Geplaatst 12 augustus 200717 jr. - Inleiding - Voor het eerst in mijn leven ga ik een novelle beginnen met behulp van Photoshop. Het programma kende ik al lang, maar ik kon er nooit mee overweg, totdat Sirkeith een gidsje schreef over hoe je iets simpels in elkaar kon flansen. Heel erg bruikbaar en ik had toen meteen Photoshop gedownload en begon te oefenen. Daarna kwamen er steeds meer gidsen uit ook van Tjinnoes en een paar andere. Met name die van Tjinnoes heb ik veel gebruikt en veel van geleerd, hier volgen mijn eerste paar creatie's, en ik zal blijven oefenen met het programma ik hoop dat jullie enige fordering zien in mijn creatie's naar mate de novelle vordert. Ik ben een nieuwe game begonnen met Manchester United, ik heb een aantal competitie's geselecteerd - Engeland, Nederland, Spanje en Italië - en ben begonnen. Ik speel trouwens met de laatste Database van Patrick. - Screens: kan je altijd aanvragen, maar kijk ook of er net een is gegeven want ik blijf niet de screen van dezelfde speler maken ;) - Reacties: Heb ik heel graag, liever positieve/negatieve kritiek dan een kut reactie waar ik niks aan heb. - Verder: Veel plezier met het volgen van mijn novelle (voor zover dat gaat gebeuren) :cab: Hier is meteen de eerste update !
Geplaatst 12 augustus 200717 jr. Auteur - Inleiding - Voor het eerst in mijn leven ga ik een novelle beginnen met behulp van Photoshop. Het programma kende ik al lang, maar ik kon er nooit mee overweg, totdat Sirkeith een gidsje schreef over hoe je iets simpels in elkaar kon flansen. Heel erg bruikbaar en ik had toen meteen Photoshop gedownload en begon te oefenen. Daarna kwamen er steeds meer gidsen uit ook van Tjinnoes en een paar andere. Met name die van Tjinnoes heb ik veel gebruikt en veel van geleerd, hier volgen mijn eerste paar creatie's, en ik zal blijven oefenen met het programma ik hoop dat jullie enige fordering zien in mijn creatie's naar mate de novelle vordert. Ik ben een nieuwe game begonnen met Manchester United, ik heb een aantal competitie's geselecteerd - Engeland, Nederland, Spanje en Italië - en ben begonnen. Ik speel trouwens met de laatste Database van Patrick. - Screens: kan je altijd aanvragen, maar kijk ook of er net een is gegeven want ik blijf niet de screen van dezelfde speler maken ;) - Reacties: Heb ik heel graag, liever positieve/negatieve kritiek dan een kut reactie waar ik niks aan heb. - Verder: Veel plezier met het volgen van mijn novelle (voor zover dat gaat gebeuren) :cab: Hier is meteen de eerste update !
Geplaatst 12 augustus 200717 jr. ik vind het een mooie lay-out. Succes met de mooiste club van Engeland.
Geplaatst 12 augustus 200717 jr. ik vind het een mooie lay-out Moet dat nou, die Portugees? Had je Scholes niet kunnen nemen :*)
Geplaatst 12 augustus 200717 jr. Auteur Succes met de beste club die er is... Dat moet nog blijken hé ;) Moet dat nou, die Portugees? Had je Scholes niet kunnen nemen Ik had ook graag Scholes gedaan, maar ik kon geen goeie vinden, want nu komt zijn kop precies goed in beeld, van Van der Sar waren er ook een paar mooie maar allemaal niet goed in te passen. Bedankt voor alle reacties, ik had eigenlijk de volgende up-date al klaar, maar ik zag net dat hij niet was opgeslagen :wall: Dinsdagavond waarschijnlijk de volgende !
Geplaatst 12 augustus 200717 jr. ik vind het een mooie lay-out Moet dat nou, die Portugees? Had je Scholes niet kunnen nemen :*) Wat is er mis met Cristiano?
Geplaatst 12 augustus 200717 jr. Hij is een gruwelijk slechte verliezer en een zeer irritante voetballer. Maakt wel mooi acties, maar daar is het ook mee gedaan. Een slechte 'teamspeler'. On: Prachtige club en de lay-out ziet er prachtig uit:thumb:
Geplaatst 12 augustus 200717 jr. Wat is er mis met Cristiano? Allemachtig, hoe kun je die vraag stellen?!? Het is dat ik een voorbeeldfunctie heb op het forum , maar anders had ik een paar overtuigende redenen gegeven :-D
Geplaatst 13 augustus 200717 jr. Heerlijke layout vind ik persoonlijk, zeer sterk gemaakt!! Uiteraard is Man utd een geweldige club en heb je sterke spelers tot je beschikking. Een vraagje: zit Tevez er al bij in de laatste update??
