Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben met Valencia en heb in het begin van het seizoen Klaas Jan Huntelaar gekocht. Maar als ik wil spelen met hem in de basis of op de bank staat er dat ie unregistered for team is en ineligible is. hoe kan dat en wat moet ik doen? Alvast bedankt

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben met Valencia en heb in het begin van het seizoen Klaas Jan Huntelaar gekocht. Maar als ik wil spelen met hem in de basis of op de bank staat er dat ie unregistered for team is en ineligible is. hoe kan dat en wat moet ik doen? Alvast bedankt

Geplaatst

Dan heb je hem waarschijnlijk te laat gekocht. Daar bedoel ik mee dat je hem heb gekocht nadat je je rugnummers in moest leveren.

Toen je hem gekocht had, kwam er zo'n berichtje van: Valencia heeft met geld gesmeten ofzoiets hè. Er is dan ook een optie dat je een rugnummer aan de 'gekochte' kan geven. Dit heb jij dus niet gedaan en is hij het nieuwe seizoen zonder rugnummer gestart, vandaar dat KJ niet kan spelen.

Ik weet dit niet zeker, maar ik geloof dat ik het ergens heb gehoord.

Geplaatst
  • Auteur

Ja ik had zelf ook al een idee dat die geen rugnummer had maar kon nergens vinden hoe ik hem een nummer moest geven. Maar toch bedankt

Geplaatst
Ja ik had zelf ook al een idee dat die geen rugnummer had maar kon nergens vinden hoe ik hem een nummer moest geven. Maar toch bedankt

Kijk anders even bij nieuws, en zoek het berichtje op dat je hem gekocht heb, misschien kun je alsnog een rugnummer geven. Lukt het niet, maak dan even een screentje van het berichtje en plaats hem hier, dan probeer ik je verder e helpen.

Geplaatst

In Spanje moet je spelers voor een bepaalde periode registreren. Maximaal 3 non-EU'ers en binnen de bepaalde periodes dus. Anders zijn ze simpelweg niet speelgerechtigd. In andere landen kan je btw op elk gewenst tijdstip registreren.

Geplaatst

Ik geloof het niet.

Geplaatst
  • Auteur

oh balen. Ik was gelukkig aan het begin van mijn carrière dus begin hem opnieuw en probeer hem nog een keer te kopen.

Geplaatst

Volgens mij kan je in de winterstop weer aanpassen, weet dit ook niet zeker, maar goed.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.