Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
Ik zal deze feyenoord novelle starten met de nieuwste update van MU, Ik zal de prestaties en alles oldscool met screens presenteren

fr12header.png

Vanmarwijkterug.png

Transferkoeff.png

Volgende keer de presentatie van de selectie en tactiek en de oefencampagne
Geplaatst
  • Auteur
Ik zal deze feyenoord novelle starten met de nieuwste update van MU, Ik zal de prestaties en alles oldscool met screens presenteren

fr12header.png

Vanmarwijkterug.png

Transferkoeff.png

Volgende keer de presentatie van de selectie en tactiek en de oefencampagne
Geplaatst
  • Auteur

fr12header.png

De Selectie

Deselectie-3.png

De Opstelling

Tactiek.png

Doelstellingen

-Ik wil met mijn Feyenoord meedoen om de titel

-Playoffs Champions League voetbal

-Europees Voetbal

-Halve Finale KNVB Beker

-Van mijn rivalen winnen

uefacup2002.JPG

Oude Tijden moeten herleven, Dus volgend jaar moet er zeker Uefa Cup voetbal gehaald worden.Wat meer is is mee genomen

Het Port of Rotterdam Tournament 2006/2007

Dit jaar is voor het eerst dat dit toernooi word georganiseerd. De haven van Rotterdam bestaat zoveel jaar en dat word gevierd met dit toernooi. De winaar zal een groot goud haven schip winnen als Prijs. De rest allemaal een Medaille. Er zulen 2 halve Finales Gespeeld worden en een Grote Finale en een Kleine Finale.

De Clubs

Feyenoord_logo.png

De Organisator van het toernooi. Vorig jaar 7de in de Eredivisie

En zal zich gaan moeten bewijzen

inter_logo.jpg

De Kampioen van Italie en de grootste Favoriet. Spelers zoals Adriano,Chivu,Toldo,Cruz,Zlatan komen in de kuip voetballen. Een grote test dus voor het nieuwe feyenoord

olympique_lyonnais_logo_8984.gif

De Grote vedette uit Frankrijk met sterren als Fred,Juninho,Govoe,Coupet en meer

Weer een grote test dus voor de Haven club

130px-Chonbuk_Hyundai_Motors.jpg

Chonbuk Motors duidelijke de minste van dit toernooi. Feyenoord heeft deze club uitgenodigd

Omdat de japanners dan ook is tegen grote wereldsterren kunnen voetballen

De Halve Finale

Portoffeye-ly.png

Prachtig, Een stunt tegen het Grote Lyon. Feyenoord Domineerde deze wedstrijd zeker 90 minuten en het was een mooie pot voetbal in de kuip. De kopbal van Hofland lag er al vroeg in

De Finale

finalevanport.png

Het was een mooie Finale. Feyenoord heeft lang stand gehouden tegen Inter Millan. En het creerde zelfs kansen, Maarja 1 goede kans van Adriano Lag erin. Inter gaat dus met de goude havenboot naar huis.

tenacious_small.jpg

Dit was de prijs . Maar dan in het goud en in klein formaat.

Reacties werken motiverend!,Volgende Update de start van de competitie
Geplaatst
  • Auteur

Miss wat posten wat met me verhaal te maken heeft ofzow?

Geplaatst
Miss wat posten wat met me verhaal te maken heeft ofzow?

Ik zou niet weten wat, het is tot nu toe nogal een standaard verhaaltje. Alleen de club is nu eens niet Ajax.

Geplaatst

Back were they belong? De 7e plaats :D

Maar toch suc6!

Geplaatst

Geen Timmer op de goal? :o

Chonbuk is trouwens Koreaans, niet Japans.

Geplaatst
  • Auteur

fr12header.png

Wedstrijd Overzicht

Wedstrijdenoverzichtdeel1.png

Het was een goede periode met maar 1 verlies en een gelijk spel. Er werden met grote cijfers gewonnen en we gingen door in de beker. Groen=Gewonnen Geel=Gelijk Rood=Verloren

Opvallende Wedstrijden

AjaxFeyenoord.png

Vandaag werd er goed gevoetbald in de klassieker in de Arena. Na 3 minuten lag de 1-0 er al in. Niet lang daarna was het Gio met de 1-1. Maar toch wist Bakircioglu zijn 2de van de middag erin te schieten en het beslissende doelpunt. Gelukkig is Feyenoord weer ajax waardig en werd het geen 4-1

MOTM:

pu_baku_big.jpg

Hier nog in Twente shirt maar was vandaag erg belangerijk voor Ajax

Stadsderby.png

Vandaag was Feyenoord de baas in de stadsderby op Woudenstein. Er werd dominant voetbal gespeeld door de club uit zuid. Vroeg scoorde Makaay en Koevermans al. Voor Excelsior mocht Jamir Simr nog wat terug doen en hij schoot de 1-4 binnen. Feyenoord speelde vandaag erg sterk en er waren een aantal goede reddingen van Ekramy.

MOTM:

53701.jpg

Makaay speelde vandaag erg sterk. En scoorde 2 keer in het Feyenoord Shirt

Gevraagde Screens

Ik kan danny koevermans transfer nog niet laten zien want dan verklap ik meer voor me novelle.

Royston Drenthe

ScreenroystonDrenthe.png

Hij is erg ongelukkig en staat op de transferlijst omdat hij naar een grotere club wil

Kevin Hofland

HOFFIE.png

Zeer belangerijk achterin in mijn team. De leider daar. Scoorde al 3x met het hoofd. En speelde elke wedstrijd

Screen Aanvraag,Tips en Reacties altijd welkom :bounce: :angel:
Geplaatst

Heb je drenthe beter gemaakt ofzo? Sjezus wat een stats, allemaal 18.

Succes verder ;)

Geplaatst
Heb je drenthe beter gemaakt ofzo? Sjezus wat een stats, allemaal 18.

Succes verder ;)

Inderdaad, beetje zwak om met editor te werken.

Geplaatst
  • Auteur

Ik weet niet waar jij het over hebt Jobo

Met je editor? Maar ik heb drenthe op een paar punten realistisch gemaakt de rest al die 18 is door me training gekomen

Ik heb alleen dribbelen omhoog gedaan

Reputatie

Agresieviteit

De rest door een training

Geplaatst
Ik weet niet waar jij het over hebt Jobo

Met je editor? Maar ik heb drenthe op een paar punten realistisch gemaakt de rest al die 18 is door me training gekomen

Je weet niet waar hij het over heeft, maar je hebt 'm wel realistisch gemaakt? Dan weet je dus wel waar hij het over heeft.

Waar staat z'n PA nu op dan?

Geplaatst

Whaha, Drenthe is beter dan Giggs of Ronaldo mafkees ;) Niet erg dat je veranderd in de editor, maar voor mij zou het weinig voldoening geven alsie het goed doet.

Geplaatst

Veel succes bij de mooiste clubbie van het land ;) Jammer van die 2-1 tegen Ajax maar dat komt wel goed...

Geplaatst

Beetje raar dat je met de editor werkt als je bij Feyenoord zit..

Maar goed het is jou game, succes ermee verder.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.