Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Info:

Eindelijk is hij er, de Managers United leden database voor FM2007 op basis van de laatste nieuwe MU_Data_Update_XIV.

Alle spelers komen als vrije spelers in het spel terecht zodat je ze met je eigen team kan aankopen. Alle spelers hebben dezelfde nationaliteit, namelijk deze van voetbaldwerg San Marino (zo wordt de Nederlandse nationaleploeg niet te gigantisch verstoord), een CA van 50 en een PA van -8 en zijn geboren in 1990. Op deze manier krijgt iedereen volgens de vrije wil van FM goede en slechte kwaliteiten en wordt de ene een ster en de andere niet...

Meer info:

Hier meer uitleg, je kan jezelf hier ook inschrijven voor updates die anderen op deze info zullen baseren http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=9407

Database: hoe te gebruiken?

1. Download het bestand en open het in Winrar

2. Unrar de download in: C:\Documents and Settings\*Username*\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\db De map die je dan krijgt moet met letterlijk de naam Managers United MU_XIV behouden (= de naam van het .xml bestand in deze map) Onder deze map moet dadelijk edt, lnc, .dat, ... zitten (dus geen tussenmap) Doe dit exact zo, anders werkt het niet.

3. Start een nieuwe game en kies Managers United MU_XIV als database.

4. Enorm belangrijk is dat je in de landenlijst ook San Marino aanduidt als land waarvan alle spelers moeten geinjecteerd worden in het spel!!!

5. Indien dit niet lukt kan je hier de uitleg visiueel bekijken, screenschot één & twee & drie

6. Werkt ook dit niet dan heb je waarschijnlijk nog steeds de 7.0.2 patch niet geïnstalleerd!

**** Hou er wel rekening mee dat in de grafische voorbeelden een andere database geslectereerd wordt***

Download:

Database: klik hier voor de aangepaste versie tot 3/9/2007

Geplaatst
  • Auteur

Info:

Eindelijk is hij er, de Managers United leden database voor FM2007 op basis van de laatste nieuwe MU_Data_Update_XIV.

Alle spelers komen als vrije spelers in het spel terecht zodat je ze met je eigen team kan aankopen. Alle spelers hebben dezelfde nationaliteit, namelijk deze van voetbaldwerg San Marino (zo wordt de Nederlandse nationaleploeg niet te gigantisch verstoord), een CA van 50 en een PA van -8 en zijn geboren in 1990. Op deze manier krijgt iedereen volgens de vrije wil van FM goede en slechte kwaliteiten en wordt de ene een ster en de andere niet...

Meer info:

Hier meer uitleg, je kan jezelf hier ook inschrijven voor updates die anderen op deze info zullen baseren http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=9407

Database: hoe te gebruiken?

1. Download het bestand en open het in Winrar

2. Unrar de download in: C:\Documents and Settings\*Username*\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\db De map die je dan krijgt moet met letterlijk de naam Managers United MU_XIV behouden (= de naam van het .xml bestand in deze map) Onder deze map moet dadelijk edt, lnc, .dat, ... zitten (dus geen tussenmap) Doe dit exact zo, anders werkt het niet.

3. Start een nieuwe game en kies Managers United MU_XIV als database.

4. Enorm belangrijk is dat je in de landenlijst ook San Marino aanduidt als land waarvan alle spelers moeten geinjecteerd worden in het spel!!!

5. Indien dit niet lukt kan je hier de uitleg visiueel bekijken, screenschot één & twee & drie

6. Werkt ook dit niet dan heb je waarschijnlijk nog steeds de 7.0.2 patch niet geïnstalleerd!

**** Hou er wel rekening mee dat in de grafische voorbeelden een andere database geslectereerd wordt***

Download:

Database: klik hier voor de aangepaste versie tot 3/9/2007

Geplaatst

als je begint moet je dan ook aanvinken `extra spelers``san marino`????

Geplaatst
Kan niemand mijn screen geven?

Je moet niet alles voor je laten doen, als je per se een screen wil download je maar de db en de patch

Geplaatst

Een screen is toch niet zoveel moeite.

Het is toch niet alsof ik ze vraag om mij te kopen met Barcelona en mij 50 goals laten scoren?

Geplaatst
  • Auteur

Peter Wolbers.

1187196537.jpg

Iedere speler zit er zo in met volledige naam + als gebruikelijke naam de forumnaam die er o pdat moment was (zoals ook kaka in het echt Ricardo Izecson dos Santos Leite noemt) Uiteraard worden de spelers beter met de jaren, of net niet, vermits ze een hoog potentieel hebben.

Geplaatst

Gert-Jan Baptist, iemand screen aub? ;)

Geplaatst
  • Auteur

@ Gert en Matti: ik heb mijn game hier laten verdergaan tot 2009 maar euhm... toen waren jullie in FM al gestopt (waarschijnlijk geen ploeg gevonden ofzo)

Maar ik zal maandag de screens posten van het begin

Geplaatst

Om één of andere reden kan ik, als ik een nieuw spel start, geen database kiezen? Ik heb patch 7.01 geinstalleerd, en dan daarna de 7.02. Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\db\MU Data Update XIV

Staat ook juist! Iemand die me kan helpen?

Geplaatst
Om één of andere reden kan ik, als ik een nieuw spel start, geen database kiezen? Ik heb patch 7.01 geinstalleerd, en dan daarna de 7.02. Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\db\MU Data Update XIV

Staat ook juist! Iemand die me kan helpen?

Staat er een .xml file in, zo niet moet jem opnieuw downloaden

Geplaatst
  • Auteur

Of zorgen dat er geen tussenmap is. Download werkt in ieder geval als het juist geinstalleerd is

Geplaatst
  • Auteur

Zijn er weer aardig wat nieuwe bijgekomen percies. Zal volgende week de database nog eens updaten :)

Geplaatst

Wat houd het in als je een PA van -8 hebt en wat is dan het verschil met -2?

Wou ik ff weten en kende ik dit idee niet van FMINSIDE.nl....

Geplaatst
Wat houd het in als je een PA van -8 hebt en wat is dan het verschil met -2?

Wou ik ff weten en kende ik dit idee niet van FMINSIDE.nl....

De hoogste waarde van Potential Ability is 200.

Die negatieve waarden betekenen dit:

-10 : tussen 180-200

-9 : tussen 160-180

-8 : tussen 140-160

-7 : enz.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.