Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Stel je eens voor, je zit in 2014 en je bent opzoek naar talenten om over een jaar of 5 jaar door te verkopen, zodat je weer meer geld hebt te investeren, de vraag aan mij op welke manieren zoeken jullie zulke talenten? (Ben benieuwd naar de manier(en) waarop jullie dat doen.)

Geplaatst
  • Auteur

Stel je eens voor, je zit in 2014 en je bent opzoek naar talenten om over een jaar of 5 jaar door te verkopen, zodat je weer meer geld hebt te investeren, de vraag aan mij op welke manieren zoeken jullie zulke talenten? (Ben benieuwd naar de manier(en) waarop jullie dat doen.)

Geplaatst

Rondsnuffelen in de jeugdelftallen van de grote clubs, PSV en ASEC leveren altijd wel goede talentjes op. Ook nationale U20 teams zijn wel ok.

En nu ga ik men bed in...

Geplaatst

Als ik een bericht krijg in mijn inbox dat er een jeugdtoernooi aan zit te komen (dit zie ik door het oproepen van spelers die in mijn reserveteam spelen) stuur ik daar scouts heen.

Wat ik ook wel 's doe is dat ik scouts stuur naar -19 competities.

Ik gebruik dus vooral mijn scouts dan. :P

Geplaatst

Als mijn jeugspelers een wedstrijd hebben gespeeld kijk ik meestal even naar de spelers van de tegenstander.

Geplaatst

Lekker scouten en dan zelf een beetje rondkijken. De echte talenten steken rond de 17-18-19 jaar wel boven de rest uit.

Geplaatst

Scouten,, Zelf rondkijken,, op deze site,, en jeugdelftallen bekijken,, dat doe ik heel uitgebreid: ik kijk eerst alle elftallen rond die meedoen,, dan zoek ik de leukste spelers uit,, scout ik ze en bekijk een wedstrijd,, maar de beste van het toernooi koop ik meestal ook als het kan.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.