Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

beginmatchverslagenfmkvtf1.jpg

1/07/2006

Ik als west-vlaamse jonge gast die als trainer alleen nog maar op provinciaal niveau iets had bewezen mocht vandaag een gesprek hebben met het bestuur van KV Mechelen.

Na een onderhoudend gesprek mocht ik mijn krabbel zetten onder een contract van 1 jaar. Op de terug weg van Mechelen naar West-Vlaanderen besefte ik pas dat ik zonet geteket had bij een prachtclub met een rijke geschiedenis, waarvan ik zelf wou dat die geschiedenis weer zou opleven, ik droomde er al weer van, spelen in uitverkocht stadion.

Het bestuur is tevreden met een respectabele plaats, net als de supporters,

de supporters zijn wel niet te spreken over mijn aanstelling, ze hadden liever iemand met meer ervaring gezien.

Het is dus aan mij om te bewijzen dat ze ongelijk hebben en dat ik veel kan bereiken.

Volgende update: voorbereiding( ik ben al enkele wedstrijden ver en zal waarschijnlijk morgenochtend de volgende update hier neer posten)

• Antwoorden 64
  • Weergaven 79
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

beginmatchverslagenfmkvtf1.jpg

1/07/2006

Ik als west-vlaamse jonge gast die als trainer alleen nog maar op provinciaal niveau iets had bewezen mocht vandaag een gesprek hebben met het bestuur van KV Mechelen.

Na een onderhoudend gesprek mocht ik mijn krabbel zetten onder een contract van 1 jaar. Op de terug weg van Mechelen naar West-Vlaanderen besefte ik pas dat ik zonet geteket had bij een prachtclub met een rijke geschiedenis, waarvan ik zelf wou dat die geschiedenis weer zou opleven, ik droomde er al weer van, spelen in uitverkocht stadion.

Het bestuur is tevreden met een respectabele plaats, net als de supporters,

de supporters zijn wel niet te spreken over mijn aanstelling, ze hadden liever iemand met meer ervaring gezien.

Het is dus aan mij om te bewijzen dat ze ongelijk hebben en dat ik veel kan bereiken.

Volgende update: voorbereiding( ik ben al enkele wedstrijden ver en zal waarschijnlijk morgenochtend de volgende update hier neer posten)

Geplaatst
  • Auteur

De versterking die ik kon gebruiken ondanks weinig transfersbudget

beginmatchverslagenfmkvjn3.jpg

Ik was best tevreden met de behaalde spelers, ik kan je nu alvast verklappen dat Laurent Fassote een stevige rots in de branding is achteraan en met Stanley Aborah heb ik een goede aanvallende middenvelder

Met Dimbala heb ik een 3de goede spits en Bisconti zorgt voor ervaring op het middenveld

We speelden thuis tegen :

KV Mechelen 2-2 Arau

KV Mechelen 5-0 racing waregem

In beide partijen was ik de betere ploeg, deze 2 wedstrijden waren voor mij genoeg als voorbereiding, ik zorgde voor een goede training , met af en toe een partijtje tegen elkaar

Volgende update zet ik de basisopstelling klaar zo zie je hoe ik met KV Mechelen hoog wil eindigen in de Belgische 2de Klasse

Geplaatst
  • Auteur

4 de ronde van de Beker van Belgie

Na de voorbereidingsmatchen en vele trainingen kwam de eerste test gauw op me af, vandaag moest ik aantreden in de beker van Belgie

beginmatchverslagenfmkvdo1.jpg

Volgende update, eerste competitie wedstrijd

kritiek of complimenten en hints zijn altijd welkom

Geplaatst

netjes gedaan!, en leuke spelers gehaald.

Geplaatst
  • Auteur

bedankt voor jullie positieve reacties, ik zit nu al 10 wedstrijden ver en zla nog beetje verder spelen en dan later opde dag zal ik opnieuw enkele matchen

neerposten

wat vinden jullie van mijn manier van posten? Het is miss wat druk?( de wedstrijden miss beter gewoon via tekst en zonder die achtergrond enzo, en alleen nieuwsberichten zo kleurijk doen, wat denken jullie?

@ dan marius mitu, nja lierse zou ook wel leuk zijn, maar met KV Mechelen wou ik wel eens in 2de klasse spelen en zo een groot ploeg ervan maken.

misschien ga ik nog wel naar lierse, wie weet

Geplaatst
  • Auteur

Eerste Competitieduel ...

