Geplaatst 6 augustus 200717 jr. 09-07-2006 Leerling neemt het over van leraar Van Gaal na vele jaren in het geheim meelopen met Van Gaal en het afzwaaien van Van Gaal liet hij de jonge trainer alleen met een loodzware taak zoals kampioen worden met AZ. Maar waarom? Het bleek uiteindelijk zo te zijn dat Van Gaal de ambitie had om weer terug te keren bij ajax of een land te gaan doen maar gezien de strijd tussen Ajax en AZ bleek dit niet te kunnen bij Scheringa gezien het feit dat Van Gaal ook niet goed lag bij andere trainers. Toch betreurt Scheringa het vertrek vanwege de topklasse van Van Gaal maar verwacht met Van Dam een talentvolle vervanger binnen te hebben gehaald en zo binnen 2 jaar minstens 1x kampioen geweest te zijn. 1ste hulp van Scheringa was het opwaarderen van het transferbedrag naar zo ongeveer 11 miljoen. 2de was het zelf samen stellen van de trainers staff en mocht van Dam er nog zijn het 2de jaar de scouting. We vragen aan Marcel Brands wat hij ervan vind. Marcel wat vind jij ervan dat Van Dam als vervanger is aangesteld? Niet kunnen gezien het niet hebben van ervaring en ook nog is bij een club die aankomend seizoen kampioen wilt worden. Is jou niks gevraagd dan? Nee dit is buiten mijn medeweten gedaan ik hoor wel goede dingen over hem als ik met Scheringa of Van Gaal praat maar liever wou ik hem eerst zelf ontmoeten. Gaat die het uithouden bij AZ? Ik verwacht het niet maar ik zal me best doen voor hem als die hulp nodig heb kwa spelerscontracten enzovoorts maar mijn respect moet die nog verdienen. Maar ik ga weer moet nog een hoop werk doen. dit spel word gespeeld met mu update x3 en in de volgende update de persconferentie
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. Auteur 09-07-2006 Leerling neemt het over van leraar Van Gaal na vele jaren in het geheim meelopen met Van Gaal en het afzwaaien van Van Gaal liet hij de jonge trainer alleen met een loodzware taak zoals kampioen worden met AZ. Maar waarom? Het bleek uiteindelijk zo te zijn dat Van Gaal de ambitie had om weer terug te keren bij ajax of een land te gaan doen maar gezien de strijd tussen Ajax en AZ bleek dit niet te kunnen bij Scheringa gezien het feit dat Van Gaal ook niet goed lag bij andere trainers. Toch betreurt Scheringa het vertrek vanwege de topklasse van Van Gaal maar verwacht met Van Dam een talentvolle vervanger binnen te hebben gehaald en zo binnen 2 jaar minstens 1x kampioen geweest te zijn. 1ste hulp van Scheringa was het opwaarderen van het transferbedrag naar zo ongeveer 11 miljoen. 2de was het zelf samen stellen van de trainers staff en mocht van Dam er nog zijn het 2de jaar de scouting. We vragen aan Marcel Brands wat hij ervan vind. Marcel wat vind jij ervan dat Van Dam als vervanger is aangesteld? Niet kunnen gezien het niet hebben van ervaring en ook nog is bij een club die aankomend seizoen kampioen wilt worden. Is jou niks gevraagd dan? Nee dit is buiten mijn medeweten gedaan ik hoor wel goede dingen over hem als ik met Scheringa of Van Gaal praat maar liever wou ik hem eerst zelf ontmoeten. Gaat die het uithouden bij AZ? Ik verwacht het niet maar ik zal me best doen voor hem als die hulp nodig heb kwa spelerscontracten enzovoorts maar mijn respect moet die nog verdienen. Maar ik ga weer moet nog een hoop werk doen. dit spel word gespeeld met mu update x3 en in de volgende update de persconferentie
