Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

martinjolllllcopycn4.jpgTottenham-Hotspur.png

Het lijkt me duidelijk,Ik ben de nieuwe coach van Tottenham hotspur.

Er zit geld en er zijn goede spelers gekomen, Alleen de prestaties zijn al jaren niet zoals verwacht,

alhoewel 2 keer achter elkaar 5e worden in het premiership is niet slecht.

Dit zag het bestuur anders dus ging Martin Jol op de korrel. Frank Arnesen stelde mij daarop meteen aan als de nieuwe opvolger.

De druk ligt dus nu bij mij. Kan ik The spurs defenitief terug brengen in de top?

vangortelhb1.png

Ik heb al zo vaak een novelle gemaakt maar nooit afgerond zoals ik echt wou.

Ik heb besloten om maar een hele kleine intro te maken, en mijn carriere kort en overzichtig weer te geven. Verwacht dus niet een hele uitgebreide novelle.

Opbouwende kritiek en tips zijn zeer welkom, Screentjes op aanvraag.

ps : ik speel met de laatste Mu Update

Club informatie:

infocl4.png

Zoals je kunt zien is Tottenham op papier een topclub. Een goede Financiele status en met White Hart Lane een prima onderkomen.

Ook de jeugdafdeling staat goed aangeschreven.

shirtby5.png

In de volgende update:

- de voorbereiding

-transfers

- electie

-doelstellingen

Geplaatst
  • Auteur

martinjolllllcopycn4.jpgTottenham-Hotspur.png

Het lijkt me duidelijk,Ik ben de nieuwe coach van Tottenham hotspur.

Er zit geld en er zijn goede spelers gekomen, Alleen de prestaties zijn al jaren niet zoals verwacht,

alhoewel 2 keer achter elkaar 5e worden in het premiership is niet slecht.

Dit zag het bestuur anders dus ging Martin Jol op de korrel. Frank Arnesen stelde mij daarop meteen aan als de nieuwe opvolger.

De druk ligt dus nu bij mij. Kan ik The spurs defenitief terug brengen in de top?

vangortelhb1.png

Ik heb al zo vaak een novelle gemaakt maar nooit afgerond zoals ik echt wou.

Ik heb besloten om maar een hele kleine intro te maken, en mijn carriere kort en overzichtig weer te geven. Verwacht dus niet een hele uitgebreide novelle.

Opbouwende kritiek en tips zijn zeer welkom, Screentjes op aanvraag.

ps : ik speel met de laatste Mu Update

Club informatie:

infocl4.png

Zoals je kunt zien is Tottenham op papier een topclub. Een goede Financiele status en met White Hart Lane een prima onderkomen.

Ook de jeugdafdeling staat goed aangeschreven.

shirtby5.png

In de volgende update:

- de voorbereiding

-transfers

- electie

-doelstellingen

Geplaatst

leuke club met sterke selectie

succes:)

Geplaatst
  • Auteur

De voorbereiding op seizoen 06-07

Allereerst de oefenwedstrijden:

voorbereidingik3.png

Zoals je kunt zien speelden we niet echt wedstrijden van formaat.

wel werd alles gewonnen, en heb ik genoeg kunnen zien om te kiezen welke spelers mochten vertrekken en wat er nou juist nog bij moest komen.

de aankopen:

aankopenge3.jpg

Waarom deze aankopen?

Ivan Campo kan prima uit de voeten als centrale verdediger en is ook nog eens sterk in het opbouwen en het doorschuiven.

Ik vond dat ik behalve verdedigers die goed zijn in de mandekking en kopsterk zijn, ook een speler nodig had die de opbouw kan verzorgen.

Nakamura wou ik in eerste instantie kopen, dit werd niet geacepteerd door Celtic, en hun zagen alleen de optie om hem te verhuren.

Ik had eigenlijk op de flanken alleen maar aanvallende middenvelders, Met nakamura heb ik een wat meer controlerende speler erbij.

Riera is gewoon een speler voor de breedte op de flanken, moet de strijd aangaan met Jenas,Lennon,Routledge en Taraabt.

Verkocht:

Ik vond de selectie wat te groot, dus de volgende spelers zijn vertrokken of mogen vertrekken.

verkopenba2.png

Het lijken wat kleine bedragen maar er zit natuurlijk een maandelijkse afbetaling of percentage bij doorverkoop bij.

Ook voor Pascal Chimbonda, Steed malbranque en Assou-Ekotto is er geen plaats meer bij de selectie.

