Geplaatst 6 augustus 200717 jr. NK Medjimurje; met een tintje Mestreech Hallo, ik ben Kokkie Collins. Een oerharde kernsupporter van ''Us MVV'ke''. 's avonds neuk ik mijn vrouw keihard en als ik nóg meer zin heb dan ga ik naar de hoerenknal. Naar verluid is Maastricht bezaaid met mijn eigen dochters en zonen die elkaar onbewust bevruchten. De ene nacht gebruik ik meer coke dan de andere. Inmiddels is aids geconstateerd. Ik wil mijn leven gaan beteren, maar niet in Maastricht. Daarvoor nam ik contact op met Marko Barisic, de voorzitter van Dinamo Zagreb. Hij is mijn puike prestatie met het nationale team van Kroatie in Championship Manager 01/02 nog niet vergeten.. Ik voegde me bij een paar gasten die op weg waren naar Otok Pag: 1v1MYMBU4BE Op dit moment zit ik in een busje opweg naar Zagreb. Groetjes, Kokkie.
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. Auteur NK Medjimurje; met een tintje Mestreech Hallo, ik ben Kokkie Collins. Een oerharde kernsupporter van ''Us MVV'ke''. 's avonds neuk ik mijn vrouw keihard en als ik nóg meer zin heb dan ga ik naar de hoerenknal. Naar verluid is Maastricht bezaaid met mijn eigen dochters en zonen die elkaar onbewust bevruchten. De ene nacht gebruik ik meer coke dan de andere. Inmiddels is aids geconstateerd. Ik wil mijn leven gaan beteren, maar niet in Maastricht. Daarvoor nam ik contact op met Marko Barisic, de voorzitter van Dinamo Zagreb. Hij is mijn puike prestatie met het nationale team van Kroatie in Championship Manager 01/02 nog niet vergeten.. Ik voegde me bij een paar gasten die op weg waren naar Otok Pag: 1v1MYMBU4BE Op dit moment zit ik in een busje opweg naar Zagreb. Groetjes, Kokkie.
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. [[/url]''. 's avonds neuk ik mijn vrouw keihard en als ik nóg meer zin heb dan ga ik naar de hoerenknal. De ene nacht gebruik ik meer coke dan de andere. Inmiddels is aids geconstateerd. Ne*ken coke aids... appart begin voor een 12 jarige :whistle: Fotootjes zijn erg leuk!