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. Auteur persconferentie Dhr. Scheringa opent de persconferentie door iedereen gedag te zeggen en dhr. Van Dam in te leiden. Hierna kwamen de journalisten. (ipv namen staat er journalist 1,2,3 enz) Journalist 1: Wordt u kampioen om meteen de deur binnen te vallen? Ik: Ik ben geen toekomst voorspeller dus daar kan ik geen antwoord opgeven mij beste man. Wel vind ik dat we een aardige selectie hebben en eigenlijk voor de breedte alleen spelers hoeven te halen mits ik niet een goeie linksbuiten wilt. Journalist 2: Maar u hebt Martins daar toch voor? Ik: Martins moet zich bewijsen als centrale middenvelder en ik zie in hem alleen een noodoplossing voor die plek mits we met buitenspelers gaan spelen in ieder geval want ik wil kunnen switchen van systeem als nodig is. Journalist 2: O oke dan hoe wilt u dan het liefst gaan spelen? Ik: Dat hou ik voorlopig nog geheim aangezien dat nog niet vast staat. Journalist 3: Hebt u versterkingen op het oog? Gerucht gaat namelijk dat Quinsy naar Alkmaar komt klopt dat? Ik: Quinsy zal mijn geliefde linksbuiten speler zijn mocht die komen. Hij is zo erg dreigend dat niemand dan meer op Ari/Dembele zal letten en eventueel ook anderen. Maar hierover zeg ik niks meer gezien we nog niet eens gesproken hebben met Quinsy. Journalist 1: Kan U wel de klus klaren of minstens tot het einde blijven zitten en tot hoelang duurt je contract? Ik: Ja ik denk het wel en mijn doel is ook champions league halen en alles wat meer is is meegenomen. Mijn contract loopt na dit jaar af maar bij goede resultaten kunnen we verlengen tot 2009. Journalist 2: Van wie in de huidige selectie verwacht u het meest? Ik: Ik hoop dat Donk, Pocognoli, De Zeeuw en Ari mij gaan verbazen. De Zeeuw als mijn spelmaker waarschijnlijk maar verder zeg ik niks meer over mijn tactiek. Journalist 4: Heeft u de spelers al gesproken? Ik: Een paar wel maar voor de rest doen we dat snel genoeg. Ze zullen vast niet al te blij zijn dat ik Van Gaal heb vervanger maar daarom moet ik maar harder werken en mezelf bewijzen En bij deze laatste woordeneindigde Dhr. Scheringa de persconferentie. Jaar 1 ga ik snel doen aangezien ik al stukje verder ben
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. Auteur Zoals jullie zien werden we kampioen en hoe de laatste wedstrijd was de belangrijkste van al onze spelers maar vooral die voor mij als trainer en ik dank de spelers die de klus klaarden maar ook andere die het seizoen voor mij gestreden hebben. De minpunten: Teveel net aan overwinningen waardoor ik vaak tot de 90ste minuut voluit moest en zo talenten niet altijd speeltijd kon gunnen. Ons vaak problemen opzadelen door het karwei niet aftemaken of niet goed genoeg uit te spelen. De pluspunten: Kampioen en de beker. Spelmaker De Zeeuw. De aanval met 36 doelpunten en 29 assist in totaal. De grootste druk was er al af en na 21 dagen ongeveer mochten we voor de laatste keer dat seizoen een wedstrijd spelen dit maal wederom om een prijs en na enig slag en stoot werk kwam het doelpunt in de 50ste minuut precies op tijd om vervolgens de wedstrijd uit te spelen zonder al teveel in moeite te komen.
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. Auteur tactiek het 1ste jaar speelde ik als volgt: -------------------Ari Quinsey----------------------Jenner ----------Schaars-----cziommer Pocognoli--Opdam-----Donk--Koenders Waterman Laterop werd Opdam door Luirink vervangen en switchte Luirink met Donk
Geplaatst 7 augustus 200717 jr. Auteur transfers 2006-2007 Inkomend Jimmy Briand werd gekocht van Stade Rennes voor 6 miljoen + 50% bij doorverkoop en moest samen met Jenner de rechterkant gaan doen. Quinsy werd voor de linksbuiten positie gehaald en deed het heel goed. We betaalde aan Spartak Moskou 3.9 miljoen + 50% bij doorverkoop. Uitgaand Danny Koevermans voor 1 miljoen mocht die naar Reggina vertrekken gezien het feit dat ik met 1 spits speelde en 3 spitsen teveel zijn vond ik. Rogier Molhoek vertrok voor 85 duizend naar Napoli omdat ik hem niet nodig had en op zijn plek Schaars, Martins en Medunjanin al had. Arjan Wisse voor 150 duizend euro mocht die van mij vertrekken naar NEC aangezien die niet zal spelen en ik hem een 3de rangs speler vond. Geleende Sebastián Leto is geleend van Liverpool en beviel mij zo erg dat hij nog een jaar extra blijf na deze om ook zichzelf verder als linksback te trainen. Chris James was geleend van Fulham en deed waarvoor die gehaald was. Namelijk de breedte versterken en af en toe een wedstrijd mee pakken. Uitgeleende Germain Agustien Timo Brands Haris Medunjanin Santy Hulst Alle spelers werden pas in januari uitgeleend omdat ik eerst wou zien of ze het al aankonden
