Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hallo,

Mensen gaan met FM op Stage naar een ander land. Bijvoorbeeld China, Engeland of zelfs Aruba. Post hier jou laatste stage.:checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Hallo,

Mensen gaan met FM op Stage naar een ander land. Bijvoorbeeld China, Engeland of zelfs Aruba. Post hier jou laatste stage.:checkit:

Geplaatst

ik ga altijd naar china, of Amerika op stage!, ik weet eigenlijk niet waarom maar ik heb zo´n voor gevoel dat ik dan makkelijker een Chineese of Amerikaanse sattelietclub krijg, ook speel ik altijd twee wedstrijden in nederland! , wedstrijdjes van 11 12 nul ;)

Geplaatst

Met AS Roma:

- VS:

- Chicago

- Kansas

- New York

Daarna richting Zuid Amerika en tegen alle topclubs daar geoefend (Boca, Santos, Nacional etc).

Daarna naar Nederland:

- Zwolle

- Ajax

- AZ

- PSV

- Feyenoord

En daarna nog gezellig tegen Arsenal gespeeld. :)

Geplaatst
Met AS Roma:

- VS:

- Chicago

- Kansas

- New York

Daarna richting Zuid Amerika en tegen alle topclubs daar geoefend (Boca, Santos, Nacional etc).

Daarna naar Nederland:

- Zwolle

- Ajax

- AZ

- PSV

- Feyenoord

Vermoeiend

Geplaatst
  • Auteur
Met AS Roma:

- VS:

- Chicago

- Kansas

- New York

Daarna naar Nederland:

- Zwolle

- Ajax

- AZ

- PSV

- Feyenoord

Vermoeiend

Valt erg mee. Ik had een stage in Aruba en op de Nederlandse Antillen. Geen van mijn jongens klaagt over vermoeidheid. Alleen de jonkies hebben een slechte conditie ;)

Geplaatst

mijn stage was in engeland tegen :

Cardiff

Gillingham

Boston Utd.

daarna tegen Paderborn en Auxerre gespeeld

Geplaatst
Met AS Roma:

- VS:

- Chicago

- Kansas

- New York

Daarna naar Nederland:

- Zwolle

- Ajax

- AZ

- PSV

- Feyenoord

Vermoeiend

Valt erg mee. Ik had een stage in Aruba en op de Nederlandse Antillen. Geen van mijn jongens klaagt over vermoeidheid. Alleen de jonkies hebben een slechte conditie ;)

mozes wat veel oefenwedstrijden, ik heb al moeite om er 4 a 5 te spelen, laat staan een stuk of 15......

Geplaatst

in m'n vorige ADO-game 4 dagen Griekenland in de winterstop.

Geplaatst

Ik ga voor de seizoensstart meestal naar een koud land en als er plek is op de fixturelist, dan in de winter naar een warm land

Geplaatst

Met Ajax op stage in Amerika, eventjes wedstrijdjes tegen Ajax Orlando, Chicago Fire en New York Red Bulls gepakt. Allen gewonnen :*)!

PS: Is het niet: jouw stage?

Geplaatst

Hoe ga je op stage dan?? Misschien een domme vraaag maar ik weet het niet!

Geplaatst

als je een vriendschappelijke wedstrijd wilt, kan je dit bij wedstrijden selecteren. je komt dan automatisch in een menuutje terecht om een tegenstander en datum uit te zoeken, maar rechtsboven kan je ipv vriendschappelijke wedstrijd ook uit een beker, stage, en nog wat kiezen.

zo doe je dat

Geplaatst

als je een vriendschappelijke wedstrijd wilt, kan je dit bij wedstrijden selecteren. je komt dan automatisch in een menuutje terecht om een tegenstander en datum uit te zoeken, maar rechtsboven kan je ipv vriendschappelijke wedstrijd ook uit een beker, stage, en nog wat kiezen.

zo doe je dat

oke hartstikke bedankt alvast

Geplaatst

Is dat niet gewoon een Nederlands/Engels fout?

Ik bedoel dus dat Stage het Engelse woord voor tour is.

Geplaatst

Mwah. Ik regel nooit vriendschappelijke wedstrijden voor geld ofzo. Ik vind sportief gezien belangrijker dan het geld die ik krijg als ik in China stage zou lopen. Dus speel liever tegen een Spaanse topclub dan tegen een bijvoorbeeld Chinese onbekende amateurploeg.

Geplaatst

Ik ben net met Atletico naar China geweest, 3 x geoefend, 4-2, 5-2 en 2-1 gewonnen. Veel tegendoelpunten, maar de productie is ook goed.

Geplaatst

Ga vaak naar landen waar ook mijn satelietclubs spelen. Daarnaast vaak naar Zuid-Afrika.. Weet niet waarom..

Geplaatst

Eerst 4 wedstrijdjes in Japan, daarna 2 in Amerika, 1tje tegen Volendam, men sattelietclub en daarna galawedstrijden tegen Valencia en Roma. Respectievelijk winnaars van de UEFA Cup en de Champions Leage

Die laatste 2 eigenlijk alleen voor de centen, Volendam was verplicht en Japan en Amerika voor sattelietclubs

Geplaatst
Ga vaak naar landen waar ook mijn satelietclubs spelen.
En ik ga dan weer vaak naar landen waar ik graag een satelietclub zou hebben, bijvoorbeeld japan voor een 'geldlink' in de hoop dat dit de interesse in mijn club verhoogt

Voor de rest altijd Belgie, Argentinie, Brazilie, en mijn laatste was Frankrijk (Marseille, Lille, PSG, Paris) om wat grote matchen ervaring op te doen.

Geplaatst
Met AS Roma:

- VS:

- Chicago

- Kansas

- New York

Daarna naar Nederland:

- Zwolle

- Ajax

- AZ

- PSV

- Feyenoord

Vermoeiend

mozes wat veel oefenwedstrijden, ik heb al moeite om er 4 a 5 te spelen, laat staan een stuk of 15......

In Italië heb je ook best lange voorbereiding ;) Competitie begint laat, terwijl je op 9 juli alweer beschikking hebt over je spelers.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.