De eerste competitie wedstrijd is altijd beetje speciaal, de vragen bij de supporters bij mijn aanstelling, ik hoop daar vandaag een mooi antwoord op te geven.

23/08/06 KV Mechelen 4-0 Waasland

Bjorn Vleminckx 27', Issame Charaï 33' , Stanley Aborah 39' , Jonas Ivens 45'

opm: Roberto Bisconti viel uit met een blessure

KV Mechelen starte hun nieuwe trainer furieus, direct een hoog tempo waarbij de spelers van Waasland het kijken naar hadden,toch scoorden we onze eerste gaol pas in de 27', daarna ging het plots heel snel, de ene goal na de andere tot de rust er was. KV Mechelen kwam uit de kleedkamers en controleerde de wedstrijd, Waasland was blij toen de scheids affloot.

Voorzitte KV M: Waasland kwam niet in het spel voor:thumb: proficiat voor onze west-vlaamse trainer:clap:, Ik hoop te kunnen bouwen op dit succes

Na de fabuleuze wedstrijd van KV Mechelen vorige week, mochten ze vandaag aantreden in de beker van België.In en tegen La Louvière, wat zou dat worden.

27/08/06 La Louvière 0-2 KV Mechelen

Issame Charaï 2' , Björn Vleminckx 78'

opm: Jonas Ivens viel uit met een blessure

KV Mechelen zette zijn prestatie van vorige week verder en domineerde de hele partij, gelukkig wist het vroeg te scoren en was het al gerust, toen Vleminckx de 0-2 scoorde waren de supporters gerust, 1 smet op de prestatie van KV Mechelen : dat het maar 2 keer wist te scoren.

Voorzitter: KV Mechelen is aan een goede reeks begonnen, laten we hopen dat we dit volhouden:checkit: Diego Vanparys heeft zijn versterking gehaald en ik ben vooral positief verrast door Stanly Aborah en Laurent fassotte.:*)

Geplaatst
  • Auteur

Na het goed presteren in de beker van België mag KV Mechelen opnieuw hun kwaliteit gaan tonen in en tegen Virton, geen gemakkelijke opdracht dus...

30/08/06 Virton 2-3 KV Mechelen

Stanley Aborah 2', Cisse Severeyns str 26',51', Stanley Aborah 90', Steven De Pauw 90+1'

KV mechelen speelde net als voorgaande wedstrijden opnieuw een goede partij waarbij het al vroeg op voorsprong komt, Cisse Severeyns dat was de man vanwie ik moest opletten, in de 26' kreeg Virton een lichte strafschop toegekent enja wie anders dan Cisse severyns schiet de bal binnen, onhoudbaar! Na de rust opnieuw een doelpunt voor Virton,het komt via een corner uit de lucht gevallen:( , KV Mechelen die nog steeds goed voetbal tegen een stug verdedigend en o de counter spelend Virton probeert alsnog te scoren, enja in de 90' minuut is het dan zover Aborah weet te scoren en het pezier zette Steven de Pauw aan om ook eens te scoren: Eindstand 2-3

Voorzitter: Nipte maar verdiende overwinning, ik moet toegeven ik had er niet meer in gelooft de 3 punten mee te nemen.

Een 6op 6 dat is goed voor KV Mechelen, normaal mag Ronse geen probleem zijn maar je weet natuurlijk nooit hé.

13/09/06 Ronse 0-5 KV Mechelen

Stanley Aborah 13' , Steven De Pauw 55', Laurent fassotte 61' , 68' , Björn Vleminckx 84'

Rood: Bert Dhont (2 keer geel)

KV Mechelen was suprieur en Ronse kwam er niet aan te pas, simpele overwinning van KV mechelen die opnieuw 3 punten meeneemt naar huis e zo een 9 op 9 neerzet, meer valt hierover niet te zeggen.

Voorzitter: Prima wedstrijd van onze jongens, ze zijn goed bezig:clap:

Geplaatst
  • Auteur

Iedereen weet da KV Mechelen goed is gestart aan de competitie, vandaag spelen ze thuis tegen OH leuven, geen gemakkelijke opdracht, maar een Kv Mechele in vorm moet dit zeker aankunnen.

