Geplaatst 15 augustus 200717 jr. Ik begin ook een Challenge met Sampdoria. Ik weet niks van de club. Dus daarom is deze Challenge ook zo leuk. Want je ontdekt allemaal nieuwe dingen. ;c ;). Ik begin het seizoen met de intertoto wedstrijden. Hier komen ze: Ik ben dus uitgeschakeld in de interto wedstrijden. Geen punten dus voor een Europees avondtuur. Hopelijk volgende keer beter. Nu maar aan de competitie beginnen.
Geplaatst 15 augustus 200717 jr. Auteur Ik begin ook een Challenge met Sampdoria. Ik weet niks van de club. Dus daarom is deze Challenge ook zo leuk. Want je ontdekt allemaal nieuwe dingen. ;c ;). Ik begin het seizoen met de intertoto wedstrijden. Hier komen ze: Ik ben dus uitgeschakeld in de interto wedstrijden. Geen punten dus voor een Europees avondtuur. Hopelijk volgende keer beter. Nu maar aan de competitie beginnen.
Geplaatst 15 augustus 200717 jr. Heel mooi als je je zo voorbereid en je bent ook gelijk al door naar de volgende rondes, lekker.
Geplaatst 15 augustus 200717 jr. Je gaat goed jammer dat je geen Uefa heb. Veel succes verder :thumb:
Geplaatst 16 augustus 200717 jr. Auteur Het is jammer dat we uitgeschakeld zijn in de beker. In de competitie gaat het ook nog niet goed. We lijden te veel onnodig velies. Je kan screens aanvragen ;)
Geplaatst 17 augustus 200717 jr. Auteur Seizoen 1: Competitieeindstand en Wedstrijden Eerste seizoen punten: Competitie 7e: 55 Punten +50% aantal punten: 25 Punten ---------------- 80 Punten eerste seizoen
Geplaatst 17 augustus 200717 jr. Ook toevallig, ik moest in de 1e ronde van de beker ook tegen Inter, ook heb ik Guzmán gekocht.
Geplaatst 17 augustus 200717 jr. Auteur Ik ben ontslagen, ik had een paar wedstrijden in seizoen 2 gespeeld, ging slecht. Dus deze Challenge gaat niet door. Heb 80 punten gehaald :(