De selectie:

selectieip9.png

Ik denk dat dit een selectie is waarmee je goed voor de dag kunt komen.

Tacktiek:

Ik speel met een aangepaste "wieger" tacktiek.

3-5-2 met 2 mandekkers achterin en een verdediger in de zone(campo).

Op het midden met 2 vleugel spelers, 1 verdedigende en 1 aanvallende middenvelder. Voorin met 1 snelle en 1 sterke spits.

Doelstellingen:

- Eindigen in de top 5 van de nationale competitie

- overwinteren in europa.

volgende update:

Seizoen 06-07

Graag opbouwende kritiek:D en screentjes op verzoek!

Geplaatst

Jammer van Mido. Als ik met Spurs speel schiet hij er echt 25 tot 30 per seizoen in. Maar goed je hebt voldoende goede aanvallers dus ben benieuwd.

Geplaatst
  • Auteur
Jammer van Mido. Als ik met Spurs speel schiet hij er echt 25 tot 30 per seizoen in. Maar goed je hebt voldoende goede aanvallers dus ben benieuwd.

haha klopt. maar ik heb em verkocht aan ajax. hoop dat hij er voor ajax 30 in trapt:p

Geplaatst

Ik vind het ook wel zonde van Chimbonda speelt toch altijd wel goed.

Verder is Malbranque een goede ervaren kracht.

Geplaatst
  • Auteur

ik speel zonder backs, en chimbonda is een stijve rechtsback.

als rechtervleugel heb ik altijd nog lee en stalteri achter de hand.

malbranque is inderdaad niet slecht, maar lennon-jenas winnen op zijn positie. overigens kan nakamura er ook nog spelen. en 4 voor 1 positie is wat aan de overdreven kant.

Geplaatst
  • Auteur

"Spurs slaat nogmaals toe op de transfermarkt"

vlak voor het verstrijken van de transfer periode is Tottenham hotspur nogmaals toegeslagen op de transfermarkt.

Joao Filipe Iria Santos ofterwijl "moutinho" werd voor maarliefst 19 miljoen naar London gehaald. daar tegenover

stond het vertrek van Aaron Lennon.

aanvermf5.jpg

"het is natuurlijk altijd moeilijk om een speler zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt nog te verkopen.

Maar liverpool bood een mooi bedrag en Lennon wou zelf graag vertrekken, dan is het heel moeilijk om zo,n speler te houden.

Gelukkig hebben we op tijd een hele waardige vervanger kunnen halen, zodat het verlies op te vangen is.

Wij hebben alle vertrouwen in een goede toekomst van Moutinho bij onze club"

Geplaatst

malbranque is inderdaad niet slecht, maar lennon-jenas winnen op zijn positie. overigens kan nakamura er ook nog spelen. en 4 voor 1 positie is wat aan de overdreven kant.

Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind het wel zonde vooral van Chimbonda, maarja hij past niet in jou systeem.

Geplaatst
  • Auteur

Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind het wel zonde vooral van Chimbonda, maarja hij past niet in jou systeem.

dat is natuurlijk de andere zeide van het verhaal. goede voetballers zijn het zeker.

Geplaatst

Aaron Lennon verkopen? Ben je wel lekker :P

Ik vind Ivan Campo ook niet echt een aanwinst, maarja jij bent de trainer ;)

Succes met Tottenham!

Geplaatst

Lennon voor MAAR € 9 verkopen? Lang leven Liverpool dan maar...

In mijn ogen is Lennon in FM één van de beste RM's!

Maar met Moutinho haal je dan wel weer een heerlijk talent binnen, ik stel mij alleen vragen over je rechterkant nu...

Veel succes

Geplaatst
  • Auteur
Lennon voor MAAR € 9 verkopen? Lang leven Liverpool dan maar...

In mijn ogen is Lennon in FM één van de beste RM's!

Maar met Moutinho haal je dan wel weer een heerlijk talent binnen, ik stel mij alleen vragen over je rechterkant nu...

Veel succes

miijn rechterkant is bezet met mijn eerste 2 keuzes. nakamura en jenas.

deze flank spelers moeten in mijn systeem de hele flank bestrijken. nakamura en jenas hebben een heel goed loop en uithoudings vermogen. zijn zeker waardige vervangers!

Geplaatst

Voor Lennon heb je veel te weinig gebeurd lvg10. Daar had je minstens het dubbele voor kunnen vragen volgens mij.

