Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Zeg, als er mensen zijn die uberhaupt nog in dit gedeelte kijken.. wil er iemand tegen mij challengen??

Wil me wel weer eens meten tegen iemand :)

Geplaatst
  • Auteur

Zeg, als er mensen zijn die uberhaupt nog in dit gedeelte kijken.. wil er iemand tegen mij challengen??

Geplaatst
  • Auteur

jongeeee dat vraag ik toch niet ;)

Wil wel met fm2006 tegen je :p

Geplaatst

Prutser, waarom geen FM 07, dat is 06 + meer en beter. Maarja ;c

Geplaatst

Die heb ik niet meer, FM 2006 was wel de ownende FM idd, maarja.. FM 2008 dus ;c

Geplaatst

jazeker ik wil ik wil ik wil heeeeel graag zelfs

Geplaatst

mail m mar op jaspeg14@hotmail.com as je e klar voor bent zegwel ff hoe ik at moe doen doei:checkit: :mrgy: :clap: :cab: ;e ;sm; :p (y) :*) 8) :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Kan ook wel gewoon via dit topic lijkt me :p

Challenge met een kleine club? Ik ben net begonnen met FC Trollhättan, in de tweede divisie West-Gotaland (zweden). Zullen we daarmee? Zo ja, regels:

Tweede divisie West-Gotaland:

1e – 80 pnt

2e – 75 pnt

3e – 70 pnt

4e – 60pnt

5e – 50 pnt

6e – 40 pnt

7e – 30 pnt

8e – 20 pnt

9e / 12e - 10 pnt

12e / 18e - 0 pnt

+50% doelpuntensaldo in de competitie

Beker van Zweden:

Kwartfinale behaald – 50pnt

Halve finale behaald – 60pnt

Finale behaald – 70 pnt

Winst – 80 pnt

Geplaatst
  • Auteur

This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. jaspeg14@hotmail.com

wanker,,

Geplaatst

Iemand tegen mij Challengen? Ik wil eigenlijk graag tegen Niels want dat hebben we lang geleden eens afgesproken (A)

Geplaatst
  • Auteur

Lang niet gekeken, JoKer ik wil wel tegen jou. Heb het seizoen met FC Trollhättan al gespeeld, maar anders kies jij maar een club uit. Een kleine als het kan ;)

Geplaatst
  • Auteur

Dit geldt nogsteeds voor iedereen, ik daag jullie uit :p

Geplaatst
  • Auteur
Dit geldt nogsteeds voor iedereen, ik daag jullie uit :p
Geplaatst

Mmmh, opzich wil ik wel. FM2006 is de beste FM tot nog toe gemaakt. Ik ben alleen net begonnen met een wereldreis om de wereld op FM. Heb mezelf tot doel gesteld elke prijs op elk continent te winnen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.