Spring naar bijdragen

[#Regular] Sampdoria 'il Capo di tutti Blucerchiati'

Featured Replies

Geplaatst

Dit is voor het eerst dat ik mee doe met een challenge en ik ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen t.o.v. andere spelers. Ik ben gisteren met de challenge gestart en ben nu aanbeland in september 2006. Een mooi moment om de voorbereiding eens door te nemen.

Mijn (cliché-matische) motto is 'Een goed begin is het halve werk'. Dus ik heb ervoor gekozen om geen halve maatregelen te nemen en ben gelijk begonnen met een grote schoonmaak. Trainers, fysio's en scouts die niet voldoende kwaliteit bezitten werden met een oprot-premie de laan uitgestuurt.

staffoutaug06dv3.jpg

Spelers die niet voorkwamen in mijn toekomstplannen werden ook weggestuurd. Gelukkig heb ik Flachi nog kunnen slijten aan Ajax. Ik heb trouwens ook Montella teruggestuurd naar Roma. Ik had niks aan hem omdat ik met één lange sterke spits wil spelen en hij verdiende volgens mij E 125.000 p/m. Die gehuurde verdediger van Juventus heb ik ook teruggestuurd.

transfersoutaug06td6.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Dit is voor het eerst dat ik mee doe met een challenge en ik ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen t.o.v. andere spelers. Ik ben gisteren met de challenge gestart en ben nu aanbeland in september 2006. Een mooi moment om de voorbereiding eens door te nemen.

Mijn (cliché-matische) motto is 'Een goed begin is het halve werk'. Dus ik heb ervoor gekozen om geen halve maatregelen te nemen en ben gelijk begonnen met een grote schoonmaak. Trainers, fysio's en scouts die niet voldoende kwaliteit bezitten werden met een oprot-premie de laan uitgestuurt.

staffoutaug06dv3.jpg

Spelers die niet voorkwamen in mijn toekomstplannen werden ook weggestuurd. Gelukkig heb ik Flachi nog kunnen slijten aan Ajax. Ik heb trouwens ook Montella teruggestuurd naar Roma. Ik had niks aan hem omdat ik met één lange sterke spits wil spelen en hij verdiende volgens mij E 125.000 p/m. Die gehuurde verdediger van Juventus heb ik ook teruggestuurd.

transfersoutaug06td6.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Staff in

Ik moest mijn staf dus op peil brengen dit heb ik gedaan door de volgende stafleden te halen:

staffinaug06uf3.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Spelers

De organisatie staat maar dan ben ik er nog lang niet, ik heb denk ik nog een aantal goeie spelers nodig om een sterk team neer te kunnen zetten die mee kan doen om de prijzen. Aangezien we maar 5,5 mil. transferbudget te besteden hebben moet ik dus creatief gaan shoppen en alles kopen op 24maand afbetaling. Ten eerste heb ik Kluivert aangetrokken aangezien hij transfervrij is en de ervaren Serginho van Milan heb ik voor een prikkie gekocht Aangezien ik maar 1 speler van buiten de EU mag aantrekken heb ik gekozen voor Enyeama (goedkoopste topkeeper). Daarnaast heb ik een bont gezelschap Scandinaviers aangetrokken aangezien die vaak goedkoop zijn, de belangrijksten hiervan zijn Hangeland en Gravgaard (twee lange imponerende centrale verdedigers) Haestad (een ijzersterke centrale middenvelder) Skjellbred (multifunctionele aanvallende middenvelder) Kevin Larsen (kan de hele linkerflank bestrijken) en Allback (koopje kon ik niet laten liggen, alleen jammer dat ie nog ff geblesseerd is). En uit Belgie heb ik Fellaini (lange Vieira-achtige VM) en Juhasz (lange centrale verdediger) gehaald. De rest zijn allemaal talentjes en back-up spelers die het tweede en jeugdteam komen versterken en misschien met de nodige training ooit in aanmerking komen voor het eerste.

transfersinaug06nh1.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Geleend

Ik heb ook een aantal spelers gehuurd, de meeste gratis trouwens!

Deze zijn voornamelijk voor back-up bedoelt.

loansinaug06jf8.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Financiën

Aangezien ik alles op 24-maand afbetaling heb gekocht kan je 2x zoveel geld uitgeven maar kom ik binnen een jaar onherroepelijk in geldnood. Om het verschil goed te maken moet ik dus spelers verkopen in het komende seizoen. Hier zie je een overzicht van wat ik moet afbetalen.

financestransfersaug06go1.jpg

Geplaatst

Je neemt zeker geen halve maatregelen. Hoop alleen dat je niet té makkelijk gaat worden met het van de hand doen van je spelers. Iemand als Moussu Diarra heb ik twee jaar verhuurd aan Cremonese en hij laat nu aardige progressie zien.

Succes :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Nee ik verander nu niet zoveel meer aan de selectie ik heb genoeg jonge spelers die progressie gaan boeken op training

Geplaatst
  • Auteur

De eerste uitslagen:

Intertoto

3rdroundadz9.jpg

3rdroundbkz0.jpg

Uefa cup

2ndqasl1.jpg

2ndqbte1.jpg

Italiaanse Beker

copar1qr0.jpg

copar2ox6.jpg

copar3iq0.jpg

1e competitiewedstrijd

Montella scoort dit seizoen toch nog een keer voor Samp!

1romahome06nq8.jpg

Geplaatst

Die halve maatregelen van jou pakken goed uit, niet normaal hoeveel transfers jij hebt gemaakt. Succes met de challenge.

Geplaatst
  • Auteur

juist geen halve maatregelen haha thanks!

Geplaatst
  • Auteur

Uitslagen

Het vervolg is een beetje wisselvallig met onnodig puntverlies tegen kleine clubs maar al met al ben ik niet ontevreden aangezien ik zoveel nieuwe gezichten heb gekocht en dit een opbouwjaar is. Ik ben nog actief in europa en zit (nog) in de beker waarin ik welliswaar de eerste wedstrijd tegen Inter (uit) verloren heb met 1-0.

matchesjj4.jpg

standys1.jpg

Geplaatst

Je doet gewoon mee in de top dus gewoon goed, ga zo door.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.