van de beker door aartsrivaal Feyenoord. De 2 seizoenen d'r na werd ik en kampioen en ik won nog eens de beker. Het bestuur was heel trots op mij en bood mij een verbeterd contract aan. Ik was van plan mijn contract open te breken en te verlengen bij Ajax toen ik opeens dit zag: ''Zie ik daar nou echt mijn naam staan'' dacht ik. Ja het is echt zo Ac Milan, het grote Milan heeft interesse in mij. Natuurlijk zou ik ook graag naar Milan willen. Maar Ajax dan, ze hebben me al een contract aangeboden. Wat ik echt niet kan afwijzen. En de jongens het zijn net broertjes van me. Het is heel moeilijk Milan of Ajax... --- Volgende Update: Voor Slavia Praag - Ajax:thumb: Reacties en Verzoekjes altijd welkom!:mrgy:
Geplaatst 29 augustus 200717 jr. Auteur ''Donald zet druk!'' ''Goede redding Kenneth'' Ja je hoort het goed, ik Maurice de Bliek ben trainer, maar niet zomaar een trainer. Ik ben namelijk trainer van Jong Ajax. Hoe dat zo is gekomen zal ik jullie kort uitleggen. toen ik 4 jaar geleden CBV-diploma haalde, kreeg ik een baan aangeboden om in de jeugd van Fc Twente te werken. Daar ben ik toen heengegaan en het liep beter dan gedacht. Ik werd kampioen en won de beker voor spelers -20. Na dat seioen las ik op internet dat ik in de belangstelling van Ajax zou staan. Ik geloofde er eerst niks van. Maar toen ik later een brief thuis kreeg gestuurd van Ajax, geloofde ik dat het inderdaad nog waar was ook. Ook daar zou ik de jeugd o.a. moeten leiden naar het kampioenschap en beker. Dit voorstel aanvaarden ik en zodoende stond ik een week later op de Toekomst in Amsterdam. Daar liep het 1e seizoen nou niet bepaald soepeltjes. Ik werd 3e in de competitie en verloor de halve Finale van de beker door aartsrivaal Feyenoord. De 2 seizoenen d'r na werd ik en kampioen en ik won nog eens de beker. Het bestuur was heel trots op mij en bood mij een verbeterd contract aan. Ik was van plan mijn contract open te breken en te verlengen bij Ajax toen ik opeens dit zag: ''Zie ik daar nou echt mijn naam staan'' dacht ik. Ja het is echt zo Ac Milan, het grote Milan heeft interesse in mij. Natuurlijk zou ik ook graag naar Milan willen. Maar Ajax dan, ze hebben me al een contract aangeboden. Wat ik echt niet kan afwijzen. En de jongens het zijn net broertjes van me. Het is heel moeilijk Milan of Ajax... --- Volgende Update: Voor Slavia Praag - Ajax:thumb: Reacties en Verzoekjes altijd welkom!:mrgy:
Geplaatst 29 augustus 200717 jr. Auteur Nu een week later weet ik nog niet wat ik moet kiezen Ajax of Milan. Mijn vrouw wil heel graag naar Milaan, ja oké en ik snap ook wel waarom. Ze hebben daar veel winkels en dat is natuurlijk ideaal voor haar. Ik moet natuurlijk ook naar haar luisteren. dat ben je verplicht nu je dit jaar al 10 jaar getrouwd bent. Mijn gevoel gaat ook steeds meer Milan zeggen, maarja moeilijk blijft het nog steeds. Om 22:00 vind ik het tijd om maar eens te gaan slapen. Net toen ik de trap op wil lopen zie ik een brief bij de deur. ''Jezus'' denk ik, post, zo laat nog? Ik ben van plan hem open te maken, als mijn vrouw roept. ''Schat kom je nog'' ''Ja ik kom'' schreeuw ik hard. Ik begin de envelop open te maken en zie een logo van AC Milan eruit komen. Met een tekst waar mijn hart 3x zo snel van gaat kloppen:
Geplaatst 29 augustus 200717 jr. Auteur De volgende dag ben ik van plan gelijk ernaar te bellen.. Management:''Goedemorgen met Voetbalclub Ac Milan'' Ik:''Hallo met Maurice de bliek ik........ Management:''Zeg maar niks meer ik verbind je door. Berlusconi:''Maurice..? Ik:''daar spreekt u mee jah. Berlusconi:''Aah mooi dat je dan toch belt, ik heb lang op je gewacht. Maar en...ga je akkoord met ons voorstel. Ik:''jazeker Silvio ik wil graag manager worden van uw club. Berlusconi:''Prachtig! Ik neem contact op met je zaakwaarnemer en dan verwacht ik je binnen de kortste keren in Milaan. Ik:''Oké super! Paar maanden later werd ik gepresenteerd in het San Siro.
