Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik ga nog 1x een novelle proberen te maken met FM07. Als er nu iets gebeurd waardoor ik niet meer verder kan gaan met de novelle komt er pas weer bij FM08 een novelle van mijn kant. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

4y9r7ly.png

Oja, het idee om met Zinedine Zidane te gaan spelen heb ik wel een beetje afgekeken van Paul (Eric Cantona: supergoeie voetballer, Zinedine Zidane: idem dito), maar ik had toen ik de game startte nog geen idee dat ik een novelle zou gaan maken. Dus commentaar van 'lijkt wel op de novelle van PB' en dat soort dingen kunnen jullie achterwege laten.

Info: ik speel met de update 7.02 en een update met alle transfers tot 13 juli. (of zoiets)
Geplaatst
  • Auteur
Ik ga nog 1x een novelle proberen te maken met FM07. Als er nu iets gebeurd waardoor ik niet meer verder kan gaan met de novelle komt er pas weer bij FM08 een novelle van mijn kant. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

4y9r7ly.png

Oja, het idee om met Zinedine Zidane te gaan spelen heb ik wel een beetje afgekeken van Paul (Eric Cantona: supergoeie voetballer, Zinedine Zidane: idem dito), maar ik had toen ik de game startte nog geen idee dat ik een novelle zou gaan maken. Dus commentaar van 'lijkt wel op de novelle van PB' en dat soort dingen kunnen jullie achterwege laten.

Info: ik speel met de update 7.02 en een update met alle transfers tot 13 juli. (of zoiets)
Geplaatst

Inderdaad een leuk begin, veel succes met je novelle

Geplaatst

leuk begin, hopelijk kan zizou net zo goed coachen als voetaballen

veel succes

Geplaatst

Cool dat je kiest voor Swansea City aangezien het altijd mooier is een ploeg omhoog te helpen als je werkt met een goede oud-speler dan dat je meteen FC Barcelona neemt. Het is overigens maar een voorbeeld.

Wat kieskeurig is die Zidane toch zeg dat je maar 3 vragen mag stellen. Dat getuigt nu niet direct van goed contact met de media.

Ik vind het ook een leuke en orginele inleiding.

Geplaatst

Als er nou een wedstrijd niet gewonnen wordt deelt hij dan ook kopstoten uit? hihi, het begin ziet er in ieder geval goed uit en het zal allemaal wel goed komen met swansea! Succes verder

Geplaatst

Leuk begin, wel wat afgekeken van... ;)

Nee jongen super leuk dat Zidane nog eens even belicht kan worden, blijft toch een geweldige voetballer!!

Veel succes met Swansea

Geplaatst
  • Auteur
@ iedereen: bedankt voor alle reacties!

@ Paul: tsja, dan moet die Eric Cantona maar niet zulke goeie verhalen vertellen aan Zizou hé?;)

535ecmu.png

4mb4oee.png

632givk.png

Ik heb de lay-out van 'The Diary of Zinédine Zidane' aangepast omdat ik die eerste niet mooi vond. Die eerste heb ik dus ook overgetypt en een beetje aangepast (de tekst).
Geplaatst

Veel succes bij Swansea. Ga je nu ook je eigen spelers een kopstoot geven als ze niet luisteren ? << grapje natuurlijk.

Presentatie ziet er tot dusverre zeer netjes uit dus ga zo door.

Geplaatst

je hebt echt een prachtige lay-out. Ga zo door en je kotm zeker weten een keer in de schijnwerpers

Geplaatst
  • Auteur

628stba.png

Er zit een foutje in de wedstrijd. Het moet natuurlijk de tweede vriendschappelijke wedstrijd zijn.

5x5ytue.png

Geplaatst

Aardige voorbereiding tot nu toe, je scoort wel aardig

Succes verder

Geplaatst

Mooie club, zelf ook een leuke game mee gehad, maar je moet je wel heeeeeel goed versterken als je promoveert. Ik moest me op de laatste speeldag nog handhaven :/.

Maargoed. Die Owain Tudor Jones, zit die er nog? Zo ja, heeft ie nog steeds een ontsnappingsclausule van 400k? Gelijk nieuw contract geven, was held bij mij en Forest haalde hem zo weg.

Geplaatst
  • Auteur
Mooie club, zelf ook een leuke game mee gehad, maar je moet je wel heeeeeel goed versterken als je promoveert. Ik moest me op de laatste speeldag nog handhaven :/.

Maargoed. Die Owain Tudor Jones, zit die er nog? Zo ja, heeft ie nog steeds een ontsnappingsclausule van 400k? Gelijk nieuw contract geven, was held bij mij en Forest haalde hem zo weg.

Bedankt voor het zeggen van die ontsnappingsclausule! Ik ga hem meteen een nieuw contract geven, hij presteert idd erg goed.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.