16/09/06 KV Mechelen 0-0 OH Leuven

KV Mechelen speelde een goede wedstrijd voor zijn publiek, maar OH Leuven weet de aanvallen van o.a. Vleminckx, Dimbala, Charaï en Aborah af te breken, Kv Mechelen maakt de kanse niet af en alsje niet scoort kun je ook niet winnen, dit is het eerste punten verlies van KV Mechelen in de competitie

Voorziter: Het kan niet alle dagen feest zijn, de jongens hebben geprobeerd en geprobeerd maar ze scoorden niet, het is wel jammer, maar het spelniveau was opnieuw van niveau en dat was een goed teken.

Na het punten verlies van vorige week zal KV Mechelen opnieuw willen winnen, dit zou tenkoste gaan van Hamme, we zijn benieuwd....

20/09/06 KV Mechelen 5-0 hamme

Vleminckx 10', Charaî 21' , Dimbala 50' , De Pauw 90 ' en een own goal van Ochendzon

KV Mechelen haalde opnieuw het niveau van de afgelopen weken en het stond al gauw op voorsprong via Vleminckx, het liep als een gesmeerde tracktor zoals de west- vlaamse boer /trainer zou zeggen:p

Hamme had eigenlijk niet veel te zeggen op het spel van KV Mechelen, het kwam niet in de wedstrijd voor

Voorzitter: Mooie prestatie van het team, de tranen staan me in de ogen van geluk, de trainer heeft nu de supporters kunnen overtuigen dat hij de juiste man is op de plaats

Diego vanparys( trainer/ west-vlaamse boer): Ik ben tevreden over de prestatie en hoop deze lijn te kunnen doortrekken, sorry nu moet ik jullie verlaten want ik heb nog veel werk op het boerhof, daag

Geplaatst
  • Auteur
Wel opmerkelijk da Bisconti naar Mechelen wilt gaan

Hmm , hij stond op de lijst van vrije spelers en ik bood hem een contract aan en hij wou komen, hij is wel een goede spelers maar komt oud en zal niet lang meer meekunnen denkik

Geplaatst
  • Auteur

Na de forfaitcijfers van vorige week mag KV Mechelen het vandaag opnemen tegen FCV Dender,...

14/09/06 FCV Dender 0-0 KV Mechelen

Het niveau van vorige week werd niet gehaald,maar toch lag het nog hoog, KV Mechelen was veruit de beste ploeg, het scoorde toch 1 keer maar het werd onterecht afgekeurd blijkt achteraf, dusja zo bleef het 0-0

Voorzitter: Nja tevreden kan ik niet zijn hé, het zal beter moeten en daar zal de trainer volgende week wel voor zorgen.

Vandaag thuis tegen Tubize, zal het beter zijn dan vorige week? De voorzitter zei nogthans van wel, we zullen zien....

30/09/06 KV Mechelen 3-0 Tubize

Standley Aborah 45' ,Issame Charaï, Laurent Fassotte 80'

KV Mechelen was duidelijk gebrand op de zege want het speelde hun beste match tot nu toe. Vlot voetbal en goed combinerend , toch viel het doelpunt pas vlak op slag van rust. KV mechelen deed dus wat het best deed en dat is WINNEN

Voorzitter: De supporters die vandaag zijn komen kijken hebben meer dan waar voor hun geld gehad, ik zou nog 5 euro moeten meer vragen:-D Dit was fantastisch, ik ben realistisch en weet dat niet vaak zal voorkomen.

Geplaatst
  • Auteur

Zoalige match vorige week thuis tegen Tubize, vandaag tegen en in Union is het andere koek, Union dat 4de staat is bezig aan een goed seizoen, een topper op deze speeldag, hoe de topper afloopt weet u over 90 minuten.

4/10/06 Union 1-2 KV Mechelen

Bjorn Vleminckx 46 ', Stavros Glouflitis 56' en Bjorn Vleminckx 85'

De topper was een interessante match, geen saaie partij zoals velen dachten

Voetbal van een hoog niveau, aan beide kansen, een evenwichtige partij, Vleminckx is met veel zin uit de kleedkamers gekomen, hij scoort 0-1, 10 minuten later weet Union langzij te komen, maar Vleminck kon daar niet mee leven en jutte zijn ploeg op en in de 85 ste minuut weet hij de 1-2 in het doel te schieten.

KV Mechelen is de winnaar van deze partij

Voorzitter: Ik ben blij dat we deze belangrijke match tot een goed einde gebracht hebben.

