Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Boytje (Sporting CP) - Marvin (Charlton Athletic)

Opstelling:

1187289170.jpg

Wedstrijd 1:

1187289145.jpg

In de 5de minuut al raakte Liesdon geblesseerd voor Boytje (Sporting) en werd vervangen door Carlos Bueno.

In de 26ste minuut scoorde Carlos Bueno voor Boytje (Sporting) de 1-0.

In de 37ste ste minuut prikte Marcus Bent de 1-1 tegen de netten voor Marvin (Charlton)

In de 39ste minuut bewees Carlos Bueno van goudwaarde te zijn en bracht hij Boytje (Sporting) weer op 2-1 voorsprong.

In de 75ste minuut zat Nani de kroon op het werk door de 3-1 binnen te kegelen voor Boytje (Sporting)

Geplaatst
  • Auteur

Boytje (Sporting CP) - Marvin (Charlton Athletic)

Opstelling:

1187289170.jpg

Wedstrijd 1:

1187289145.jpg

In de 5de minuut al raakte Liesdon geblesseerd voor Boytje (Sporting) en werd vervangen door Carlos Bueno.

In de 26ste minuut scoorde Carlos Bueno voor Boytje (Sporting) de 1-0.

In de 37ste ste minuut prikte Marcus Bent de 1-1 tegen de netten voor Marvin (Charlton)

In de 39ste minuut bewees Carlos Bueno van goudwaarde te zijn en bracht hij Boytje (Sporting) weer op 2-1 voorsprong.

In de 75ste minuut zat Nani de kroon op het werk door de 3-1 binnen te kegelen voor Boytje (Sporting)

Geplaatst
  • Auteur

Wedstrijd 2:

1187290202.jpg

Carlos Buenos speelde voor Boytje (Sporting) in de plaats van Liedson vermits deze de vorige wedstrijd geblesseerd raakte aan de ribben.

In de 18de minuut scoorde Darren Bent de 1-0 voor Marvin (Charlton) vanuit een hoekschop fase.

In de 85ste minuut scoorde Nani de gelijkmaker door een goed uitgevoerde tegenaanval voor Boytje (Sporting)

Wedstrijd 3:

1187291038.jpg

Carlos Buenos speelde voor Boytje (Sporting) in de plaats van Liedson vermits deze een vorige wedstrijd geblesseerd raakte aan de ribben.

In de 19de minuut plaatste Diawarade Marvin (Charlton) op voorsprong.

In de 35ste minuut scoorde Martins de gelijkmaker vanop de stip voor Boytje (Sporting) na een fatale fout van Young op Nani

Proficiat Boytje!

Geplaatst
  • Auteur

Als je zelf de wedstijden wil herbekijken bij jou thuis in FM2007 kan je ze hier downloaden: klik

Instructies:

downloaden en dan unrarren in "Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\matches" zorg er wel voor dat de .pkm bestanden dadelijk in de map matches zitten (dus zonder tussenmap, zlas bijvoorbeeld donmilio v king xvi ofzo) als je nu FM opstart kan je daar in je eerste scherm kiezen voor wedstrijden bekijken.

Geplaatst

Waaaat?! :o :nuts:

Nooit gedacht dat ik zover zou komen..

In de tweede wedstrijd heb ik mijn dosis geluk wel gehad denk ik :whistle:

Geplaatst

Terecht uitgeschakeld, gefeliciteerd! :thumb:

Geplaatst

Sporting - Charlton? Da's gemeen, Sporting lijkt me toch wel een niveautje hoger in rating :cry:

Geplaatst
  • Auteur

Alle clubs zijn via de FM-editor gesecteerd, zodat ik makkelijk kon nakijken of de ingestelde reputatie levels en spelers rond hetzelfde niveau zitten. Dus het verschil zou zeker niet groot mogen zijn, en er waren ook 10 clubs om uit de kiezen dus aan de deelnemers om uit te maken wie ze kiezen ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.