Geplaatst 9 augustus 200717 jr. Hallo allemaal, Ik zou graag een novelle beginnen over FC Emmen, maar daarvoor zou ik graag een Lay-Out voor willen hebben. Ik zoek 2 verschillende lay-outs: - voor wedstrijd verslagen - voor nieuwsberichten mvg, Gabri
Geplaatst 9 augustus 200717 jr. Auteur Hallo allemaal, Ik zou graag een novelle beginnen over FC Emmen, maar daarvoor zou ik graag een Lay-Out voor willen hebben. Ik zoek 2 verschillende lay-outs: - voor wedstrijd verslagen - voor nieuwsberichten mvg, Gabri
Geplaatst 9 augustus 200717 jr. Auteur Ja, eingelijk wel maar hoe eerder ik lay-out heb, hoe sneller ik kan beginnen met novelle!;)
Geplaatst 9 augustus 200717 jr. Astu hopelijk gebruik je ze Nieuws wedstrijden in eerste vakje een verslagje van wedstrijd in tweede vakje de uitslag en de doelpuntenmakers ik wist niet of goede jupiler league teken was maja heb het tog maar gedaan
Geplaatst 9 augustus 200717 jr. Auteur Ik wil niet zeuren ofzo Jeffrey.. Maar is dat Jupiler Logo niet van de Belgische Comp.? Verder is het plaatje wel onduidelijk.. maar dat heb je misschien wel express gedaan..;)