Geplaatst 6 augustus 200717 jr. NK Medjimurje; met een tintje Mestreech Hallo, ik ben Kokkie Collins. Een oerharde kernsupporter van ''Us MVV'ke''. 's avonds neuk ik mijn vrouw keihard en als ik nóg meer zin heb dan ga ik naar de hoerenknal. Naar verluid is Maastricht bezaaid met mijn eigen dochters en zonen die elkaar onbewust bevruchten. De ene nacht gebruik ik meer coke dan de andere. Inmiddels is aids geconstateerd. Ik wil mijn leven gaan beteren, maar niet in Maastricht. Daarvoor nam ik contact op met Marko Barisic, de voorzitter van Dinamo Zagreb. Hij is mijn puike prestatie met het nationale team van Kroatie in Championship Manager 01/02 nog niet vergeten.. Ik voegde me bij een paar gasten die op weg waren naar Otok Pag: 1v1MYMBU4BE Op dit moment zit ik in een busje opweg naar Zagreb. Groetjes, Kokkie.
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. Auteur NK Medjimurje; met een tintje Mestreech Hallo, ik ben Kokkie Collins. Een oerharde kernsupporter van ''Us MVV'ke''. 's avonds neuk ik mijn vrouw keihard en als ik nóg meer zin heb dan ga ik naar de hoerenknal. Naar verluid is Maastricht bezaaid met mijn eigen dochters en zonen die elkaar onbewust bevruchten. De ene nacht gebruik ik meer coke dan de andere. Inmiddels is aids geconstateerd. Ik wil mijn leven gaan beteren, maar niet in Maastricht. Daarvoor nam ik contact op met Marko Barisic, de voorzitter van Dinamo Zagreb. Hij is mijn puike prestatie met het nationale team van Kroatie in Championship Manager 01/02 nog niet vergeten.. Ik voegde me bij een paar gasten die op weg waren naar Otok Pag: 1v1MYMBU4BE Op dit moment zit ik in een busje opweg naar Zagreb. Groetjes, Kokkie.
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. [[/url]''. 's avonds neuk ik mijn vrouw keihard en als ik nóg meer zin heb dan ga ik naar de hoerenknal. De ene nacht gebruik ik meer coke dan de andere. Inmiddels is aids geconstateerd. Ne*ken coke aids... appart begin voor een 12 jarige :whistle: Fotootjes zijn erg leuk!
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. Auteur NK Medjimurje; met een tintje Mestreech Voetbal in Kroatië (korte introductie) Als ik het land Kroatië noem denken de meeste voetballiefhebbers van dit forum aan vier dingen: WK 1998, Dinamo Zagreb, Luka Modric en eventueel Eduardo. Maar dat is lang niet alles, zie Stadion Kantrida. Zie deze vrouwen - Satyr En deze aanhang! 4JoYXsZYcq0&
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. Zozo, 12 jaar en nu al seksueel gefrustreerd? Je mag 'wijven' best vrouwen noemen hoor, daar staat geen doodstraf op.
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. Auteur Zozo, 12 jaar en nu al seksueel gefrustreerd? Je mag 'wijven' best vrouwen noemen hoor, daar staat geen doodstraf op. Seksueel gefrustreerd? Mijn vrienden (die even oud zijn) zijn véél erger, dus zeik niet. ;)
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. Mijn vrienden (die even oud zijn) zijn véél erger Inderdaad een uitstekende reden om je ook zo te gedragen :nuts:
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. Auteur Mijn vrienden (die even oud zijn) zijn véél erger Inderdaad een uitstekende reden om je ook zo te gedragen :nuts: Sorry hoor, zo'n dingen neem ik automatisch over. Echt ziek ;e EDIT: Die jongens gaan toch naar een andere school. (het enige +puntje van dat ik ze niet meer zoveel ga zien.) Bah, wat praten we off topic.
Geplaatst 7 augustus 200717 jr. Je gaat er stevig tegenaan in je eerste posts... Probeer misschien voor enkele woorden een synoniem (ander woord) te gebruiken. Bijvoorbeeld wijven kan gerust vrouwen/meisjes zijn. Je foto's vind ik dan wel weer een leuke toevoeging! Veel succes in Kroatië
Geplaatst 8 augustus 200717 jr. Auteur NK Medjimurje; met een tintje Mestreech Hier sta ik dan, aan de Maksimirska Ceska. Met mijn rug naar het stadion gekeerd wacht ik geduldig op een oude bekende.. Na vele cola blikjes komt Marko eindelijk aanlopen.. Marko Barisic: '' Hey Kokkie! Sorry dat ik wat later ben, ik moest nog even wat zaakjes afhandelen. '' Kokkie Collins: '' Maakt niks uit man, jij bent tenslotte mijn enige hoop. '' Marko Barisic: '' Ah, daar is de auto! Stap in. '' Marko Barisic: '' Wees niet zo'n mietje, hup instappen! '' Kokkie Collins: '' Ehh, oke dan.. ''
Geplaatst 8 augustus 200717 jr. leuke foto's... Je lettertype vind ik niet geweldig, moet ook niet vet lijkt me! Succes
Geplaatst 8 augustus 200717 jr. Auteur NK Medjimurje; met een tintje Mestreech Marko Barisic: '' Hier zijn we dan, hier ligt jouw toekomst. '' Kokkie Collins: '' Wat! Mijn toekomst? '' Marko Barisic: '' Kom maar gewoon met mij mee. '' De avond verstreek, we gingen de zaal in. Vervolgens stelde Marko me voor aan ene Matkovic. Begin van deze (toch wel) heugelijke avond. Hrvoje Matkovic: '' Hallo, en u bent zeker die succesvolle CM speler? U weet wel, die game van u met het nationale elftal van Kroatië? Toen u twee EK's won en één wereldkampioenschap. Respect man! '' Kokkie Collins: '' Ja, dat waren nog eens mooie tijden. Maar waarom wil je me spreken? '' Hrvoje Matkovic: '' Zoals je misschien wel weet ben ik voorzitter van NK Medjimurje, ik ben opzoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Aangezien jij heel goed bent in Championship Manager 01/02 wil ik je vragen om in mijn kantoor een sollicitatiegesprek aan te gaan. '' Kokkie Collins: '' Ik ben vereerd Mr Mat. '' Hrvoje Matkovic: '' Zullen we op de zestiende van juni bij het trainingscomplex van NK Medjimurje afspreken? '' Kokkie Collins: '' Oke, ik zie u daar! '' __________________________________________________________________________________________ Ik heb slecht nieuws, me ma zat te klooien op de pc en FM nam teveel geheugen in. Zonder de savegame op te slaan heeft ze het venster weggeklikt. En ik wilde zoveel tijd in deze novelle gaan steken. :evil: Waah! Sluit dit topic aub. ;e
Geplaatst 8 augustus 200717 jr. Auteur Ik heb slecht nieuws, me ma zat te klooien op de pc en FM nam teveel geheugen in. Zonder de savegame op te slaan heeft ze het venster weggeklikt. En ik wilde zoveel tijd in deze novelle gaan steken. Waah! Sluit dit topic aub. Ik schaam me ook wel voor mijn taalgebruik. (ook al is het een novelle)
Geplaatst 8 augustus 200717 jr. Jammer dat je al stopt, vond t wel n leuke novelle... alleen de manier van brengen, je schrijfstyle (grof ma foutloos), de leuke manier van plaatjes brengen enz brengen me wel erg aant twijfelen wat je leeftijd betreft... wat ik bedoel is dat ik nie echt kan geloven dat je pas 12 jaar bent, maja...