Geplaatst 7 augustus 200717 jr. Auteur Spelersbeoordeling 2006-2007 Jammer genoeg had ik de wedstrijden weggehaalt en kwam ik hier te laat achter dus daarom zal ik ze er allemaal apart bijschrijven. Sergio Romero 0 Didulica 4 (2) (hier niet te zien omdat die aan het einde in 2de elftal zat) Waterman 48 Jaliens 1 (4) de Zeeuw 50 Koenders 48 (2) da Silva 13 (15) Donk 52 Luirink 16 (2) Opdam 33 (1) Tesselaar 22 Pocognoli 26 Schaars 38 Agustien 6 (4) (in het eerste deel tot aan Januari. niet te zien omdat die nog uitgeleend was.) Cziommer 38 (3) Jenner 44 (4) Briand 7 (19) Leto 18 (13) Martens 6 (9) Quinsy 40 (2) Ari 46 (2) Dembele 8 (10) Mijn excuses voor het lelijke gedeelte het zal niet meer voorkomen
Geplaatst 7 augustus 200717 jr. Auteur ziet er goed uit, hoe kan het dat je 4-0 verliest van everton?? Had een slechte dag en bij Everton liep alles op rolletjes.
Geplaatst 7 augustus 200717 jr. Auteur jaar 2 transfers Het bestuur Het nieuwe seizoen begon en om wederom kampioen te worden besloot het bestuur mij te helpen met 1 speler te kopen maakte hun niet uit hoe duur en zo kwam Carl Medjani een groot talent dat zowel laatste man, centrale verdediger als verdedigende middenvelder kan. Uitgaand Verder ging er ook nog een groot talent weg voor 11 miljoen namelijk Dembele en hoe vals ik ook ben wachte ik ermee tot ik Medjani binnen was zodat ik die 11 miljoen voor andere spelers kon gebruiken. Ook Jaliens en Steinsson vertrokken. 2 spelers die weinig tot niks zouden gaan spelen en voor repectievelijk naar W.B.A en Watford vertrokken. Jaliens voor 1 miljoen en Steinson voor 85 duizend Aangekochte spelers Voor het geld dat Dembele opleverde samen met de andere 2 verkochte spelers werden deze 3 voor gekocht: Gianni Zuiverloon die overkwam voor 9 miljoen + dat Toni Kolehmainen de overstap naar Heerenveen maakte. Markus Eskilsson en Éver Guzmán kwamen ons ook versterken op de valreep. Dhr. van Dam over deze 2 aankopen: Markus en Éver zijn 2 enorme talenten waar elke ploeg jalours op kunnen zijn maar kans bestaat dat in januari Markus wordt uitgeleend aangezien die minuten moet pakken en nog niet beter als Waterman is. Éver moet samen met Ari de aanval gaan maken aangezien we overgestapt zijn naar een 442 opstelling in plaats van de tradionele 433. Éver Guzmán kwam volgens de geruchten over voor 2.5 miljoen van Morelia en Markus Eskilsson voor 30 duizend van Hollviken. Geleende spelers Sebastián Leto Uitgeleende spelers Jordy Deckers - Volendam Kobus Hoogendoorn - Volendam Kees Luyckx - Dordrecht Sergio Romero - Excelsior Timo Brands uitleenbeurt bij Eindhoven werd verlengt graag opbouwende kritiek om me novelle te verbeteren en screentjes op aanvraag
Geplaatst 9 augustus 200717 jr. Probeer de screens rechtstreeks in je novelle te zetten en niet met een link voor evt. info stuur me een PM. Het is natuurlijk jammer dat je besloten hebt om Dembele te verkopen zeg ik heel eerlijk maar hoe kom je erbij om het eerste seizoen direct al Briand te halen? Zat Pele er nog niet bij?
Geplaatst 9 augustus 200717 jr. Lekkere aankoop die Zuiverloon. Vind het een geweldige speler in FM, die ook nog eens op vele posities uit de voeten kan. Zul je veel aan beleven! Suc6!