Je aankopen zijn niet je van het maar ik begrijp wel dat je een verdediger erbij haalt want die hebben ze helemaal niet veel!

Waar heb je Jourdren dan vandaan gehaald en wat heb je met Cerny en Fulop/Alnwick gedaan(weet niet of je met update speelt)?

Aan Riera ga je volgens mij een hele goede aanvallende middenvelder hebben hoewel ik hem zelf nooit gehad heb. Bij mij stonden Jenas en Lennon daar altijd. Heb er zelf ook een novelle meegehad die overigens nog steeds actief is alleen dan met een andere club.

Geplaatst
  • Auteur
Voor Lennon heb je veel te weinig gebeurd lvg10. Daar had je minstens het dubbele voor kunnen vragen volgens mij.

Je aankopen zijn niet je van het maar ik begrijp wel dat je een verdediger erbij haalt want die hebben ze helemaal niet veel!

Waar heb je Jourdren dan vandaan gehaald en wat heb je met Cerny en Fulop/Alnwick gedaan(weet niet of je met update speelt)?

Aan Riera ga je volgens mij een hele goede aanvallende middenvelder hebben hoewel ik hem zelf nooit gehad heb. Bij mij stonden Jenas en Lennon daar altijd. Heb er zelf ook een novelle meegehad die overigens nog steeds actief is alleen dan met een andere club.

leuk dat je zo uitgebreidt reactie geeft.

Jourdren komt van Metz. zeker een erg goede 2e keeper in het begin van het spel. later zal hij uitgroeien tot een vaste waarde in je ploeg.

hoop dat ik morgen de eerste seizoenshelft kan plaatsen..

Geplaatst

Ik vind dat je het leuk presenteert alleen om lennon en malbranque te verkopen voor dat geld vin ik persoonlijk beetje raar. maar ja dat ben ik en jij ben de trainer. maar ik denk dat je alsnog wel een goede selectie heb.

Geplaatst
  • Auteur

Spurs overtuigd nog niet, Europese blamage!

Zoals de titel al luidt, overtuigend was mijn eerste seizoenshelft in Londen nog niet.

Er werd in competitie verband veelste wisselvallig gepresteerd en we overleefde de voorronde van de Uefa cup niet.

Uefa Cup:

nurnebegtottenhamjz4.png

1. FC Nurnberg - Tottenham Hotspur kon beter beschreven worden als Marek Mintal vs Tottenham. Hij wist met dubbele mandekking 3 keer het netje te doen bollen,

gelukkig hielden we in Duitsland de schade beperkt.

spursnurnebergxt5.png

Op white Hart Lane begonnen we perfect. Alleen nurnberg wist voor rust uit het niets weer een goal te maken. dit brak ons in de tweede helft op.

We vielen wel aan, maar zonder echt gevaarlijke te worden. Doelstelling 1(overwinteren in europa) was dus al mislukt.

De premiership:

standgp8.png

Na 20 wedstrijden staan we op de 9e plek. We wisselen hele goede wedstrijden af met super slechte.

Wat heel vervelend is, is dat we al het hele seizoen geteisterd worden door blessures we missen al het hele seizoen minimaal 4 basisspelers door kwetsuren,

het lijkt wel of er een vloek op onze ploeg rust.

programmagt1.png

Dit was onze zwaarste periode, waarin Arsenal,manchester,chelsea, liverpool maar ook nummer 2 portsmouth elkaar in rap tempo op volgden.

Voor deze duels stonden we nog op een solide 5e plek!

Overige info:

statestikenuw8.png

Deze info heeft geen verdere uitleg nodig. toch?:-D

spelerstatsih4.png

Zoals je ziet werd Gareth Bale bij de selectie gehaald door de langdurige uitschakeling van Lee. Hij speelt nu vaste linksback in mijn ploeg.

bijzonder is natuurlijk dat nakamura,Kaboul en Campo alle duels speelden.

Conclusie:

Het moet allemaal nog veel beter, We spelen inmiddels met een andere formatie. (van 5-3-2 naar 4-4-2 in een ruit) En ik zie dat het beter begint te lopen.

Onze europese doelstelling is al mislukt. Maar we doen absoluut nog mee voor die anderen. En dat was eindigen bij de eerste 5 in engeland.

We gaan ons best doen!

binnenkort een update met de 2e seizoenshelft

screentjes op verzoek!

het beste maar weer

lvg10

Geplaatst

Een mooie selectie

Alleen erg jammer van Jenas, ook denk ik dat 5 miljoen voor Campo wel wat veel is.

