Geplaatst 16 augustus 200717 jr. Franky Vercauteren stapt op bij RSCA Anderlecht- Franky Vercauteren heeft per direct zijn contract ingediend bij Sport Club Anderlecht. Vercauteren krijgt er met het bestuur maar geen duidelijkheid over zijn toekomst bij de club. Vercauteren's contract liep na dit seizoen uit maar, het bestuur van de paarsen wisten nog niet zeker of ze hem een nieuw contract zouden geven. Vercauteren: 'Als je ziet wat ik deze afgelopen jaren heb gepresteerd en me dan geen nieuw contract wil geven dan is de maat vol en stap je op'. Over de opvolger is nog geen duidelijk alleen liet de club weten erg gechameerd te zijn van Danny Blind. Danny Blind nieuwe trainer Anderlecht Anderlecht- Vandaag heeft RSCA zijn nieuwe trainer gepresenteerd het is de 43-jarige Danny Blind geworden. Blind in het seizoen 2005/2006 nog trainer van de rood-witten van Ajax tekent een contract van eén seizoen met een optie voor nog twee seizoenen. Blind: 'Top dat ik bij deze club aan de slag kan' Next: - Programma Voorbereiding - Selectie - Tranfers?
Geplaatst 16 augustus 200717 jr. Auteur Franky Vercauteren stapt op bij RSCA Anderlecht- Franky Vercauteren heeft per direct zijn contract ingediend bij Sport Club Anderlecht. Vercauteren krijgt er met het bestuur maar geen duidelijkheid over zijn toekomst bij de club. Vercauteren's contract liep na dit seizoen uit maar, het bestuur van de paarsen wisten nog niet zeker of ze hem een nieuw contract zouden geven. Vercauteren: 'Als je ziet wat ik deze afgelopen jaren heb gepresteerd en me dan geen nieuw contract wil geven dan is de maat vol en stap je op'. Over de opvolger is nog geen duidelijk alleen liet de club weten erg gechameerd te zijn van Danny Blind. Danny Blind nieuwe trainer Anderlecht Anderlecht- Vandaag heeft RSCA zijn nieuwe trainer gepresenteerd het is de 43-jarige Danny Blind geworden. Blind in het seizoen 2005/2006 nog trainer van de rood-witten van Ajax tekent een contract van eén seizoen met een optie voor nog twee seizoenen. Blind: 'Top dat ik bij deze club aan de slag kan' Next: - Programma Voorbereiding - Selectie - Tranfers?
Geplaatst 16 augustus 200717 jr. Veel succes met Anderlecht,kampioen worden zou geen probleem mogen zijn ;)
Geplaatst 17 augustus 200717 jr. Speel je met de nieuwste update?? Dan heb je wel een heerlijk elftal hoor! Jammer dat je Blind kiest vind het niet zo'n geweldige trainer eigenlijk ;) Veel succes
Geplaatst 17 augustus 200717 jr. Auteur Speel je met de nieuwste update?? Dan heb je wel een heerlijk elftal hoor! Jammer dat je Blind kiest vind het niet zo'n geweldige trainer eigenlijk ;) Veel succes Nee speel ik niet want ik weet niet hoe je die dingen moet instaleren kan je me helpen?
Geplaatst 17 augustus 200717 jr. Ah nu begrijp ik je pm... Kijk anders eens even hierzo: NIEUWSTE UPDATE http://www.manutd.nl/forum/showthread.php?t=11764 PATCH 7.02 http://www.manutd.nl/forum/showthread.php?t=8803 Instructies om te downloaden... 1. Download het bestand en open het in Winrar 2. Unrar de download in: C:\Documents and Settings\*Username*\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\db Onder deze map moet dadelijk edt, lnc, .dat, ... zitten (dus geen tussenmap) Doe dit exact zo, anders werkt het niet. 3. Start een nieuwe game en kies deze database in de lijst