Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben momenteel opnieuw begonnen met liverpool, Nu wil ik wat spelers verkopen maar het lukt niet. Ookal bied ik ze onder hun waarde aan bij clubs ik krijg ze niet verkocht, ookal laat ik ze 1 a 3 wedstrijden meespelen om zich in de kijker te spelen. Nu las ik bij het laadscherm dat je je kans vergroot een speler te verkopen als je hem op overbodig zet. Wie kan mij dit uitleggen hoe dit moet en eventueel nog een trucje weet om een speler te verkopen?

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben momenteel opnieuw begonnen met liverpool, Nu wil ik wat spelers verkopen maar het lukt niet. Ookal bied ik ze onder hun waarde aan bij clubs ik krijg ze niet verkocht, ookal laat ik ze 1 a 3 wedstrijden meespelen om zich in de kijker te spelen. Nu las ik bij het laadscherm dat je je kans vergroot een speler te verkopen als je hem op overbodig zet. Wie kan mij dit uitleggen hoe dit moet en eventueel nog een trucje weet om een speler te verkopen?

Geplaatst
Nu las ik bij het laadscherm dat je je kans vergroot een speler te verkopen als je hem op overbodig zet. Wie kan mij dit uitleggen hoe dit moet en eventueel nog een trucje weet om een speler te verkopen?

Klik met de rechtermuisknop op een speler, kies dan 'transferstatus' en zet 'm daar op ongewenst.

Geplaatst
  • Auteur

Okee, bedankt. Hebben jullie mischien nog meer tips om spelers te kunnen laten verkopen? Als ik die op ongewenst zet, moet ik hem dan ook op de transferlijst zetten? dat vergroot denk ik zowiezo zijn kans?

Geplaatst
Okee, bedankt. Hebben jullie mischien nog meer tips om spelers te kunnen laten verkopen? Als ik die op ongewenst zet, moet ik hem dan ook op de transferlijst zetten? dat vergroot denk ik zowiezo zijn kans?

Ik bied ze altijd voor €0 aan, zeker als ik er echt vanaf wil. Misschien was het je nog niet opgevallen, maar bij spelers van clubs die je niet managed, staan de spelers op de transferlijst meestal voor 10% van de waarde te koop.

Dat zou je ook kunnen doen en dan een percentage erbij vragen bij een volgende verkoop.

Geplaatst
  • Auteur

Heey dankjewel voor de tip, zal ik eens proberen. Sommige die ik dan zou verkopen hebben wel 5 mil waarde, maar het schilt mijn veel salariskosten en ik gebruik ze toch niet. Neem nou bijvoorbeeld voronin, Kuyt en Torres staan bij mij in de basis. En crouch is de wissel. Dus ik doe niks met hem.

Geplaatst
Heey dankjewel voor de tip, zal ik eens proberen. Sommige die ik dan zou verkopen hebben wel 5 mil waarde, maar het schilt mijn veel salariskosten en ik gebruik ze toch niet. Neem nou bijvoorbeeld voronin, Kuyt en Torres staan bij mij in de basis. En crouch is de wissel. Dus ik doe niks met hem.

Joh, gek :-D. Je hebt 4 spitsen nodig en Crouch is absoluut handig als invaller. De beste spelers vormen niet altijd het beste team, denk daar eens aan (oftewel, rouleer voorin eens)

Geplaatst
  • Auteur

En dan heb ik nog een vraagje, Soms staan spelers wel eens in de belangstelling van grote clubs (bijv real madrid en chelsea) Dan zeggen de teams in de pers dat ze hem willen hebben, dan zegt die speler dat die heel erg geeerd is met de intresse. Maar tot een bod komt het dan nooit. Hoe kan ik dit in de kaart spelen dat ze dan toch veel geld zouden gaan bieden?

Geplaatst
Hoe kan ik dit in de kaart spelen dat ze dan toch veel geld zouden gaan bieden?

Aanbieden voor het bedrag dat je wilt hebben. Niet te koop zetten, dan betalen ze veel minder.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.