Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik begin ook een Challenge met Sampdoria. Ik weet niks van de club. Dus daarom is deze Challenge ook zo leuk. Want je ontdekt allemaal nieuwe dingen. ;c ;). Ik begin het seizoen met de intertoto wedstrijden. Hier komen ze:

62ielv9.jpg

53jptvo.jpg

Ik ben dus uitgeschakeld in de interto wedstrijden. Geen punten dus voor een Europees avondtuur. Hopelijk volgende keer beter. Nu maar aan de competitie beginnen.
Geplaatst
  • Auteur
Ik begin ook een Challenge met Sampdoria. Ik weet niks van de club. Dus daarom is deze Challenge ook zo leuk. Want je ontdekt allemaal nieuwe dingen. ;c ;). Ik begin het seizoen met de intertoto wedstrijden. Hier komen ze:

62ielv9.jpg

53jptvo.jpg

Ik ben dus uitgeschakeld in de interto wedstrijden. Geen punten dus voor een Europees avondtuur. Hopelijk volgende keer beter. Nu maar aan de competitie beginnen.
Geplaatst
  • Auteur

Oefenwedstrijden seizoen 1

661kldj.jpg

Kwalificatie Beker Seizoen 1

53tw4lc.jpg

4uazu6q.jpg

54baxsj.jpg

Geplaatst

Heel mooi als je je zo voorbereid en je bent ook gelijk al door naar de volgende rondes, lekker.

Geplaatst

Je gaat goed jammer dat je geen Uefa heb.

Veel succes verder :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

5z3zyax.jpg

6eylqab.jpg

Het is jammer dat we uitgeschakeld zijn in de beker. In de competitie gaat het ook nog niet goed. We lijden te veel onnodig velies.

Je kan screens aanvragen ;)

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 1: Competitieeindstand en Wedstrijden

624l1s5.jpg

53essau.jpg

Eerste seizoen punten:

Competitie 7e: 55 Punten

+50% aantal punten: 25 Punten

----------------

80 Punten eerste seizoen

Geplaatst

Ook toevallig, ik moest in de 1e ronde van de beker ook tegen Inter, ook heb ik Guzmán gekocht.

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben ontslagen, ik had een paar wedstrijden in seizoen 2 gespeeld, ging slecht. Dus deze Challenge gaat niet door. Heb 80 punten gehaald :(

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.