Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

6gn659g.png

Deze novelle zal in het teken staan van mijn carrière. Als grote fan van Napoli zal ik beginnen bij die club. Ik heb de Engelse, Italiaanse en Nederlandse competitie geselecteerd. Hierdoor kan ik, als uitgekeken ben op de Napolitanen, nog veranderen van club en competitie. Ik ben gisteren begonnen aan mijn eerste seizoen bij Napoli, in de Serie A. Ik hoop op positieve en opbouwende reacties. Veel leesplezier!

544ifya.png

Uiteraard volgt er meer als jullie het wat vinden. Ik doe mijn best en hoop dat jullie het wat vinden. Volgende update volgt nog vandaag..

Geplaatst
  • Auteur

6gn659g.png

Deze novelle zal in het teken staan van mijn carrière. Als grote fan van Napoli zal ik beginnen bij die club. Ik heb de Engelse, Italiaanse en Nederlandse competitie geselecteerd. Hierdoor kan ik, als uitgekeken ben op de Napolitanen, nog veranderen van club en competitie. Ik ben gisteren begonnen aan mijn eerste seizoen bij Napoli, in de Serie A. Ik hoop op positieve en opbouwende reacties. Veel leesplezier!

544ifya.png

Uiteraard volgt er meer als jullie het wat vinden. Ik doe mijn best en hoop dat jullie het wat vinden. Volgende update volgt nog vandaag..

Geplaatst
  • Auteur

Napoli zien, en dan sterven

6gn659g.png

Bedankt voor alle reacties! Gelukkig vinden jullie het begin en de club mooi. Ikzelf ben helemaal gek van de ploeg en hoop in de loop van deze novelle meer te vertellen over hun historie en het tijdperk Maradona. Als jullie dat willen? Voor nu alvast een update over de presentatie van mij, bij de club. In de volgende update zal ik ingaan op de gedane transfer(s).

derdecx6.png

Geplaatst

het begin is prachtig en hopelijk kan je de glorietijden van maradona terugbrengen

Houd dit niveau vast

Geplaatst

Zeker goed begin!

Hoop dat je dit vol kan houden en loods Napoli terug naar de top!

Geplaatst
  • Auteur

6gn659g.png

Nog voordat ik één transfer kon doen speelde ik al drie oefenwedstrijden. Uiteraard ben ik wel bezig met enkele spelers, maar niets is nog definitief. We trokken eerste naar Spanje voor een trip van één week. In die week speelden we twee wedstrijden tegen plaatselijke ploegen. Uiteraard om de naamsbekendheid van Napoli nog meer te vergroten. Twee dagen na thuis komst speelden we alweer tegen Arsenal. Ik wil mijn spelers fit krijgen en ik hoopte dat dit zware programma zou gaan werken. Mijn spelers worden langzaam 100% fit en dat ik alle drie de oefenwedstrijden zou winnen kwam als een verassing. Vooral de wedstrijd tegen Arsenal was mooi. In een vol San Paulo (thuisstadion) winnen van een Europeese topclub, zonder Henry, doet me goed. Hieronder de wedstrijden:

5ycb4t2.png

In de volgende update zal ik komen met de gedane transfers. Ook is de eerste bekerronde van Italië bijna aangebroken. Later dus meer! Verder: allemaal erg bedankt voor de motiverende reacties!

Geplaatst

Ziet er goed uit. Hou alsjeblieft deze layout de gehele novelle aan, één van de betere en goed leesbare layouts namelijk :) Succes

Geplaatst
  • Auteur

6gn659g.png

Het is vlak voor het eerste bekerduel. De beker in Italië. Moet er veel waarde aan hechten? Ik weet niet het niet. De eerste ronde, wellicht de tweede ronde doorkomen is leuk, maar zodra clubs als Inter en AS Roma om de hoek komen kijken zal het bijna niet meer te doen zijn. Uiteraard zal ik mij in de eerste bekerronde niet zomaar gewonnen geven en wellicht moet het mijn nieuwe spelers mogelijk zijn om een goed resultaat neer te zetten. Hieronder vind je de twee spelers die ik gekocht heb, vanavond zal de wedstrijd in de beker volgen. Ik hoop dat jullie het mooi vinden en wil jullie in ieder geval bedanken voor alle positieve reacties, klasse!

54ikwie.png

Kalac en van der Meyde. Iets meer ervaring in mijn team en in vd Meyde zie ik nog wel een goede speler. Bij Inter en Everton niet meer gewaardeerd, zoals in zijn tijd bij Ajax, maar wellicht kan ik hem laten opbloeien. Vanavond zal de volgende update volgen. Bedankt voor alle reacties en deze lay-out zal ik op jullie verzoek vast houden.

Geplaatst

Mooie transfers!

Mag ik een screentje van v.d. Meyde? Ken hem niet echt in FM.

Ziet er verder mooi uit, ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

6gn659g.png

Inmiddels heb ik tijd gemaakt voor een nieuwe update. Mijn eerste weken bij de club verliepen voorspoedig en in de beker heb inmiddels ook gespeeld. Hieronder vind je de resultaten. Hopelijk vinden jullie het nog steeds een mooie novelle. Veel leesplezier!

