Spring naar bijdragen

Een vraagje over een aspect van het trainigsonderdeel,,,,

Featured Replies

Geplaatst

Welke training die je kent is het meest effectief?

Zowel een jeugdschema als een overige schema zoek ik.

Geplaatst
  • Auteur

Welke training die je kent is het meest effectief?

Zowel een jeugdschema als een overige schema zoek ik.

Geplaatst

Beste Training

wat is op dit moment de beste training

de tug of de sk?

ik gebruik sk nu maar heb veel rode pijltjes

iemand idee hoe het komt ben manager van utrecht

Geplaatst

Ligt misschien aan je trainers ? Als je geen nieuwe trainers hebt gehaald weet ik uit ervaring dat je niet zo veel sterren hebt bij FC Utrecht. Verder werk ik op dit moment met de NIQ training die mij tot nu toe goed bevalt

Geplaatst

Ja, het ligt eraan met welke patch je speelt. Als je nog met de originele 7.0 speelt is het te verwachten dat je rode pijltjes krijgt.

Ikzelf speel nu met 7.2 met de SK en na een jaartje of 2 komt er ook geen verbetering meer in.

Geplaatst

Hallo,

Ik heb de sk trainingen gedownload en geïmporteerd alleen nou weet ik niet hoe ik de spelers in de training moet krijgen

:oops:

Kunnen jullie mij helpen

Geplaatst

Onderaan staan al je spelers voor hun naam staat hun type training, klik daarop en vink de training aan die je aan die speler wilt geven.

Geplaatst

maar die training die ik wil aan vinken kan ik niet aan klikken..

die trainingen zjn grijs geworden.. :S

Geplaatst

dan zijn de trainingen niet voor die speler beschikbaar dan zijn ze bijvoorbeeld alleen voor jeugdspeler beschikbaar geloof ik.

ik heb geen fm bijdehand dus ik kan mis zitten.

Geplaatst

Ik snap al waarom hij ze bij mij niet pakte, want ik zat namelijk bij een semi-prof club, en hij pakt alleen maar mensen met een voltijdscontract

Maar ik heb een antwoord op mijn vraag dus ik denk wel dat hiet een slotje op kan

Geplaatst

Ik wil graag weten, wat heeft een coach nodig om Set Pieces op 5 sterren training te geven?????

hartelijk dank.

Geplaatst
wat jij wilt.

ongelovigheid ten top op dit forum

toch wel gezellig

Ik drink geen alcohol, ik rook niet, ik ga niet vreemd en toch ik geloof niet in een god 8) Mocht er wel een god zijn, dan ga ik liever 'naar onderen'

We gaan off-topic...

Geplaatst

vijf sterren

Ik ben nog een onervaren FM speler. Ik heb nu een contract getekend bij Ajax. Allereerst ben ik natuurlijk begonnen met het optimaliseren van mijn technische staf. Uiteindelijk is dat toch de basis om een goed team op te gaan bouwen. Ik begin me inmiddels al aardig te irriteren, aangezien ik echt geen enkele trainer kan vinden om vijf sterren te krijgen bij verdediging en vrije trappen. :wall: Heeft iemand misschien namen?_O_

Geplaatst
Ik ben nog een onervaren FM speler. Ik heb nu een contract getekend bij Ajax. Allereerst ben ik natuurlijk begonnen met het optimaliseren van mijn technische staf. Uiteindelijk is dat toch de basis om een goed team op te gaan bouwen. Ik begin me inmiddels al aardig te irriteren, aangezien ik echt geen enkele trainer kan vinden om vijf sterren te krijgen bij verdediging en vrije trappen. :wall: Heeft iemand misschien namen?_O_

Als je met deze gids bij de hand op technische staf gaat zoeken dan moet het vast goed komen :thumb:

Geplaatst

hehe die gids had ik ook al ontdekt...maar toch bedankt. ondanks de gids lukt het maar niet om vijf sterren bij vrije trappen en verdedigen te krijgen. misschien dat iemand die wel vijf sterren bij deze trainingonderdelen heeft de namen kan geven en bij welke clubs ze zijn weggeplukt.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.