Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Henk Ten Cate ontslagen Bij Ajax

Henk Ten Cate is zojuist ontslagen de reden daarvoor is dat hij

Martin Van Geel mishandeld heeft.

Omdat Henk Ten Cate niet tevreden was over het transferbudget,maar

Van Geel vond dat Ten Cate genoeg transfergeld had.

Toen liep Ten Cate naar Van Geel toe en greep hem bij de keel en

sloeg hem een paar keer tegen z,n hoofd toen gooide hij Van Geel op

de grond en schopte hem nog een paar keer.

Ten Cate is opgepakt en riskeert een celstraf van 2 jaar en een boete

van zo,n €500,000

Vermoedelijke opvolgers zijn Marco Van Basten,Frank De Boer en de onervaren Jeffrey Wijma.

henk_ten_cate_2.jpg

Geplaatst
  • Auteur
Henk Ten Cate ontslagen Bij Ajax

Henk Ten Cate is zojuist ontslagen de reden daarvoor is dat hij

Martin Van Geel mishandeld heeft.

Omdat Henk Ten Cate niet tevreden was over het transferbudget,maar

Van Geel vond dat Ten Cate genoeg transfergeld had.

Toen liep Ten Cate naar Van Geel toe en greep hem bij de keel en

sloeg hem een paar keer tegen z,n hoofd toen gooide hij Van Geel op

de grond en schopte hem nog een paar keer.

Ten Cate is opgepakt en riskeert een celstraf van 2 jaar en een boete

van zo,n €500,000

Vermoedelijke opvolgers zijn Marco Van Basten,Frank De Boer en de onervaren Jeffrey Wijma.

henk_ten_cate_2.jpg

Geplaatst
Leuk, een Novelle over Ajax! Succes, ik denk wel dat ze jou gaan kiezen :-D

Zo'n voorgevoel heb ik ook, zal wel aan het weer liggen denk ik :checkit:

Geplaatst

Ik heb zo'n gevoel dat Van Basten de nieuwe trainer worden :p succes bij Ajax.

Geplaatst

Probeer iets aan de zinnen te doen, zodat sommigen niet zo half op een regel staan.

benieuwd naar het vervolg

succes!

Geplaatst
  • Auteur
Humberto Tan nieuwe trainer van Ajax

TV-presentator Humberto Tan is de nieuwe trainer van Ajax hij volgt Henk Ten Cate op die na een conflict met Martin Van Geel is ontslagen.

Humberto Tan

Humberto wordt op 26 februari 1965 geboren in Paramaribo. Na het behalen van zijn vwo-diploma studeert hij Nederlands Recht in Amsterdam. Na zijn studie wordt hij in 1991 aangenomen bij de AVRO als redacteur van het programma Forza . Al snel wordt hij presentator van dit programma. Twee jaar later wordt Humberto presentator en redacteur van Studio Sport. Naast Studio Sport' presenteert hij lange tijd het NOS-Journaal.

In 2001 wordt Humberto verkozen tot Best Geklede Nederlander. Hij heeft duidelijk veel gevoel voor mode, en in 2003 begint hij zijn eigen kledinglijn. Daarnaast heeft hij het boek "Het Surinaamse Legioen, Surinaamse voetballers in de eredivisie 1954-2000" geschreven. Dit boek wordt in 2004 verfilmd door documentairemaker Hans Heijne. Humberto is onder meer bestuurslid van de Stichting Suriprofs die fondsen werft voor goede doelen in Suriname.

Bij Talpa presenteert Humberto samen met Jack Spijkerman café De Sport. In dit voetbalprogramma schotelen zij de klanten alle zaken voor die een café zo gezellig maken: bekende gasten, boeiende gesprekken, opmerkelijke momenten en pijnlijke voorvallen. Daarnaast is hij een van de vaste presentatoren van het dagelijkse actualiteitenprogramma NSE, waarin het nieuws van de dag wordt besproken.

bron:wikipedia

humberto-tan.jpg

Geplaatst

beetje vreemd, Humberto met z'n 0,00000 noppes ervaring. Ben benieuwd hoe je dit gaat aanpakken

Geplaatst

Succes bij Ajax alleen is het wel vreemd natuurlijk dat je Tan als coach neemt zeg dat lijkt me nu niet echt de meest ideale zogezegd.

Een beetje een vreemde inleiding maar het is natuurlijk wel orgineel om weer eens wat anders dan een gewoon ontslag te pakken zeg ik heel eerlijk.

Enige wat ik jammer vind is dat de club Ajax is want daar zijn er al miljoenen van.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.