6cims1z.png

Een goede wedstrijd, met mooie aanvallen en knappe goals. Het koningskoppel Bucchi en Calaió is echt belangrijk voor mijn team. In de tweede ronde moesten we weer uit, ditmaal naar Serie C klant: Spezia. Hieronder het resultaat van deze wedstrijd:

507bqsj.png

Ik hoop dat jullie het wat vinden. Volgende update zal vanavond denk ik nog wel volgen. Ik heb de smaak te pakken vandaag, wellicht omdat het een begin is. Ik hoop op reacties..

@Jeroen Kraaier:

Die geef ik je zodra ik kan. Op het moment speel ik op mijn pas binnen gekregen laptop FM. Deze is snel en FM speelt er lekker op weg. Daarnaast kan ik ermee buiten gaan zitten, in de zon, en genieten van mijn blauwe voetbalmachine. Nadeel: er zit (nóg) geen internet op, wat op de computer waarmee ik deze novelle maak (gewone PC thuis, te sloom voor FM, maar met Photoshop en dergelijke) wel zit. Zodra ik internet op de laptop heb, kan ik screens mailen naar deze computer en ze jullie laten zien. Morgen hoop ik internet op de laptop te hebben en je een screen van Andy van der Meyde te laten zien. Hij is niet slecht. 16 voor dribbelen, passen en snelheid. 18 voor voorzetten, zonder bal en creativiteit. Verder rond de 13 voor afwerken, afstandschoten, 1ste meters, teamwork. Zijn zwakke punten zijn inzet (9), beweeglijkheid (10) en uithoudingsvermogen (9). Dan noem ik wel de 'belangrijke' punten op voor een ML/MR, want voor koppen, mandekking etc. heeft hij logischerwijs lager dan 10. Nogmaals: excuus voor het feit dat ik nóg geen screens kan posten, ze komen zo spoedig mogelijk.

Geplaatst

het ziet er echt prachtig uit man en dan zeker voor je eerste novelle Ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

6gn659g.png

De derde kwalificatieronde in de beker zit er ook weer op. Rimini stelde vrij weinig voor. De ploeg uit de Serie B kon geen vuist maken en vooral mijn spits, Calaió (foto), liet zien waarom hij dit seizoen een belangrijke pion kan worden. Hieronder een overzicht:

4ujup1t.png

Vanavond hoop ik nog een update te plaatsen met een voorbeschouwing op het seizoen. Wat vinden jullie er van?

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties. Even voor de duidelijkheid: Napoli is vorig seizoen gepromoveerd. Tweede achter Juventus. Ik speel dus in de Serie A met mijn lievelingsclub. Voor diegene die nog niet veel over de club weten hoop ik zondag wat meer informatie te geven.

Geplaatst
Ziet er heel mooi uit..

Ga zo door..

Hoop dat je promoveert. En dat je spelers als Maradona weer bij Napoli kan halen

Moet je ff de tweede post lezen, daarin staat dat zijn doelstelling 'handhaven' is.;)

Verder weer een mooie update en zoals Tim al zegt is dit heel veelbelovend voor iemand die een eerste novelle maakt.

Succes!

Geplaatst

Het ziet er prachtig uit Bram en het is nog hardstikke goed leesbaar ook en dat is toch een belangrijk punt vaak.

Probeer!! alleen iets wat meer ruimte te maken voor een wedstrijdverslag maar die uitroeptekens staan er niet voor niets en dus mocht het niet lukken is het geen ramp.

Geplaatst
  • Auteur

6gn659g.png

Ik sta, met mijn game, vlak voor het begin van de competitie. Lazio Roma zal de eerste tegenstander zijn, dan Sampdoria en Inter Milan. Een zware competitiestart, maar ik heb er zin in. Reden genoeg om even kort voor uit te blikken op de wedstrijd. Bedankt voor alle mooie reacties! Ook de positieve kritiek (tips) doen me goed. Uiteraard ga ik hier wat mee doen, zoals ook al verwerkt in de volgende update:

54ocwoz.png

Dit was de laatste update van vandaag. Bedtijd voor mij en morgen een bekerwedstrijd tegen Erica '76 A1, ik voetbal (ben nog geblesseerd) bij Longa '30 en daar maak ik graag de hele zaterdag voor vrij. 's Avonds heb ik feest, maar zondag hoop ik de competitiestart te posten. Tot dan?!
Geplaatst
  • Auteur

6gn659g.png

Nog geen reacties, dus dan plaats ik maar vast een nieuwe update. Heb vandaag weinig tijd en hoop vanavond nog een update te plaatsen, maar dat weet ik nog niet zeker. De eerste competitieronde zit er op en is prima verlopen. Hieronder een overzicht:

6g2o8bs.png

4p177sj.png

Lekker, beginnen met een overwinning tegen Lazio Roma. Toch de nummer 3 van het afgelopen seizoen. De volgende competitiewedstrijd: Sampdoria. Wat vinden jullie er van?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.