Diego Vanparys: Ik ben blij met de inzet en de wil van mijn spelers, ik wil ook Union feliciteren met hun knappe prestatie, ze verdienen het om 4des te staan, wij staan 2des met gelijk aantal punten met FC Antwerp dat eerstes staat.

Geplaatst
  • Auteur

De eerste topper is al gewonnen, hopelijk krijgen we er nog veel, vandaag allesinds niet Deinze staat 11 des, maar een interresante wedstrijd kan het wel worden...

14/10/06 Deinze 1-1 KV Mechelen

Marc keller 50' en Issame Charaï 59'

rood: Stanley Aborah 28'

KV Mechelen begint goed aan de partij tot spelmaker Stanley Aborah de rode kaart onder zijn neus krijgt, reden waarom, is me onbekend.Door deze uitsluiting is KV Mechelen geschrokken en speelt tot aan de rust matig, na de rust probeert het wel, maar het krijgt dan een tegendoelpunt, kort daarna weet Charaï wel gelijk te maken, verder komen ze niet.

Jammer van het puntenverlies en van de uitsluiting

Voorzitter:ik heb de fase van Aborah niet goed gezien het was onduidelijk, jammer van de punten, ik zal er de trainer wel over aanspreken.

Diego vanparys:Ik ben boos en teleurgesteld in de scheidsrechter, Aborah heeft niets gekeerd gedaan, zijn tegenstander moest geel hebben, aldus Diego Vanparys

Geplaatst
  • Auteur

KBVB.jpg

De looting voor de 6de ronde van de beker van België

KV Mechelen loot SV Roeselare

We hebben de mening gevraagd van voorzitter,trainer, speler en een trouwe supporter

Voorzitter: Dit is een moeilijke loting, SV Roeselare doet het goed voor het moment in 1ste klasse, we hebben een kleine kans, ik had liever tegen een 2de klasse team uitgekomen, ik ben benieuwd wat Diego vanparys zal doen in die wedstrijd

Diego Vanparys: nja het kon natuurlijk beter, dit is een test voor ons team om te zien hoe goed we zijn, we maken zeker een kans maar dan moeten we wel op ons best spelen. Ik zal allesinds het uiterste uit de kan halen.

Bjorn Vleminckx: Het wordt moeilijk om door te stoten, maar het KAN, we moeten er gewoon voor gaan, het is een manier om te tonen aan de mensen die 2de klasse niet volgen dat KV Mechelen goed bezig is

Supporter ( Jos Bonte 77 jaar en al 30 jaar supporter van KV mechelen:

Het zal allesinds nie simpel zin zulle, mo oezn nieuwn trainer kan da misskien flikn, tis topen, tzoe allesinds dikke fjiste zin:checkit: .

Geplaatst
  • Auteur

Het moment is dus aangebroken,...

21/10/06 SV Roeselare 2-1 KV Mechelen

ivens 20', dufoor 33' en eloi 108'

De eerste helft was Kv Mechelen baas, na de rust werd het moeilijker en in de verlengingen scoorde eloi de doodsteek voor Mechelen, Roeselare maakt de kansen af na een evenwichtige partij

Voorzitter: onze spelers haalden mooi niveau ,maar roeselare bewijst dat het 1ste klasse voetbal waard is

Na de beker uitschakeling kwam de topper tegen oostende, nja geen makkelijke klus, hoe KV Mechelen het doet...

25/10/06 KV Mechelen 0-0 Oostende

KV Mechelen stuite constant op een Ricky Begeyn en wist niet te scoren, oostende kwam niet echt in het spel voor enja alsje niet scoort dan win je niet

Voorzitter Timmermans: Jammer dat we hier de 3 punten niet houden, maar zo komt Oostende ook niet dichter bij ons in het klassement

Tijd voor KV Mechelen om opnieuw eens punten te nemen en de volle buit wel te verstaan...of dat nu lukte weet je zo

29/10/06 Tienen 0-1 KV Mechelen

Steven De Pauw 57'

KV Mechelen zonder Vleminckx en Aborah staat goed te voetballen maar ecte kansen krijgt het nie gemakkelijk, De Pauw is wel aan het groeien als voetballer en hij krijgt kansen van de trainer, hij neemt deze kansen graag aan en bedankt zijn trainer met een doelpunt, KV Mechelen verdient gewonnen, niet gemakkelijk tegen een Tienen die af en toe snedig aanvalde, maar KV Mechelen kan gelukig rekenen op de verdediging.

