Gerwin Geplaatst 1 februari 2009 Share Geplaatst 1 februari 2009 Eerste klasse deze keer weer. 28 februari de start.. Loodzware poule, als we hier een punt pakken dan drink ik een paar glaasjes extra :cab: Zwolle A2 Arnhem A1 Apeldoorn A1 Beuningen A1 Wijchen A1 Deventer A2 Lekkere Deventer - Zwolle, die gasten maak ik sowieso kapot :D HC Ares of AMHC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 april 2009 Share Geplaatst 7 april 2009 Dennis, hoe gaat het nu bij jou in de competitie? En al plannen voor volgend jaar (je bent toch 2e jaars A?) Mijn nieuwe stick, rode adidas, slaat trouwens echt té relaxed :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 oktober 2009 Share Geplaatst 1 oktober 2009 Zijn er eigenlijk nog hockeyers hiero, nu dat Dennis al een tijd gebanned is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 10 oktober 2009 Share Geplaatst 10 oktober 2009 :-D Dennis speelt niet bij AHBC denk ik want hij is gezakt :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2009 Share Geplaatst 10 oktober 2009 Zijn er eigenlijk nog hockeyers hiero, nu dat Dennis al een tijd gebanned is? Ja ik. Hockey bij Forward, de beste club uit Tilburg :m: Edit: Vandaag 1-1 gespeeld. We hadden de eerste plek kunnen overnemen als we hadden gewonnen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 oktober 2009 Share Geplaatst 15 oktober 2009 Wij afgelopen zodag 1-1 gespeeld uit tegen de nummer 1. We hadden echt moeten winnen. De scheids gaf de laatste 2 minuten aan en 2 minuten later geeft hij nog eens 2 minuten aan! Natuurlijk krijgen we dan ook nog eens een onterechte strafcorner die er dan in gaat.... Anders hadden we 2 punten achter gestaan op de nummer 1, nu 5.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2009 Share Geplaatst 18 oktober 2009 Vandaag een belangrijke slag geslagen in de strijd om de titel. 1-0 tegen de aardsvijand Tilburg, door een goal van mij :m: 6 gespeeld, 4 gewonnen en 2 gelijk = 2e plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 oktober 2009 Share Geplaatst 20 oktober 2009 Wij staan nu 4e met 1 punt achter op de nummer 2 en 3 en maar 3 punten achter op de nummer 1. Met nog maar 16 wedstrijden te gaan is dus nog alles mogelijk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 november 2009 Share Geplaatst 1 november 2009 Yay, 3-0 gewonnen van de nummer 3. :) Hierdoor blijven we 2e, maar de platte kar blijft in zicht, jwz :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 november 2009 Share Geplaatst 2 november 2009 6-1 gewonnen. We staan nu 3e met 3 punten achterstand op de nummer 1. En maar 1 achter op de nummer 2. Gaat lekker dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Niet gespeeld vandaag :( Het werd afgelast omdat het veld was bevroren. Dat krijg je als je om 9.30 moet spelen, wat overigens ook überhaupt een kuttijd is. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 november 2009 Share Geplaatst 9 november 2009 Wij hebben gister weer gewonnen, 5-2. We staan nu 2e met 1 punt achter op de nummer 1. Wat wel jammer was is dat ik maar 3 minuten heb gespeeld. Toen kreeg ik even vol een bal tegen de zijkant van me knie. Beetje pijnlijk dus... Nogsteeds vol last van :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Share Geplaatst 15 november 2009 Fakking kutzooi, verloren van de middenmoot. Het is wel pas ons eerste verlies deze competitie, maar toch. Herbstmeister wordt redelijk moeilijk om te halen zo. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 november 2009 Share Geplaatst 15 november 2009 Fucking 0-0 'gespeeld' tegen de nummer een-na-laatst, en heb niet eens mogen spelen, geen idee waarom niet :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 november 2009 Share Geplaatst 22 november 2009 Wat een wedstrijd. _O_ In de laatste minuut krijgen we nog een strafcorner en die wordt vol in de haak gesleept. Toch nog een punt weggesleept uit Veghel, het werd 2-2 :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 november 2009 Share Geplaatst 25 november 2009 Zijn er eigenlijk nog hockeyers hiero, nu dat Dennis al een tijd gebanned is? Ja ik hockey bij Tempo 41 ;) Ben zelf keeper van A2 en we spelen 3de klasse :p We staan nu geloof ik 4de want we hebben gewonnen van de nr 1 en 2, maar 2x verloren van de laatste. Zaterdag het laatste duel, de Zwolse "derby" tegen ZMHC, thuis dus we moeten kunnen winnen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2009 Share Geplaatst 26 november 2009 Ja ik hockey bij Tempo 41 ;) Ben zelf keeper van A2 en we spelen 3de klasse :p We staan nu geloof ik 4de want we hebben gewonnen van de nr 1 en 2, maar 2x verloren van de laatste. Zaterdag het laatste duel, de Zwolse "derby" tegen ZMHC, thuis dus we moeten kunnen winnen ;) Hoezo al het laatste duel? Hebben jullie dan al winterstop :cab: Wij moeten nog 3 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 november 2009 Share Geplaatst 29 november 2009 Facking kutzooi, 0-1 verloren van Tilburg, dé aartsvijand :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 Wij hebben 4-2 gewonnen van een rechstreekse concurent =D Voor gisteren stonden we gedeeld 2e. We moesten dus uit bij de club die samen met ons gedeeld 2e stond en die hebben we gewonnen. En omdat de nummer 1 (die 2 punten voor stond) niet heeft gespeeld staan wij nu eerste met een wedstrijd meer gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2009 Share Geplaatst 13 december 2009 Bam, 4-2 uit gewonnen bij Were-Di. Nog maar 3 punten van de nummer 1 :) Platte kar is weer een reëel doel :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 december 2009 Share Geplaatst 14 december 2009 Wij zijn "herbstmeister" omdat de concurrent 1 wedstrijd minder heeft gespeeld en 1 punt minder heeft =D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 maart 2010 Share Geplaatst 11 maart 2010 Kan iemand me even uitleggen ik dacht dus dat we best goed konden hockeyen he maar nu hoorde ik dus op de radio dat we er alweer uitliggen en dat die [hoe barteh ze noemt] dus waarschijnlijk gewoon drie keer op rij wereldkampioen worden. Dus zijn we eigenlijk helemaal niet zo goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 maart 2010 Share Geplaatst 11 maart 2010 who cares echt :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 maart 2010 Share Geplaatst 11 maart 2010 Nederland was al geen favoriet, ik las in de krant iets van dat er teveel buitenlandse sterren naar de Nederlandse competitie komen waardoor er geen jeugd door kan komen. Zeg maar Engeland bij het voetbal. En Australië is de favoriet, niet [hoe barteh ze noemt]. Nederland had ook gewoon als 1e moeten eindigen, maar ze verloren van Zuid-Korea ;e Anders had Nederland tegen Engeland gemoeten en die hadden ze waarschijnlijk wel gewonnen en [hoe barteh ze noemt] tegen Australië, mja dan had je zilver gepakt ipv brons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 maart 2010 Share Geplaatst 11 maart 2010 Hmmm oke en de vrouwen dan? Die winnen ook nog weleens een medialle of niet ik had toen die film gezien tenminste toen hadden ze goud. who cares echt :S Nou ja ik hou van mn land en support ze dus. Voetbal, hockey of schaken het maakt me niet uit. En als ik dan hoor dat de Jerries straks 3 keer op rij een wk winnen dan wil ik weten hoe dat zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten