Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Hey jongens kan iemand mij helpen ?

Nadat ik op de site zag dat je ook bij clubs en spelers de achtergronden kon laten veranderen, heb ik dat gelijk ook geprobeerd.

Ik wilde graag de achtergronden van Fenerbahce en B.Dortmund veranderen.

Zoals vermeld in het artikel heb ik eerst in C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\graphics\backgrounds een map Club gemaakt. Hierin heb ik de 2 afbeeldingen die ik als achtergrond wil geplakt. De ene afbeelding heb ik 1 genoemd en de andere 2.

In deze map heb ik daarna een config.xml geplaatst met

Op de plek van ''afb.naam'' heb ik 1 getypt en op de plek van UNIQUE_ID heb ik de ID van Fenerbahce: 1870 getypt.

Ik heb dit allemaal gedaan, en de spel gestart en er is niks veranderd. Toen heb ik het opnieuw geladen en er gebeurde weer niks.Toen las ik dat artikel opnieuw en ik zag nog dit eronder staan:

"In dit bestand moet je dan een lijn toevoegen per club die je een achtergrond wenst te geven"

Maarja, ik zeg eerlijk, ik begrijp het niet meer. Wat moet ik nu doen?

Kan iemand mij alsjeblieft helpen ?

Geplaatst
  • Auteur

Hey jongens kan iemand mij helpen ?

Nadat ik op de site zag dat je ook bij clubs en spelers de achtergronden kon laten veranderen, heb ik dat gelijk ook geprobeerd.

Ik wilde graag de achtergronden van Fenerbahce en B.Dortmund veranderen.

Zoals vermeld in het artikel heb ik eerst in C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\graphics\backgrounds een map Club gemaakt. Hierin heb ik de 2 afbeeldingen die ik als achtergrond wil geplakt. De ene afbeelding heb ik 1 genoemd en de andere 2.

In deze map heb ik daarna een config.xml geplaatst met

Op de plek van ''afb.naam'' heb ik 1 getypt en op de plek van UNIQUE_ID heb ik de ID van Fenerbahce: 1870 getypt.

Ik heb dit allemaal gedaan, en de spel gestart en er is niks veranderd. Toen heb ik het opnieuw geladen en er gebeurde weer niks.Toen las ik dat artikel opnieuw en ik zag nog dit eronder staan:

"In dit bestand moet je dan een lijn toevoegen per club die je een achtergrond wenst te geven"

Maarja, ik zeg eerlijk, ik begrijp het niet meer. Wat moet ik nu doen?

Kan iemand mij alsjeblieft helpen ?

Geplaatst

Misschien kan je een berichtje sturen naar RedRabbit die heeft dat artikel geschreven en weet miss een oplosing

Geplaatst
Betekend dus als je kiest voor Fenerbahce en B.Dortmund te veranderen dat je 2 record lijnen moet hebben:

Config wel opslaan als .xml (dus bij kladblok als andere bestanden en dan .xml na de naam typen of .xml in de lijst zoeken)

Zorg er ook voor dat je achtergrond afbeeldingen .jpg bestanden zijn. Als alles juist gedaan is (config moet in zelfde map als de afbeeldingen) werkt het normaal. Indien niet Opties -> instellingen -> weergave en geluid = skin cache UITvinken, skin altijd herladen bij bevestigen AANvinken en achtergrond afbeeldingen weergeven ook AANvinken.

wat je ook kan doen is de 1 en 2 (afbeeldingen) in de backgroundshoofdmap plakken waar ook default staat en de hoofd config die daar in die backgroundshoofdmap staat aanpassen door die 2 lijnen

toe te voegen (wel unique ID nog aanpassen)

Geplaatst

Jij zegt dat het erzo moet uitzien maar bij staat er ipv "team" "stadium" moet ik het dan verandere naar team ? want be mij werkt het nie

Geplaatst
  • Auteur

He He. Het is me eindelijk gelukt.

Ik had die Skin Cache niet uitgevinkt, daardoor lukte het niet.

Dank je wel jongens !

Geplaatst
Jij zegt dat het erzo moet uitzien maar bij staat er ipv "team" "stadium" moet ik het dan verandere naar team ? want be mij werkt het nie

Uiteraard, player is voor spelers, team voor clubs en stadium, tja dat is voor stadions.

Als je alles correct doet werkt het hoor :)

Geplaatst

Ik had normaal als ik tegen Ado speelde een achtergrond van het stadion maar nou opeens niet meer!

Ik heb ooit "Beefsters Stadium Pack" gedownload en daar kwam die background van hij staat nog wel in de map van "Beefsters Stadium Pack" maar hij doet het dus niet meer!

Ik denk dat het komt omdat ik met een nieuwe update speel en daardoor Ado is gedegradeerd naar de Jupiler League.

Weet iemand hoe ik die achtergrond weer terug krijg!?? BVD!

Geplaatst
Ik had normaal als ik tegen Ado speelde een achtergrond van het stadion maar nou opeens niet meer!

Ik heb ooit "Beefsters Stadium Pack" gedownload en daar kwam die background van hij staat nog wel in de map van "Beefsters Stadium Pack" maar hij doet het dus niet meer!

Ik denk dat het komt omdat ik met een nieuwe update speel en daardoor Ado is gedegradeerd naar de Jupiler League.

Weet iemand hoe ik die achtergrond weer terug krijg!?? BVD!

Kijk eens na of de Inique ID van Ado nog overeenkomt.
Geplaatst

Het komt niet overeen maar bij bijvoorbeeld Haarlem komt die ook niet overeen maar doet die het wel :S

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.