Geplaatst 5 augustus 200717 jr. Neco (???) - Sezer (Werder Bremen) Sezer liet me weten dat hij met Werder Bremen wou spelen en welke zijn opstellingen moest zijn. Na enkele privé-berichten te sturen kwam er tegen de opgelegde deathline van 05/08/2007 - 23:59 geen reactie van Neco. Vermits het in de regels staat en het ook al zo ging in ronde 1, ziet de organisatie dit als opgeven en dus is Sezer op een wel erg simpele manier door naar de kwartfinales! Gefeliciteerd Sezer!
Geplaatst 5 augustus 200717 jr. Auteur Neco (???) - Sezer (Werder Bremen) Sezer liet me weten dat hij met Werder Bremen wou spelen en welke zijn opstellingen moest zijn. Na enkele privé-berichten te sturen kwam er tegen de opgelegde deathline van 05/08/2007 - 23:59 geen reactie van Neco. Vermits het in de regels staat en het ook al zo ging in ronde 1, ziet de organisatie dit als opgeven en dus is Sezer op een wel erg simpele manier door naar de kwartfinales! Gefeliciteerd Sezer!
Geplaatst 5 augustus 200717 jr. Ja jammer, maar het komt ook door vakantie dat Neco zn tactiek enz. niet kon posten
Geplaatst 6 augustus 200717 jr. Auteur Inderdaad jammer, maar er zijn voldoende PB voor gestuurd. Maar ik heb wel nog 'iets' voor sezer en mezelf, maar dat wordt je deze avond wel duidelijk ;)