Voorzitter: 3 belangrijke punten die we uit meenemen, onze koers om Antwerp in te halen blijft goed op schema, we staan kort achter en heben wat voorsprong op de nr 3 en 4

Geplaatst
  • Auteur

Na die overwinning op Tienen willen we graag bevestiging van zonder Dimbala,Vleminck en Aborah te spelen,...

4/11/06 KV Mechelen 1-1 KVSK

Steven De Pauw 45', Pereira 15'

Zwakke partij, KVSK was eigenlijk de betere,iets beter, want KV Mechelen kon toch gelijk maken en dreigde toch nog enkele keren via De Pauw. Opnieuw punten verlies voor KV Mechelen, nja geschorsten en gebleseerden zijn hier wel wat de oorzaak voor.

Een uitduel,vorige week puntenverlies, wat doen ze vandaag, goed nieuws want Aborah is terug ,net als Vleminckx en Charaï.

19/11/06 RC Waregem 1-4 KV Mechelen

Devos 74' Vleminck 30',34' Charaï 56', De Pauw 76'

blessure: Aborah

KV Mechelen scoorde goed en vlot dit is het KV Mechelen dat we willen zien, Aborah kwam uit blessure en werd onderuit geschopt ,nja opnieuw een blesure, 1 maand afwezigheid wordt gezegt,hopelijk kan KV Mechelen goed presteren zonder hem en kunnen ze weer een mooie reeks neerzetten

Voorzitter: We zijn heel blij met deze winst, maar ons seizoen is goed bezig, we hadden niet gedacht zo hoog te staan.

Geplaatst
  • Auteur
Heel mooi, maar kun je eens een tussenstand geven ?

ik zal de rest van de wedstrijden posten tot en met de 17de wedstrijd en dan zet ik de screen schot neer

Geplaatst
  • Auteur

Laatste wedstrijd was een overwinning , nu verder bouwen op dat succes, makkelijker gezegt dan gedaan of is dit simpel...

25/11/06 KV Mechelen 3-0 Eupen

Vleminckx 12', Dimbala 51' en 80'

Vleminckx en Dimbala dat spitsen duo was vandaag oppermachtig, ze combineerden vlot en wisten elk te scoren, KV Mechelen is weer op weg,op naar volgende week waar de topper tegen FC Antwerp wacht.

De topper waar zoveel over is geschreven zal zo dadelijk beginnen, Antwerp tegen KV Mechelen dat is die fameuze topmatch..

2/12/06 FC Antwerp 1-1 KV Mechelen

Arijs 23', Aborah 82'

blesure Bisconti 54',Vleminckx 69' en van Robays 77'

De topper dreigde dramatisch te worden voor KV Mechelen, met 3 spelers die gebleseerd uitvielen zag het er slecht uit nogthans speede KV Mechelen goed mee, toch wist smaakmaker Stanley borah te scoren, we konden vrede nemen met dit gelijkspel alsje alles bij elkaar ziet

Voorzitter: IK ben blij dat we een punt nemen ondanks dat 3 spelers gebleseerd uitvielen, we staan goed in het klassement en het ziet er momenteel wat minder uit met die blesures

Geplaatst
  • Auteur

Benieuwd wat KV Mechelen presteerd met al die gebleseerden.

6/12/06 KV Mechelen 2-1 Dessel

owngoal Saluhu , De Pauw 82' en Beyens 48'

Blessure: Charaï

KV Mechelen verdiende deze overwinning niet ,maar scoorde toch nog heel laat in de match, Dessel speelde goed ,maar ook niet zo superieur voor iemand die 3-4 des staat.Gelijkspel was juist geweest maarja wat geluk en met al die jonge gasten bij KV Mechelen die wouden winnen houdt KV Mechelen de 3 punten thuis

Tegen Kortrijk werd niets verwacht, vele geblesseerd en geschorts, dusja leuke partij waarschijnlijk.

10/12/06 KV Kortijk 2-1 KV Mechelen

own asara 7', Nong 24' en Van Robays 69'

rood: Asare 35 '

KV Mechelen stelde in de 1ste helft eigenlijk niet veel voor en kwam dan ook 2-0 achter, na de rust besloot het dan zich toch nog eens extra te verweren, het hielp maar het was te laat, het scoorde nog tot 2-1, maar meer kreeg het niet

Dit is hun eerste nederlaag van het seizoen

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.