Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
Ja ik ga het weer proberen om een leuke novelle te starten. Tips en reacties zijn natuurlijk welkom.

4qi7g8z.jpg

Geplaatst
  • Auteur
Ja ik ga het weer proberen om een leuke novelle te starten. Tips en reacties zijn natuurlijk welkom.

4qi7g8z.jpg

Geplaatst

Mooie layout, goed geschreven, ben benieuwd naar je resultaten & presentatie, succes bij de Mancunians ;)

Geplaatst

Manchester wel leuk team maar te makkelijk voor mijn smaak maar veel succes!

Geplaatst
  • Auteur
Manchester wel leuk team maar te makkelijk voor mijn smaak maar veel succes!

Het hangt er van af hoor of Manchester makkelijk is, Engelse competitie is zwaar met Liverpool, Chelsea en Arsenal. Ik verwacht wel gewoon mee te doen voor de landstitel; CL; FA Cup maar het gaat niet appeltje eitje.

Geplaatst

Succes knul :) Mooi begin in ieder geval. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken verder

Geplaatst
  • Auteur

pu_cronaldo_big.jpg

Open Dag.

Begin augustus stond het open dag gepland, het word een spectakel stuk waar ik gepresenteerd

word. We begonnen met een training in het stadion, geef wat aanwijzingen aan spelers en heb

tevens een nieuwe motto gevonden, alles komt goed. Slechte instelling als je 1-0 achter staat en

je zegt alles komt goed maar het is niet anders he. Schreeuwend door een microfoon zodat het hele

stadion me kon horen zei ik, Carlos Tevez, MOTHERFOCKER!, give me the ball you asshole!

Later op de dag stond het team presentatie op het programma. Ik werd nog aangesproken over

wat ik tegen Tevez zei, gelukkig zag Carlos Tevez het als een grapje, dus werd het ook maar

als een grapje beschouwd. Toen alle spelers op het podium stonden was het mijn moment, mijn

trots, mijn minuut! Geweldig om daar te staan! Onder luid applaus werd ik omgeroepen. Ik deed

me toespraak.

Later kwam er nog een handtekeningensessie en een persconfenrentie.

Geplaatst
  • Auteur

62x7y51.jpg

Next:

Voorbereiding

Transfers nieuws

Voor de persconferentie moeten er natuurlijk vragen zijn, nu is het aan jullie om vragen te bedenken die ik dan kan beantwoorden.

Geplaatst
  • Auteur

Zou een mod even de reacties willen verwijderen. Ben perongeluk vergeten dat ik een novelle had en dus een paar seizoenen te ver door gegaan. Begin dus ook opnieuw in dit topic, als jullie nog een betere club weten dan Manchester United hoor ik het graag.

Geplaatst

Alles wissen? Ook jouw posts?

Start maar met United overnieuw, leuke club na update

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.