Geplaatst 13 augustus 200717 jr. ik vind het een mooie lay-out Moet dat nou, die Portugees? Had je Scholes niet kunnen nemen :*) wie is de beste speler van man utd ?? scholes zeker :-D laat me niet lachen, tis dankzij ronaldo dat man utd titel gewonnen heeft dus groot gelijk dat hij hem plaatst. on topic : goed begin met knappe layout, maar toch één grote schrijffout : kwa tactisch inzicht --> qua tactisch inzicht verder mooi geschreven
Geplaatst 13 augustus 200717 jr. Auteur Het feit dat Ronaldo Portugees is vind ik eigenlijk al genoeg, maar laten we het hier nu niet meer over hebben ;) Bedankt voor de reacties, en Tevez zit er inderdaad al in ja. En Toerist ik vind dat er niet 1 'beste' speler in het team van Man Utd zit, daarom is het zo'n goed team. Ronaldo is individueel heel goed ja, kwa acties, verder is hij ook niet veel. Maar een Giggs of een Rooney of een Ferdinand zijn minstens even belangrijk zoniet belangrijker !
Geplaatst 14 augustus 200717 jr. Inbox check... géén nieuwe berichten! Wat zou ik moeten gekregen hebben Bert? Weer een leuk stuk trouwens, layout is echt mooi!! Succes
Geplaatst 14 augustus 200717 jr. Auteur Ik was het dus vergeten te versturen. :P Ik ga een nieuwe lay-out maken, omdat ik het niet helemaal mooi vind :pray:
Geplaatst 14 augustus 200717 jr. Ik vond die andere lay-out mooier eerlijk gezegd:oops: Deze ziet er ook goed uit, maar hij mist wat.. Voor de rest Succes!
Geplaatst 15 augustus 200717 jr. Leuk dat je weer een nieuwe bent gestart Bertus. Die vorige die IDS is gekomen vind ik heel erg jammer dat die gestopt is. Ik zie wel dat je al aardig met Photoshop overweg kan als ik dit zo zie alleen moet je natuurlijk nog wel even onderzoeken wat de beste lay-out is. Ik persoonlijk vind de eerste er beter uitzien waarom moet je me niet vragen misschien omdat die geen achtergrond heeft en dan doel ik op de banner.
Geplaatst 16 augustus 200717 jr. Auteur Die van Rooney mist idd iets ja, ik zal kijken of ik hem nog iets donkerder kan maken, voor de wedstrijd verslagen zal ik trouwens ook een heel andere lay-out maken ! Bedankt voor de feedback :)
Geplaatst 16 augustus 200717 jr. Waarom nou weer Ronaldo op achtergrond...Ik vind als speler niks aan!:P (Hier ga ik me niet populair mee maken)
Geplaatst 16 augustus 200717 jr. Waarom nou weer Ronaldo op achtergrond...Ik vind als speler niks aan!:P (Hier ga ik me niet populair mee maken) Maar het is wel de realiteit, die jongen verdoet meer tijd aan zijn uiterlijk dan dat hij werkelijk voor zijn geld voetbalt OT: Het ziet er allemaal goed uit maar bij mij begint na de vele ajax novelles die er al zijn nu ook een gevoel te komen van: niet alweer een man. utd. novelle. Maar ach dit zal wel bijtrekken als de presentatie heerlijk is/blijft! succes verder en ik hoop voor je dat je bij man. utd. de rijke historie flink kan aanvullen:checkit:
Geplaatst 16 augustus 200717 jr. Auteur Waarom nou weer Ronaldo op achtergrond...Ik vind als speler niks aan!:P (Hier ga ik me niet populair mee maken) Heb ik al eens gezegt, en dat je hem niet mag snap ik, maar toch blijft het een geweldige voetballer. Bovendien was het een van de weinige wallpapers die ik kon gebruiken. Klopt wat je zegt Sander en zijn veel Ajax en ManUtd novelle's, het is ook niet echt orgineel meer, maar door middel van de juiste precentatie kan je jezelf onderscheiden en dat is wat ik wil doen :)
Geplaatst 16 augustus 200717 jr. Ik vin dhet wel meevallen met de man utd novelle's, er is volgens mij geen lopende novelle met man utd