Spring naar bijdragen

[FM07]Boucquet, klaar om Europa te veroveren?

Featured Replies

Geplaatst

rsca_begin_sei1kopie.png

Dit is mijn eerste novelle, ik hoop dat ik dit kan volhouden. Ik zou graag opbouwende kritiek krijgen daar kan ik mss veel uit leren. Hopelijk kan ik jullie boeien!

Vanavond nieuwe update! => oefenduel!

Geplaatst
  • Auteur

rsca_begin_sei1kopie.png

Dit is mijn eerste novelle, ik hoop dat ik dit kan volhouden. Ik zou graag opbouwende kritiek krijgen daar kan ik mss veel uit leren. Hopelijk kan ik jullie boeien!

Vanavond nieuwe update! => oefenduel!

Geplaatst

Begin is standaard en layout ziet er goed uit!

Speel je met de nieuwste update?

Veel succes

Geplaatst

Succes met RSCA :D

Mooie foto van Mauves Army als achtergrond :p

Geplaatst
  • Auteur
Begin is standaard en layout ziet er goed uit!

Speel je met de nieuwste update?

Veel succes

Ja, ik weet dat het begin redelijk standaard is maar ik vond niet direct iets origineel.

Ik speel idd met de nieuwste update!

Geplaatst
  • Auteur

rsca_sei1_oefduel.png

Next => Transfers uit en in => morgenmiddag normaal!

Bedankt voor de reacties :p, hopelijk hou ik het vol!

Geplaatst

ik ben is curieus wa ge me Anderlecht gaat kunne forcere:-D

SUccES:mrgy:

Geplaatst
  • Auteur
ik ben is curieus wa ge me Anderlecht gaat kunne forcere:-D

SUccES:mrgy:

Ik hoop ze toch naar een hoger niveau te tillen en misschien kan ik de prestatie evenaren ten tijde van Koller en Radzinski op Europees vlak.

Geplaatst
  • Auteur

rsca_sei1_tran_uit.png

rsca_sei1_tran_in.png

Next: Tactiek/supercup!

Geplaatst
  • Auteur
Mooie transfers gedaan :D

Vond ik ook maar ik had voor sommige spelers zware concurrentie. Want er werd door alle ploegen veel inkopen gedaan. Maar ik vind toch dat Brugge de meest stomme transfer heeft gedaan. 2,5 miljoen voor een speler 30+ Castro genaamd. Met dat geld kan je toch betere dingen kopen vind ik. Maar het is dan ook FCB.

Geplaatst
  • Auteur

Hier een overzichtje van mijn kern!

rsca_sei1_kern.png

Geplaatst
  • Auteur

rsca_sei1_taktiek.png

Is mijn lay out zo wat beter? En het kleur van het lettertype is dat beter dan dat paars?

Geplaatst
  • Auteur

rsca_sei1_supercup02.png

Namiddag/Vanavond de eerste 6 speeldagen!

Geplaatst

Heel mooie start met deze ploeg in de supercup!!! Veel succes nog!!!

Geplaatst

Dit is niet vervelend bedoeld maar de supercup is de winnaar van de Champions League tegenover de winnaar van de Uefa Cup. Of heet de beker van België tegenwoordig zo?

Je presenteert het heel mooi en super ook hoe je dat met die kaarten voor elkaar krijgt zeg. Hoe kleiner ik ze maak hoe minder kwaliteit ervan overblijft maar daar heb jij zeker geen last van.

Het is alleen jammer dat de club RSC Anderlecht is aangezien het nu niet zo een goede belgische club is naar mijn mening.

Geplaatst
  • Auteur

Ivm de Supercup (http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgische_Supercup). Dat is in Belgie de wedstrijd tussen de beker winnaar en de landskampioen. En in europa noemt dat dan de Europese supercup en dat is dan idd tussen CL en EUFA winnaar.

De gele kaarten haal ik uit de map van FM07.

En RSCA daar ben ik al 8 jaar trouwe fan van dus ik vind ze wel goed! Maar ik kan begrijpen dat mensen kritiek hebben op die ploeg, maar voor mij zijn ze heilig!

Geplaatst

Dit is voor een club als anderlecht inderdaad een zeer zware loting. Wel heel mooie start van het seizoen!!!

Geplaatst
  • Auteur
Dit is voor een club als anderlecht inderdaad een zeer zware loting. Wel heel mooie start van het seizoen!!!

Hopelijk kan ik die 3de plaats nog bemachtigen! Dat zou schitterend zijn!

Geplaatst
  • Auteur

Vraag welk kleur voor de letters is het best Paars of Blauw? Vroeg het me af? Zijn er nog vragen en of request voor screens?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.