Geplaatst 29 augustus 200717 jr. Auteur De transfers: Mijn opstelling: Teaminstructies Voorbereiding Europese Super Cup --- Volgende Update: Vanavond of anders morgen ochtend:thumb:
Geplaatst 29 augustus 200717 jr. Het ziet er heel goed uit. Hopelijk hou je het lang voor bij Ac Milan want de meeste novelle's er over stoppen zo vroeg. Veel succes verder.
Geplaatst 30 augustus 200717 jr. Auteur Eindelijk was het dan zover de 1e wedstrijd van het seizoen, thuis, tegen Cagliari. speelronde 1 Serie A Wat vinden jullie van de lay out?
Geplaatst 30 augustus 200717 jr. Auteur Speelronde 2 Serie A Speelronde 3 Serie A --- Volgende Update: voor 5'en anders na training (rond half 9):thumb:
Geplaatst 30 augustus 200717 jr. Auteur beetje groot, maar wel overzichtelijk. Succes verder idd je hebt gelijk, mijn volgende updates worden een stuk kleiner:checkit:
Geplaatst 30 augustus 200717 jr. Ziet er goed uit maar misschien moet je naast de shirts ook neerzetten wie de tegenstander is, denk dat niet iedereen weet welk shirt bij welke club hoort. Ikzelf heb er geen last van maar voor andere lezers kan het hinderljik zijn.
Geplaatst 30 augustus 200717 jr. Auteur Ziet er goed uit maar misschien moet je naast de shirts ook neerzetten wie de tegenstander is, denk dat niet iedereen weet welk shirt bij welke club hoort. Ikzelf heb er geen last van maar voor andere lezers kan het hinderljik zijn. zla het doen, bedankt voor de tip:thumb:
Geplaatst 30 augustus 200717 jr. Auteur @Jowie:Bedankt @Nino: Bedankt voor de tip! @PhantasBedankt Dit helpt echt jongens voor de motivatie:thumb: bedankt. --- Reacties, Opmerkingen en Verzoekjes altijd welkom!
Geplaatst 30 augustus 200717 jr. Forza Rossoneri :checkit: mijne heet al een tijdje Forza Veendam maar leuke novelle 8)
Geplaatst 30 augustus 200717 jr. Auteur Forza Rossoneri :checkit: mijne heet al een tijdje Forza Veendam maar leuke novelle 8) jah sorry dan daarvoor , ik heb evht niet afgekeken bij jou hoor:oops:
Geplaatst 30 augustus 200717 jr. Auteur Yes, eindelijk heb ik hem binnen. We hebben wel flink moeten betalen voor deze jongen. Maar ik wed dat dat de moeite waard is:*) --- Volgende Update: Rond half 9 i.v.m. voetbaltraining:thumb: Tot dan!
Geplaatst 30 augustus 200717 jr. Forza Rossoneri :checkit: mijne heet al een tijdje Forza Veendam maar leuke novelle 8) jah sorry dan daarvoor , ik heb evht niet afgekeken bij jou hoor:oops: Geeft nie viel me alleen op :-D
Geplaatst 30 augustus 200717 jr. Auteur Shit jongens er is wat ergs gebeurd:( mijn spel is opeens weg, geen idee hoe het kan maar het is zo:cry: Dus dat is dan einde novelle Het spijt me dat dit is gebeurd