Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heej,

Zit nu in 2010 met Ajax, dit is mijn elftal en mijn vraag is of ik hieraan wat moet veranderen.

Amelia

Rafinha Vandenborre Maduro Adriano

Eduardo-Ratinha Raul Garcia Gago Marcelo

Huntelaar* Aguero*

* ps. Hier hoort ook Vela bij te staan, in de aanval wissel ik huntelaar, aguero en vela af. Vorig seizoen scoorden ze samen liefst 99 keer.

Wissels:

Celsinho

Cardenas

Schmoller

Esparza

Fusco

Heitinga

Geplaatst
  • Auteur

Heej,

Zit nu in 2010 met Ajax, dit is mijn elftal en mijn vraag is of ik hieraan wat moet veranderen.

Amelia

Rafinha Vandenborre Maduro Adriano

Eduardo-Ratinha Raul Garcia Gago Marcelo

Huntelaar* Aguero*

* ps. Hier hoort ook Vela bij te staan, in de aanval wissel ik huntelaar, aguero en vela af. Vorig seizoen scoorden ze samen liefst 99 keer.

Wissels:

Celsinho

Cardenas

Schmoller

Esparza

Fusco

Heitinga

Geplaatst

Veranderen? Ik vind wel goed elftal ook al hou ik niet van Ajax...Ik had wel Maduro op de bank gepleurd en Heitinga opgestelt.

Geplaatst

Noem eens één nederlandse speler die net zo goed of beter is dan Gago, Marcelo, Aguero, Rafinha, Celsinho, Raul Garcia enz... tsja, verder dan Robben en vd Vaart kom je dan idd niet. Tis helaas niet anders, wil je de beste vd beste in je team moet je niet bij `onze eigen` spelers zijn...

Geplaatst

Idd als ik er iets aan zou veranderen is het om meer Nederlandse spelers aan te trekken.....al heb je wel een heel goed team

Geplaatst

uhm Van Persie in de Spits

Boulahrouz Centraal

lijken me toch oko niet verkeerd hoor

Geplaatst

Absoluut niet verkeerd idd van Persie en Boulahrouz.. zo ook Aissati, Sneijder, Stekelenburg en nog wel een paar... maar niet verkeerd is bij mij niet t zelfde als t beste vh beste ;)

Geplaatst

Waarom zou je Nederlanders aantrekken, dat geeft geen enkel verschil in fm, het gaat alleen om de individuele kwaliteiten, tactiek en moreel en dan nog wel wat kleinere zaakjes. Dus kan je net zo goed buitenlanders aantrekken, maar sommige vinden dat niet leuk andere wel. en ik zou schmoller er in doen want vind maduro niet zo super

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.