Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik probeer alles maar ik word nooit kampioen met Barcelona

Ik wil wel 4-4-2 Diamond Attacking, maar ik denk dat ik wat verkeerd doe bij Teaminstructies

Geplaatst
  • Auteur

Ik probeer alles maar ik word nooit kampioen met Barcelona

Ik wil wel 4-4-2 Diamond Attacking, maar ik denk dat ik wat verkeerd doe bij Teaminstructies

Geplaatst

Ik denk het ook. :) Wat is je vraag precies? :)

"Hoe word ik kampioen?" Tjaaaaa. Misschien wil ManagerToday nog even reclame maken voor zijn topic. :)

Geplaatst

Bestaat waarschijnlijk niet. Je zult zelf moeten puzzelen. Je kunt wel vanuit een goede basis werken. Er staan genoeg tactieken op dit forum. Kies maar één.

Geplaatst

Met Barcelona heb je spelers die goed genoeg zijn om het in elke tactiek goed te doen. Experimenteer er zelf een beetje mee en dan kom je een heel eind. Of, als je lui bent, bekijk de downloadsectie en download een kant en klare tactiek.

Geplaatst

Het is inderdaad zo dat barcelona met elke standaart tactiek heel ver zou horen te komen.. echter raad ik je aan om een heel aanvallende tactiek te gebruiken omdat je zoveel aanvallende middenvelders hebt, je wil natuurlijk niet dat er bijvoorbeeld 3 (goede) middenvelders niet tot hun recht kunnen komen.. ook is je verdediging sterk genoeg om met 3 man te spelen, een verdedigende middenvelder ervoor en je staat sterk, ik raad je dus een 3-5-2 aan, voor de rest moet je zelf maar even kijken hoe je die formatie neerzet!

Geplaatst

Met barcelona opteer je best voor een 4-5-1, met ronaldinho en meesi als erg hoge wingers(bijna spitsen).Deco als centrale middenvelder met daarnaast Xavi en daarachter een verdedigende middenvelder.Goede tactiek.Verdedigende middenvelder koop je bij barca wel nog liefst bij omdat ik vind dat motta niet echt voldoet.Micah Richards is handig daar maar wel duur.

Geplaatst

Ik geef DbZ gelijk, 352 is een goede formatie voor Barcelona. Je hebt daar verdedigers van wereldklasse.

Geplaatst

ik kan ook niet echt een goed lopende tacktiek voor barcelona vinden ben nu ook 3-6-1

valdes

puyol - marquez - thuram

motta/gio

xavi - deco - iniesta

messi ronaldinho

eto`o

kijken of deze opstelling werkt

Geplaatst

4-3-3

Zambrotta/Puyol/Thuram/Bronckhorst

Deco/Xavi/Iniesta

Messi/Eto'o/Ronaldinho

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.