Geplaatst 18 augustus 200717 jr. Ik probeer alles maar ik word nooit kampioen met Barcelona Ik wil wel 4-4-2 Diamond Attacking, maar ik denk dat ik wat verkeerd doe bij Teaminstructies
Geplaatst 18 augustus 200717 jr. Auteur Ik probeer alles maar ik word nooit kampioen met Barcelona Ik wil wel 4-4-2 Diamond Attacking, maar ik denk dat ik wat verkeerd doe bij Teaminstructies
Geplaatst 18 augustus 200717 jr. Ik denk het ook. :) Wat is je vraag precies? :) "Hoe word ik kampioen?" Tjaaaaa. Misschien wil ManagerToday nog even reclame maken voor zijn topic. :)
Geplaatst 18 augustus 200717 jr. Auteur Ik wil gewoon een monster-tactiek waar ik veel prijzen mee ga winnen._O_
Geplaatst 19 augustus 200717 jr. Bestaat waarschijnlijk niet. Je zult zelf moeten puzzelen. Je kunt wel vanuit een goede basis werken. Er staan genoeg tactieken op dit forum. Kies maar één.
Geplaatst 19 augustus 200717 jr. Met Barcelona heb je spelers die goed genoeg zijn om het in elke tactiek goed te doen. Experimenteer er zelf een beetje mee en dan kom je een heel eind. Of, als je lui bent, bekijk de downloadsectie en download een kant en klare tactiek.
Geplaatst 19 augustus 200717 jr. Het is inderdaad zo dat barcelona met elke standaart tactiek heel ver zou horen te komen.. echter raad ik je aan om een heel aanvallende tactiek te gebruiken omdat je zoveel aanvallende middenvelders hebt, je wil natuurlijk niet dat er bijvoorbeeld 3 (goede) middenvelders niet tot hun recht kunnen komen.. ook is je verdediging sterk genoeg om met 3 man te spelen, een verdedigende middenvelder ervoor en je staat sterk, ik raad je dus een 3-5-2 aan, voor de rest moet je zelf maar even kijken hoe je die formatie neerzet!
Geplaatst 31 augustus 200717 jr. Met barcelona opteer je best voor een 4-5-1, met ronaldinho en meesi als erg hoge wingers(bijna spitsen).Deco als centrale middenvelder met daarnaast Xavi en daarachter een verdedigende middenvelder.Goede tactiek.Verdedigende middenvelder koop je bij barca wel nog liefst bij omdat ik vind dat motta niet echt voldoet.Micah Richards is handig daar maar wel duur.
Geplaatst 31 augustus 200717 jr. Ik geef DbZ gelijk, 352 is een goede formatie voor Barcelona. Je hebt daar verdedigers van wereldklasse.
Geplaatst 25 september 200717 jr. ik kan ook niet echt een goed lopende tacktiek voor barcelona vinden ben nu ook 3-6-1 valdes puyol - marquez - thuram motta/gio xavi - deco - iniesta messi ronaldinho eto`o kijken of deze opstelling werkt
Geplaatst 3 oktober 200717 jr. 4-3-3 Zambrotta/Puyol/Thuram/Bronckhorst Deco/Xavi/Iniesta Messi/Eto'o/Ronaldinho