Geplaatst 24 augustus 200717 jr. Ik zoek een goeie training-schema voor Heracles .. dat is het enigste ding waar ik mij niet druk om wil maken.. dus wil ik een schema downloaden maar wleke is het beste hier op het forum?.. iemand aanraders?.. als het een cheat-training is maakt het mij ook niks uit.. groetjes,
Geplaatst 24 augustus 200717 jr. Auteur Ik zoek een goeie training-schema voor Heracles .. dat is het enigste ding waar ik mij niet druk om wil maken.. dus wil ik een schema downloaden maar wleke is het beste hier op het forum?.. iemand aanraders?.. als het een cheat-training is maakt het mij ook niks uit.. groetjes,
Geplaatst 27 augustus 200717 jr. Ik kloot zelf gewoon wat met die schuifbalkies en ik zie wel veel groene pijlen, dus 't zal wel goed zijn. Trouwens, mijn jeugd laat ik HEEEEEEEEEL zwaar trainen. Als ze geblesseerd raken, merk ik er toch niks van. Je merkt zeker dat ze veeeel beter worden. Enne, Lauri Dalla Valle is een held.
Geplaatst 27 augustus 200717 jr. Trouwens, mijn jeugd laat ik HEEEEEEEEEL zwaar trainen. Als ze geblesseerd raken, merk ik er toch niks van. Je merkt zeker dat ze veeeel beter worden Inderdaad, ik zet het balkje 1 tikje links van heavy/zwaar.
Geplaatst 28 augustus 200717 jr. Trouwens, mijn jeugd laat ik HEEEEEEEEEL zwaar trainen. Als ze geblesseerd raken, merk ik er toch niks van. Je merkt zeker dat ze veeeel beter worden Inderdaad, ik zet het balkje 1 tikje links van heavy/zwaar. Ja, boeiend dat je jeugd geblesseerd raakt. :) Vooral bij clubs als Ajax heb je een grote selectie in je jeugd. Ik had daar iets van 40 spelers. De helft kwam uit Zuid-Amerika. ;)