Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Hand in Hand Voor Feyenoord 1!!! haha, veel succes bij Genk en als ik vragen mag waarom heb je dat plaatje zo neer gezet???

Geplaatst

Omdat hij mannegroot is dat plaatje en je dus moet scrollen om hem helemaal te zien. Goeie oplossing.

Matig begin, maar het is dan ook pas je 1e post in het topic.

Geplaatst
  • Auteur

alle begin is moeilijk

Het is me effe zoeken hoe alles juist in elkaar zit. Ik beloof beterschap :)

Messi

Geplaatst

Succes, wel wat jammer dat er nu 2 novelles over KRC Genk gaan, maar dat hoeft geen probleem te zijn natuurlijk. Blijf hem zeker volgen, mooie layout trouwens.

Geplaatst
Succes, wel wat jammer dat er nu 2 novelles over KRC Genk gaan, maar dat hoeft geen probleem te zijn natuurlijk. Blijf hem zeker volgen, mooie layout trouwens.

Is niet erg 2 novelles over Genk. Heb je de Ajax novelles wel eens geteld dan? ;)

OT: Hoe kom je aan 5.6 miljoen transfers geld? Ik krijg bij Genk 150K omdat ze een schuld hebben van 15 miljoen of speel je met een patch?

Verder veel succes bij de leukste club van Belgie.

Geplaatst

Ik had ook 5,5 miljoen transfergeld aan het begin, met laatste MU data-patch zou dat moeten zijn. (ook wel realistisch als je kijkt dat Genk IRL 2 miljoen vrij had voor transfers, en dan nog eens 2,5-3 miljoen voor Pocognoli kreeg en 1,5 miljoen voor Vandenbergh)

Vindt het ook verder geen probleem hoor, alleen is het wat opletten dat je niet dezelfde weg opgaat qua transfers enz.:) (om het leuk te houden denk ik?)

Geplaatst

Eddie Johnson is king m'n beste, elke match laten spelen en gegarandeerd een goal of 25-30:

Geplaatst
  • Auteur

Transfergeld

Ik speelde tot voor kort ook steeds met patch 4.02 en daar was het transfergeld 150 000 euro wat trouwens onrealistisch weinig was.

Ik heb me onlangs de laatste update van deze website gedownload met de zomertransfers en dergelijke. Ik kreeg bij de opstart van de game 5.6 miljoen, wat inderdaad realistischer is als je rekening houdt met de goedkope aanwinsten tot dusver en de verkoop van Pocognoli, Vandenbergh en de storting van 1.5 miljoen van Las Palmas afgelopen winter.

Leuke patch dus :-)

Geplaatst

Toen ik met Gen aandrong op meer geld kreeg ik zelfs 10.6 miljoen. Dus als je transferperiode niet ten einde is zou ik dat maar eens aan het bestuur gaan vragen ;)

Geplaatst
Toen ik met Gen aandrong op meer geld kreeg ik zelfs 10.6 miljoen. Dus als je transferperiode niet ten einde is zou ik dat maar eens aan het bestuur gaan vragen ;)

Ik kreeg zelfs 15.30 miljoen:huhu:

Geplaatst

Eddie Johnson ga je plezier aan hebben, let op mijn woorden.

Geplaatst

Eigenaardig aankoopbeleid, ik hoop dat je Iakovenko een kans geeft, hij heeft hier net voor de 4de keer op rij de Gouden Schoen gewonne

Geplaatst

Het ziet er wel mooi uit en ik vind het vooral goed van je dat je talent een kans geeft zeg dat doet lang niet iedereen je na.

Het is goed dat je een opvolger haalt voor Pocognoli want die was er geloof ik nog niet is het wel? Johnson schijnt heel goed te zijn maar ik heb hem zelf nooit gehad maar met Bosjnak hoef je je daar echt geen zorgen over te maken.

Geplaatst

Succes met vertonghen goeie aankoop voor Genk denk ik.

en blijf het zo presenteren ziet er mooi uit.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.