Over Jourdren en Nakamura niets dan lof, 2 spelers die ik ook altijd probeer te halen en die altijd minstens een 7 halen. Goede aankopen.

Prestaties zijn nog wat aan de mindere kant, misschien moet je een goede verdedigende middenvelder halen want je zegt dat Nakamura voor wat meer verdedigende kwaliteiten op het middenveld moet zorgen terwijl ik er juist van overtuigd ben dat je Nakamura een vrije aanvallende rol moet geven je zal zien dat hij dan van veel grotere waarde is voor je elftal want zijn tackle is niet super terwijl dat wel een vereiste is voor een verdedigende middenvelder.

Mocht je niemand hiervoor weten, haal dan Vranjes, mag vaak weg bij Werder en speelt altijd een degelijke wedstrijd (een 7) en haalt eens in de 4 wedstrijden een 8 wanneer hij scoort of een assist geeft, kortom goed voor een gemiddelde van 7.25.

Suc6 ermee en ga deze volgen, Spurs is een mooie club met veel potentie aan jou om het uiterste eruit te halen!!

Geplaatst
  • Auteur
Een mooie selectie

Alleen erg jammer van Jenas, ook denk ik dat 5 miljoen voor Campo wel wat veel is.

Over Jourdren en Nakamura niets dan lof, 2 spelers die ik ook altijd probeer te halen en die altijd minstens een 7 halen. Goede aankopen.

Prestaties zijn nog wat aan de mindere kant, misschien moet je een goede verdedigende middenvelder halen want je zegt dat Nakamura voor wat meer verdedigende kwaliteiten op het middenveld moet zorgen terwijl ik er juist van overtuigd ben dat je Nakamura een vrije aanvallende rol moet geven je zal zien dat hij dan van veel grotere waarde is voor je elftal want zijn tackle is niet super terwijl dat wel een vereiste is voor een verdedigende middenvelder.

Mocht je niemand hiervoor weten, haal dan Vranjes, mag vaak weg bij Werder en speelt altijd een degelijke wedstrijd (een 7) en haalt eens in de 4 wedstrijden een 8 wanneer hij scoort of een assist geeft, kortom goed voor een gemiddelde van 7.25.

Suc6 ermee en ga deze volgen, Spurs is een mooie club met veel potentie aan jou om het uiterste eruit te halen!!

bedankt voor je reactie! het stimuleert om er lekker mee door te gaan!

Geplaatst

Een leuke novelle! als de nieuwe MU update er is van na 31 augustus ga ik ok een novelle beginnen met de Spurs. een heerlijke club!! je prestaties vallen erg tegen, maar dat zal je zelf ook wel vinden, de uitschakeling in de uefa cup lijkt mij erg frustrerend.... tevens ben ik het net als anderen eens dat het wellicht zonde was om malbranque, chimbonda en vooral lennon van de hand te doen, drie in mijn ogen geweldige spelers (mits goed gebruikt natuurlijk)!! verder moesten er zeker wat versterkingen komen in de verdediging en dat heb je goed gedaan met campo. hopelijk worden je prestaties in de 2e seizoenshelft beter!! ik blijf deze iig volgen, mede daar ik straks over een paar dagen ook met de spurs aan de gang ga!! had je voor mij screens van Taarabt en Dixon (jeugdspeler). ben benieuwd of ze al wat gegroeit zijn in een halfjaar tijd!! bvd.

KUTGW

misschien nog een tip: younes kaboul is een geweldige kopper met zijn lengte en sprongkracht, als je hem tijdens corners bij de eerste paal posteer kan hij er volgens mij zo 10 per seizoen maken. (bij instellingen wel zetten dat de corners naar de eerste paal worden geschoten)

Geplaatst
  • Auteur

@ weertenaar:

Aadel Taraabt:

taraabtab7.png

hij is met name in 3-5-2 heel erg bruikbaar op de flanken mede door zijn snelheid en uithoudingsvermogen. Wel is hij back-up van Riera op links en Moutinho centraal.

Terry Dixon

dixongk0.png

Het lijkt dat dixon niet echt veel gegroeid is. Dat klopt! maar hij is wel degelijk iets gegroeid, alleen hij is net voor een langere tijd uitgeschakeld geweest zij,n conditie is dus ook nog 38%.

ps: heeft iemand een goede jeugdtraining?????

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.