Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Jullie zullen misschien denken, daar heb je weer iemand met zo Novelle over Chelsea.

Of deze van mij anders wordt dan die van anderen weet ik ook niet, maar ik weet wel dat ik een duidelijke vizie heb voor deze novelle. Hopelijk vinden jullie hem leuk.

ontslagjosvr4.jpg

aanstellingmarcosnx2.jpg

Morgen hoop ik het interview en de eerste transfers online te kunnen zetten

Geplaatst
  • Auteur

Jullie zullen misschien denken, daar heb je weer iemand met zo Novelle over Chelsea.

Of deze van mij anders wordt dan die van anderen weet ik ook niet, maar ik weet wel dat ik een duidelijke vizie heb voor deze novelle. Hopelijk vinden jullie hem leuk.

ontslagjosvr4.jpg

aanstellingmarcosnx2.jpg

Morgen hoop ik het interview en de eerste transfers online te kunnen zetten

Geplaatst
  • Auteur

Toch nog maar even de eerste persconferentie zodat jullie een idee hebben wat je van mij kan verwachten in deze Novelle.

pers1fl2.jpg
Geplaatst

Blauw met geel is niet echt lekker lezen. Probeer je tekstkleur even in een duidelijkere kleur te veranderen.

Ziet er voor de rest prima uit..

Ik hoop dat je de verwachtingen waar kunt maken!

Geplaatst

Die tweede screen in je eerste post vind ik wel heel mooi gecombineerd. Jammer dat je met Chelsea speelt, daar heb ik niet zo veel mee, toch veel succes.

Geplaatst
  • Auteur

Het geel is inderdaad wat ongelukkig gekoezen bij het interview zie ik. Dat zal ik in de toekomst toch wat veranderen. Verder wil ik alle lay-outs iig 1 keer gebruiken.

Geplaatst

Sla je plaatje op als .PNG dan blijft de kwaliteit mooi !

Succes bij Chelsea !

Geplaatst
  • Auteur

Aangezien ik belooft heb in de intro dat ik jeudspelers een kans zou gaan geven heb ik hier een screen waarmee ik duidelijk wil maken dat ik de daad bij het woord heb gevoegd.

dejeugdkrijgteenkansbh9.png

De eerste indrukken van Scott Sinclair zijn heel goed. Hij heeft tijdens de voorbereiding een mooi aantal speelminuten kunnen pakken en zal ook door het seizoen heen wel wat minuten morgen pakken links en rechts. Ook Tejera heeft zijn eerste invalbeurt erop zitten en ik moet zeggen, hij hield zich goed staande. Tom Taiwo zal zijn kans krijgen in de wedstrijd tegen Bronby. Maar over de voorbereiding volgt later meer.

(ik denk dat de gele letters zo een stuk beter te lezen zullen zijn. Zo niet, ga ik wit eens proberen)

Geplaatst
  • Auteur

Hier voorlopig even de laatste update. De komende 5 dagen is mijn vriendin hier en heb ik dus even geen tijd om FM te spelen. Daarom alvast een sneak preview op de grote update die ik in gedachten heb voor komende maandag of dinsdag (met selectie, transfers en de eerste competitie wedstrijden).

voorbereidingwa9.png

deaankopenintpk9.png

cshieldkf5.png

Geplaatst

Leuk dat je de jeugd een kans gaat geven. Ik persoonlijk vind de layout waarin je de jeugd voorstelt het mooiste en het fijnste om te lezen. Maar verschillende layouts kan ook leuk en het is weer eens wat anders. Succes er mee.

Geplaatst

Mooi resultaat tegen Manchester ook goed tempo erin.

Geplaatst

Bedankt voor het gebruiken van mijn lay-out's. Ik vind het wel positief dat je met de jeugd aan de slag gaat.

Geplaatst
  • Auteur

Morgen weer een update. O.a. over de competitie start waarin wat harde woorden zullen vallen.

Geplaatst
  • Auteur

btw, iemand enig idee hoe ik de individuele instellingen van de achterhoede moet aanpakken? Ze laten te vaak hun man lopen (in tegenstelling tot de voorbereiding)

Geplaatst
  • Auteur

Hierbij een overzicht van de spelers die ik heb ingeschreven voor de Premier League.

Screens op aanvraag aangezien ik er nogal veel heb ingeschreven

Selectie seizoen 2006/2007:

Keepers:

D: Petr Cech

D: Carlo Cudicini

D: Magnus Hedman

Verdedigers:

VR: Glen Johnson

VVR: Dani Alves

VRC: Micah Richards

VC: Tal ben Haim

VC Ricardo Carvalho

VC: Curtis Davies

VC John Terry

VC: Liam Bridcutt

VL: Wayne Bridge

VVL: Ashley Cole

Middenvelders:

VM: Claude Makélélé

VM: Tom Taiwo

MC: Mikel Essien

MC Steve Sidwell

AMR: Shaun Wright-phillips

AML: Florent Malouda

AML Stewart Downing

AML S: Scott Sinclair

AMRLC: Joe Cole

AMRLC: Sergio Tejera

AMRLC AC : Salomon Kalou

AMC Frank Lampard

AMC: Michael Ballack

Spitsen:

S: Andriy Shevchenko

S: Didier Drogba

S: Claudio Pizarro

S: Danny Haynes

Straks de eerste wedstrijden, transfers en nog wat leuke extra's

Geplaatst
  • Auteur

Zo nu is het tijd voor een grote update. Hierin zal ik o.a. de transfers laten zien. De start van het seizoen en het laatste nieuws over de club.

chelseanieuwscn3.png

interneonrustce8.png

wedstrijden1mu9.png

transfers1yo3.png

transfers2od1.png

uitleenbeurtrt1.png

Geplaatst
  • Auteur

Zoals jullie inmiddels wel hebben kunnen zien is de loting voor de Champions League al geweest. Daarom even een leuk overzicht van de ploegen die ik tegen ga komen in deze eerste ronde.

cloo3.png

Heb je tips of opmerkingen, laat het me weten

Geplaatst

Dat logo van Kilmarnock is echt lelijk gedaan. Op sommige plekken zitten gaten en die witte rand eromheen is ook niet mooi. Dat had ik dus weggelaten. Voor de rest ziet het er allemaal wel leuk uit.

Geplaatst

Mooi idd. En Tom Taiwo en Scott Sinclair zijn niet toevallig twee spelers die Chelsea heeft gaan halen bij Leeds :P

Maar soms is dat blauw wel moeilijk te lezen. Misschien kun je wat donkerder blauw nemen ofzo. Of blauw met een zwart randje ;)

Geplaatst

Hoezo heb je LA Galaxy niet meer als satellietclub, nu mis je behoorlijk wat inkomsten uit merchandising?

Veel succes verder met Chelsea ;)!

Geplaatst
  • Auteur

Dit verslag over de wedstrijd tegen Barça en Sporting wil ik jullie niet onthouden

barcachelseavj2.png

chelseasportingxz8.png

Het klopt dat de samenwerking met LA Galaxy de nodige miljonen opleverd aan merchendising. Maar aangezien dat voordeel er niet specifiek bij vermeld werd en ik verder ook geen voordelen heb qua spelers stallen enz. wogen de voordelen niet op tegen de nadelen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.